16 sierpnia 2014

phone photos


Minęło trochę czasu od ostatniego postu ze zdjęciami z telefonu, których ostatnio jak pisałam robię dużo więcej nich lustrzanką. W związku z tym że się spieszę i nie mam czasu pracować teraz nad zdjęciami to postanowiłam dodać posta, którego wszyscy zawsze chętnie przeglądają. Także zapraszam do przeglądania, a ja lecę jeść śniadanie!


podczas sesji zdjęciowej / zapas ! / 5 miesięcy / 2x fotograf podróżnik / kolejna beza by me!




2x za kółkiem w Warszawie / Warszawa nocą / mierzenie / #paulawolińska / gotowa do wyjścia!


2x pokaz fontann / Stare Miasto Warszawa / starbucks / moja krew! / zakupy w Ikei


WSZYSTKIE ZDJĘCIA Z MAZUR 
chłopaki grają / mała księżniczka / widok z materaca / best! / gotowa do wyjścia / ulubiony obraz


śniadanie [mazury] / nestea&chips time! / siostrzyczki / siostra / można wychodzić / #fashionmuffintwistbands


wreszcie znalazłam! proud of / obiad subway / selfie / zestaw odpoczynkowy / dinner time! / mamusia! 

Oczywiście, jak zawsze przypominam że jeśli ktoś ma ochotę śledzić mnie na bieżąco i obserwować miejsce gdzie pojawiam się najczęściej, czyli mój instagram, to zapraszam:


24 komentarze :

  1. Jej, ale ładnie wyglądasz w tym azteckim kombinezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie razem wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajny mix :D
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :)
    Uwielbiam Twojego bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie takie mixy! Świetne zdjęcia :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy12:54

    uwielbiam te posty bardziej niż te,, lustrzankowe,, :) jestes swietna

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post! JA nigdy nie robiłam postów ze zdjęciami z komórki... Może powinnam ? ;-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, bosko wyglądają te fontanny :)
    smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdj. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy21:59

    A tamta tortilla to w lidlu była :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy22:07

    Paula jeśli można, gdzie dorwałaś tą czarną torbę? :)
    http://3.bp.blogspot.com/-xLcy42e-0f4/U-8awSmwuEI/AAAAAAAAVY8/ShLGbQNCG1o/s1600/IMG_4155-tile.png

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy23:16

      Bardzo dziękuję :) Świetna jest i fajnie wygląda w stylizacji w najnowszym poście :)

      Usuń
  12. Jaki fajny mix zdjęć. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Uwielbiam twoje zdjęcia (pisałam ci to już chyba z milion razy hehe)
    zdjęcia robisz Iphonem 4s? czy 5?

    http://fashion-and-not-only.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy14:52

    Skąd ta koszula na ostatnim zdj z mamą? )

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy14:53

    Z jakiego sklepu jest ten aztecki kombinezon, jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy14:54

    Mam wrazenie, że odkąd jesteś ze swoim chlopakiem to jeszcze wypiękniałaś :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam oglądać zdjęcia twojego autorstwa, chociaż wolę te z lustrzanki, ale i z telefonu są fajowe. :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy17:43

    moim zdaniem o wiele lepiej jest Ci teraz w tej 'dłużej grzywce' ,według mnie ładniej w niej wyglądasz, tak dziewczęco ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie, kombinezon przecudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy11:29

    Hi! I've been reading your weblog for some time now and finally got the bravery to go ahead and give you a shout out from
    Kingwood Tx! Just wanted too mention keep uup the fantastic job!


    my blog post tiles

    OdpowiedzUsuń