11 sierpnia 2014

white mist with a hint of bronze


Lato przemija, mamy już niemal połowę sierpnia jednak słońce pojawia się jeszcze na niebie i oby tak było jak najdłużej. Cieszy mnie fakt, że w tym roku uczyć się będę dopiero od października. Jednak wrzesień będzie dla mnie pewnie niezwykle pracowity. Muszę powiedzieć że aż boję się nadchodzących miesięcy, do tego przyjdzie zima i nawet nie będzie się chciało wychylić nosa zza domowych ścian. Przechodząc do tego co mam wam dzisiaj do pokazania - typowo letni outfit zrobiony podczas ostatniej sesji zdjęciowej standardowo z moją kuzynką. Lekka, zwiewna sukienka w białym kolorze który można łączyć niemal ze wszystkim. Do tego kapelusz słomiany, mokasyny.. sami zobaczcie jak prezentuje się ten look! (sesja pojawi się na facebook'u niebawem)




sukienka ( tu ) i okulary ( tu ) - sheinside.com 
kapelusz - new yorker
mokasyny - ? 


Post miał się ukazać jeszcze przed moim wyjazdem na mazury, ale niestety laptop tak się zacinał, że nie byłam w stanie go dodać. A teraz się zbieram, bo jedziemy z mamą do miasta na zakupy i załatwić kilka spraw, do napisania kochani! 

23 komentarze :

  1. Fajne zdjęcia i stylizacja;)


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw ! Zdjęcia w polu nadają lepszego klimatu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! I sukienka jeju jest cudowna! Idealna na lato ;)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka cudowna! Fajnie będzie pasować z krótką kurtką dżinsową,
    Pozazdrościć, że masz jeszcze wrzesień wolny :)

    ►HELCZI-BLOG.BLOGSPOT.COM◄

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia! :)

    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW!!! Niesamowite zdjęcia. *.* Nie mogę się na patrzeć - są rewelacyjne! :)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne są te zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ta stylizacja. Sukienka jest boska! =)
    borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na więcej zdjęć z sesji ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w stylizacji, mimo że to kompletnie nie mój styl...

    kamoop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy14:38

    Kindze byłoby cudownie w takich krótkich włosach! Zdjęcia super,jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW te zdjęcia są genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy14:39

    twoja siostra jest mega fotogeniczna+ślicznie jej w krótkich włosach. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia! Na prawdę piękna sesja i te kolory Twoich ubrań tak dobrane ;-)
    Co powiesz na follow4follow na Instagram? Bo teraz dopiero zauważyłam, że masz Insta ;-)
    @miskagrabowska
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy10:51

    Hej, tak z ciekawośći. Co sądzisz o canonie 700d? I jego dotykowym ekranie? Myslisz ze to dobra rzecz? Canon 600d, twój wycofali z proukcji :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy23:17

      Bez urazy ale 600d jeszcze kupisz w wielu miejscach :) A osobiście powiem Ci, że dotykowy ekran to tylko bajer.. Nim nie robisz zdjęć :) Bardziej chodzi o dane techniczne... Dotykowy jak każdy inny ekran. Jak dla mnie nic fajnego w aparacie :)

      Usuń
  16. Anonimowy11:37

    świetna stylizacja, pomysł z kapeluszem super

    OdpowiedzUsuń
  17. ale świetne połączenie :)
    smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. masz rację! sukienka pasuje nie mal do wszystkiego, a ty idealnie dobrałaś do niej dodatki. CUDOWNIE.

    fashion-and-not-only.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jenyyy... jak ja sobie pomyśle, że zaraz szkoła to mnie ściska :O
    Super zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna ta sukienka, czekam na zdjęcia z sesji! :)
    http://laucagliata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. look, faktycznie fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy11:31

    strasznie mi sie podoba twoj blog. twoje sejse a nawet najzwyklejsze ujecia sa niesamowicie cudowne. jestes moja inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń