2 września 2014

4 different options


Wreszcie! Jest już początek września, a ja dopiero skończyłam przygotowywanie dla Was postu z różnymi koktajlami, napojami orzeźwiającymi czy jakkolwiek to nazwać. Wiele osób prosiło, niestety nie są to wszystkie z tych które zdarzyło mi się robić, ale starałam się jak najbardziej przybliżyć Wam sposób ich przygotowywania. Niektóre elementy będą się powtarzać w poszczególnych przypadkach. Niedawno gdzieś w internecie niechcący wpadłam na genialny pomysł jakim jest picie ze słoika. Fajnie ozdobione, ładnie podane mogą być ciekawą opcją na zastąpienie zwykłego kubka. Super sprawa! Poprzedzając pytania chcę tylko jeszcze dodać że słomki papierowe w których z reszta jestem zakochana kupiłam w sklepiku z dodatkami i gadżetami, którego nazwy nie mogę sobie za nic w świecie przypomnieć, a słoiki dostałam w Pepco.


MOJITO

Do przygotowania potrzebujemy mocno schłodzonego napoju Sprite, jak największej ilości kostek lodu, listów mięty dla smaku, limonki w dowolnej ilości, można też wrzucić cytrynę oraz opcjonalnie inne dodatki - w moim przypadku syrop miętowy, to właśnie dzięki niemu napój zyskał fajny, błękitny odcień w dolnej części słoika!




ICED COFFEE

Do przygotowania potrzebujemy oczywiście ulubionej kawy, którą należy zaparzyć na tyle przed podaniem, żeby była już zupełnie zimna. Musi do końca wystygnąć by bita śmietana nałożona na jej wierz po prostu nie spłynęła! Wrzucamy kostki lodu. By kawa nie była zbyt mocna, dolewamy zimnego mleka. Oczywiście słodzimy cukrem. Na koniec można ozdobić kawę dowolnie. Ja jak zwykle użyłam bitej śmietany i posypałam ją kakaem. 


BANANA COCTAIL

Kolejny koktajl wyszedł mi zbyt słodki, dlatego już na początku napiszę! - nie dodawajcie cukru. Do przygotowania potrzebujemy 3 lub 4 bananów, ilość na dwie osoby, ale zależy od wielkości. 2x jogurt naturalny + jeden większy jogurt bananowy. Mleko i zmielone orzechy włoskie, które są bardzo ważnym składnikiem tego koktajlu, bo dodają smaku!


FRUITY REFRESHMENT

Ostatnia z moich dzisiejszych propozycji, to chyba opcja najbardziej orzeźwiająca zaraz po mojito. Użyć można w sumie wielu różnych owoców. Początkowo chciałam zrobić miks jeżyn, malin, borówek, jagód.. ale niestety nie wszystkie z tych owoców dostałam w sklepie, więc zmieniłam trochę plany. Użyłam malin, borówek i bananów. Poza tym dodałam schłodzone mleko, trochę cukru pudru dla odrobiny słodkości i listków mięty. 



Który z wyżej ukazanych przepisów najbardziej przypadł Wam do gustu? A może to wy podzielicie się ze mną jakimś ciekawym, prostym przepisem na koktajl? Do napisania!

26 komentarzy :

  1. czekoladowy :) dla mnie super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm.. pychotki^^ Ciut za zimno już na takie wynalazki^^ Moze w następnym poście jakiś "napój" na ciepło? ;-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisałam kiedyś o tym, że często piję na odwrót, w zimę zimne, latem ciepłe :) także to nie ma większego znaczenia że robi się chłodno ;)

      Usuń
  3. wszystkie, ale kawę mrożoną preferuję bez bitej śmietany(wersja mniej kaloryczna) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy21:06

    o widzze byl remont kuchni u was.nowe meble ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. białe wino musujące + sok pomarańczowy + kostki lodu; do tego plasterki pomarańczy do ozdoby

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, świetnie przygotowany post :) mi najbardziej przypadł do gustu ten ostatni pomysł i muszę koniecznie go przygotować, mam nadzieję, że będzie tak samo dobrze smakował jak wyglądał :D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne pomysly!
    Ja bede miec troche wolnego czasu to sobie je ogarne

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie kupiłaś taki słoik na te koktajle ? ;) zapraszam do mnie mojechwilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy00:26

      A czy nie prościej byłoby przeczytać notkę, w której wyraźnie jest napisane skąd są słoiki?

      Usuń
  9. Fajne pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsze 3 to moje ulubione napoje... kocham cie haha <3

    kamoop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniaam! Wyglądają pysznie :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy17:31

    o proszę, mamy takie same meble kuchenne haha :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy17:34

    wszystkie te zdjęcia robiłaś u swojego chłopaka?

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy18:05

    coraz lepsze twoje zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten pomysł ze słoikami jest super. Już dawno na tumblrze i we<3it widziałam takie pomysły i jestem wniebowzięta. A przepisy sprawdzę!

    www.little-crazy-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pyszności ♥ Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy07:33

    jejku Paula, ale mi smaka narobiłaś :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy17:22

    Paula gdzie kupiłaś liście mięty? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy00:25

      Miętę można kupić w wielu sklepach :) Ostatnio w biedronce bądź w lidlu można było kupić różne przyprawy(?), właśnie miętę, bazylię itd :) Wiem, że nie jestem Paula ale może się przyda :)

      Usuń
  19. Anonimowy00:27

    Z tych tutaj moim numerem 1 w wakacje jest Mojito! Reszty nie piłam w takiej formie jak Twoja, ale muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy15:56

    These are in fact great ideas in concerning blogging. You have touched some good things here.
    Any way keep up wrinting.

    Review my web page DwightHDelusia

    OdpowiedzUsuń