20 sierpnia 2014

summer refreshment


Dzisiaj przychodzę do Was z nieco nietypowym postem! Już tłumaczę o co dokładnie chodzi. Niedawno odbyłam bardzo przyjemną rozmowę z Panią Natalią w sprawie comiesięcznego pudełka kosmetycznego firmy ' BeGlossy ', która staję się coraz bardziej popularna wśród blogerek. W sumie całkiem niedawno przypadkowo natknęłam się na jakiś filmik na yt gdzie dziewczyna otwierała glossybox'a i strasznie spodobała mi się zarówno zawartość jak i samo opakowanie tego niesamowitego pudełka. Jakimś trafem stało się tak, że dostałam szansę bycia jedną z tych szczęściar które co miesiąc mogą cieszyć oko kilkoma sztukami świetnych kosmetyków. Oczywiście taka szansa nie przychodzi sama, nie było łatwo. Musiałam to dokładnie przemyśleć i poukładać sobie w głowie jak będę Wam je prezentować i czy jestem w stanie się z tym zmierzyć. Stwierdziłam że to może być super sprawa! Jestem przecież kobietą, a na moim blogu zawsze brakowało tematu jakim są kosmetyki. Postanowiłam że podejmę się tego i stworzę dla Was w pewnym sensie taki comiesięczny ' kącik urody '. Mam na myśli pokazywanie co mieści się w pudełkach oraz późniejsze recenzowanie ich działania. Będę starała się doradzić Wam co z tych rzeczy warto kupić, a z czego osobiście raczej bym zrezygnowała. Chcę pomagać moim czytelnikom dokonywać trafnych wyborów, a przy okazji trochę rozwinę bloga tematycznie! Co wy na to? Czy ten pomysł Was odpowiada?




Jeśli chodzi o produkty to na pierwszy rzut oka w większości mi odpowiadają. Nie powiem żeby zapach pomarańczy był dla mnie jakiś wyjątkowo cudowny, ale na pewno przypomina mi lato i jak tylko uchyliłam wieko pudła, to poczułam niesamowite orzeźwienie! A przecież taki był cel.. No właśnie! Jak widzicie nieco wyżej, użyłam już jednego z produktów a mianowicie matującego lakieru, który super szybko wysechł i wygląda nieziemsko. Nie wiem jak to się stało że akurat wrzucili go do sierpniowego pudełeczka, ale wszędzie za nim latałam i nigdzie nie mogłam dostać, więc za to już ogromny plus! Resztę postaram się przetestować i dam wam recenzję. Jeszcze przemyślę w jaki sposób będę to opisywać. Mam nadzieję że podoba Wam się ta poniekąd nowość która pojawiła się na moim blogu? Paczkę otrzymałam już koło 13, ale niestety zrobienie solidnych zdjęć i obrobienie ich zajęło mi mnóstwo czasu, dlatego pojawiam się dopiero teraz. Czy macie może któryś z tych produktów? Chętnie posłucham Waszych opinii na ten temat! Kto z Was uwielbia kosmetyki?

36 komentarzy :

  1. Myślę, że to dobry pomysł, że się tego podjęłaś :) Takowe korzyści są zawsze motywujące, a my możemy znaleźć coś dla siebie i dowiedzieć się o działaniu któregoś z kosmetyków.

    kamoop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam aktualnie zel z Iwostin, ale troszeczke inny i jestem bardzo zadowolona. Napewno jak bede w polsce zaopatrze sie wwiecej produktow tej marki! ♥

      juka-juku.blogspot.com

      Usuń
  2. No myślę że to świetny pomysł. Zawsze to jakieś urozmaicenie dla bloga ;)

    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie nasycone kolory :D
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pudełeczko !

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł z tym pomarańczowym pudełkiem. Musze przyznać, że ciekawe rzeczy otrzymałaś i czekam na ich recenzję, bo uwielbiam wszystko co związane z kosmetykami :) Na pewno polubię tę serię! ;)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :D Czytałaś już mój post informacyjny? W poprzednim poście zostawiłam Ci komentarz dotyczący tego postu.. ;p
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chętnie będę czytać urodowe posty:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł z takimi postami! :)

    http://saavemylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super sprawa z tymi pudełeczkami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy20:09

    Za darmo będziesz to dostawać?

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie to wszystko przedstawiłaś :)
    Dobrze, że dali Ci taką szansę.

    ◄HELCZI-BLOG.BLOGSPOT.COM►

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakier jest świetny! Takie pudełeczko to bardzo fajna sprawa, dobrze, że skorzystałaś z tej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł! Can't wait *-*

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy21:32

    Fajny pomysł :)
    Pierwszy raz słyszę o czymś takim i patrząc na produkty jakie nam pokazałaś stwierdzam, że cenowo momentami przesadzają :) Głupi lakier matowy w rossmanie kupić można za 10-12 zł :) Ale i tak będę czytała te posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem, cenowo przesada! :) tutaj się zgodzę, ale nie zawsze ceny są aż tak wygórowane, a niektóre produkty po prostu opłaca się kupić ;)

      Usuń
  15. super pudełeczko!

    Mam prośbę, poklikasz w linki w tym poście? -> *Mój post - klik*
    (wzamian masz szanse ze Cie polece w następnym poscie i się zrewanżuję)

    OdpowiedzUsuń
  16. to dobry pomysł, że wprowadzasz coś nowego tu na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy22:46

    Z bloga o twojej codzienności zrobił się blog o modzie i urodzie.kiedys ja takie coś nie szło by cię namówić. Czytam twojego bloga gdzieś od grudnia 2011 o ile dobrze pamiętam i wiem jak było. Czy te darmowe ciuchy i kasa są tak ważne równie ważne ze przeczeniem samemu sobie? Odnoszę takie wrażenie ze tak jest
    czy wpływ na to miała może śmierć twojego taty? Ze każdemu jest ciebie żal wiec na wszystko ci pozwalają, a ty uważasz się za nie wiadomo kogo.teraz notki obawiają się jak chcesz coś zareklamować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z mojego bloga po pierwsze nic się nie zrobiło! Wiadomo że dorastam i tutaj wszystko także po części się zmienia. Mój blog to tak jak już kiedyś wspominałam głównie fotografia i na tym bazuję, ale nie będę stała w miejscu. Chcę próbować nowych rzeczy, kombinować z postami. Nie sądzę żebym przestała pisać o życiu, bo staram się jak tylko mogę żeby mój blog jak najlepiej funkcjonował, ale jak widać nie każdy to potrafi docenić. Trudno! Darmowe ciuchy i kasa nie są dla mnie priorytetem, nie mam kasy z bloga. A ciuchy są po to by to Wam coś pokazać, polecić albo odradzić. Na wszystko mi pozwalają? To stwierdzenie jest śmieszne. Za przeproszeniem gówno wiesz o tym w jaki sposób mnie wychowano, więc nie wypowiadaj się. Mogłabym reklamować milion różnych firm, a i tak próbuję jak najbardziej to ograniczać. A przywoływanie w tym momencie faktu śmierci mojego taty jest poniżej pasa.. zastanów się co piszesz ;)

      Usuń
    2. Anonimowy14:30

      Nie przejmuj się Paula, wiele idiotów na tym świecie, po prostu anonim wyżej zazdrości, ze masz kosmetyki, ciuchy za darmo, bo nic ta osoba nie osiagnela, zeby reklamować :) pozdrawiam gorąco :*

      Usuń
    3. Anonimowy19:44

      Tobie anonimie to chyba coś się pomyliło , to jest jej życie i może tu dodawać posty o czym tylko chce ... Nie rozumiem po co piszesz o jej tacie , co ta sprawa ma do tego, że zrobiła/będzie robić posty o kosmetykach,albo o ubraniach ? Chyba Ci się nudzi i już nie wiesz co masz ze sobą zrobić , albo boli Cie tak mocno że ona dostaje coś a Ty nie , że musisz jej dopiec czymś ,czym tutaj jest sprawa jej taty ,która jest dla niej na pewno okropnym przeżyciem .. Jesteś totalnym zjebem .Nie pozdrawiam.

      Usuń
    4. Anonimowy22:31

      A ja powiem tylko tyle. Anonimku pamiętaj, że Paula nie ma już 16 lat tylko jest osobą dorosłą i zmienia się trochę na blogu, ale bez przesady :) Z tego co wiem Paula prowadziła bloga długi okres czasu zanim zaczęła jakąkolwiek współpracę. Do wszystkiego doszła sama :) Nadszedł dzień gdy jakieś firmy zaczęły zauważać jej pracę i uważam, że trzeba jej pogratulować. Bo teraz co 2 osoba zakłada bloga tylko dla współpracy i doda posta raz na ruski rok, gdzie doda kilka zdjęć ubrań i koniec notki. A tutaj jak widać Paula się dzieli swoim życiem, wspaniałymi fotografiami :)

      Usuń
  18. Zdjęcia wyglądają jak z gazety, suuuuper pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy01:42

    słyszałam dużo pozytywnych komentarzy o Iwostinie, który otrzymałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również dużo pozytywów słyszałam na temat Iwostin'u, ale wczoraj dopiero pierwszy raz go użyłam i nie mogę nic jeszcze powiedzieć, ale nawet moja mama mi wczoraj mówiła że ten żel jest super

      Usuń
    2. Anonimowy19:45

      ja używam tego zielonego purritin i polecam.

      Usuń
  20. Anonimowy12:21

    Piszesz bloga, wkładasz w niego dużo pracy więc jak masz szanse wypróbowania czegoś, dostawania to korzystaj :) Raz, że Ci się należy to dwa tak jak wspominałaś w poście rozwijasz bloga! Dla mnie świetny pomysł i więcej współprac Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jestem jak najbardziej za! Na pewno będę czytać te posty. Bardzo ładnie zrobiłaś tą oprawę :) Chętnie zobaczyłabym ten top na kilku kolorach :)
    Poza tym to w Rossmannie jest top matujący z firm Lovely i Wibo :) Ja mam ten z Lovely już z rok i dopiero niedawno stał się zbyt glutkowaty by nim ładnie pomalować i jest on w stałej ofercie, a ten Wibo chyba tymczasowo tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy13:37

    co to jest za lakier, który masz na paznokciach ten rózowy jaśniutki?

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawy pomysł na prezentacje produktów :) czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy17:49

    aż tyle produktów jest w tym pudełku?super, ile ono kosztuje, orientujesz się może bo chętnie bym zakupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co pamiętam, to chyba 49zł :)

      Usuń
  25. Masz okazję to korzystaj, bardzo dobrze, że chcesz rozwijać swojego bloga, któremu i tak moim zdaniem nic nie brakuje :))
    Niektóre komentarze, są tak jak napisałaś poniżej pasa.. nie przejmuj się !! :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Niektóre ceny sa hmmm... powalające :/ Ale jeśli masz okazje korzystać to czemu nie :) Nikomu krzywdy tym nie robisz

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy16:35

    Paula korzystaj ze wszystkich możliwości jakie daje Ci blog w 100%, to jest Twoje 5 minut i bierz co Ci życie daje ;) trzymam kciuki za twoją przyszłość i rozwój bloga
    pozdrawiam ;>

    OdpowiedzUsuń