31 sierpnia 2014

maybe you don't know!


Wyszło jak wyszło i niestety nie zdołałam dodać dla Was posta, który miał się ukazać wczoraj. Wróciłam do domu późnym wieczorem i jedyną rzeczą o której myślałam, było moje łóżko. Mogę powiedzieć że w miarę się wyspałam. Niebawem będzie u mnie mój chłopak i pewnie pojedziemy gdzieś na rowerach. Nawet nie wiecie jak dziwnie czuję się z faktem, że niektórzy już jutro idą do szkoły.. nie chce się wierzyć jak ten czas leci. Pewnie nie zdążę się obejrzeć a będę na ostatnim roku studiów. Polecam przejrzeć posta do końca, bo mam zamiar napisać coś, co dla niektórych może okazać się dość ciekawe. Mianowicie o 10 rzeczach których możecie o mnie nie wiedzieć. A teraz pokażę Wam przesyłkę którą niedawno otrzymałam od kuriera. W sumie to spodnie, które przybyły zamówiłam zupełnie w ciemno! Muszę powiedzieć że mimo iż nie wyglądają najgorzej, to ich rozmiar powala. Nie wiem czy te wszystkie zagraniczne sklepy robią rozmiary pod kobiety z Japonii, które są mega szczupłe i wyglądają jak chude dziewczynki, czy jak to jest.. bo zamówiłam rozmiar L i ledwo w nie weszłam. I z tego miejsca przyznaję że raczej nie zamówię już długich spodni przez internet. Aczkolwiek prezentują się całkiem znośnie w duecie z jakimkolwiek wygodnym t-shirtem czy koszulą. Za to materiał z jakiego są zrobione prezentuje się super. Podoba mi się motyw ogromnych dziur na kolanach z resztą sami zobaczcie jak to się prezentuje! 



t-shirt/koszulka - TU
spodnie - TU
buty - TU

Chciałabym poznać Waszą opinię na temat tych spodni i jeśli ktoś kupował kiedykolwiek spodnie przez internet to czy byliście zadowoleni z tego zakupu? Piszcie! A teraz, tak jak to obiecałam napiszę o 10 przypadkowych faktach których możecie nie wiedzieć, oczywiście nie są to wszystkie, tylko te które aktualnie przyszły mi do głowy.

1. mam manię siadania na podłodze, jeśli do kogoś idę to często zdarza się 
że siadam właśnie na ziemi, bo jest mi tam najwygodniej

2. strasznie lubię jasność w pomieszczeniach i najlepiej czułabym się mieszkając 
w jakimś wieżowcu, gdzie zamiast ścian byłyby wyłącznie okna

3. sprzęt fotograficzny zajmuje najwięcej miejsca w całym moim pokoju, 
a książki fotograficzne, to jedyne jakie można tu znaleźć 

4. wygląd na moim blogu zrobiłam całkiem sama, często spędzam po kilka godzin dziennie udoskonalając
 moje graficzne umiejętności, jestem totalnym samoukiem w tym temacie 

5. dużo osób dziwi się że faktycznie moje imię brzmi PAULA, a nie PAULINA

6. bardzo lubię pierogi z jagodami i mogłabym je jeść codziennie 
(ale tylko te własnej roboty)

7.  mam przyjaciółkę z którą znamy się od przedszkola

8. uwielbiam kwiaty i chętnie otoczyłabym się nimi z każdej możliwej strony!

9. nie wyobrażam sobie dnia bez herbaty, to chyba jest już nałóg

10. lubię dekorować wnętrza i gdybym miała większy pokój i więcej 
możliwości przestawiania mebli, to pewnie robiłabym to co tydzień 

Mam nadzieję że trochę powiększyłam zasób waszej wiedzy na temat mojej osoby? 
Wiem że niektóre z tych faktów są nieco śmieszne, zabawne. Czy wy macie jakieś ciekawe fobie, nałogi o których chcielibyście tu napisać? Chętnie poczytam! Do napisania.

41 komentarzy :

  1. Anonimowy14:41

    moim nałogiem definitywnie jest czytanie. jeśli przed snem nie przeczytam chociaż kilku stron, to nie mogę usnąć. czytam z reguły gdzie i kiedy tylko mogę, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też uwielbiam pierogi własnej roboty ♥ a co do moich fobi to m.in: uwielbiam mieć czyściutkie z niepozaginanymi rogami książki, dlatego do szkoły zawsze musiałam mieć nowe; mam bzika na punkcie firmy apple; kocham pluszaki (mogłabym mieć cały pokój w nich). Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnie sa swietne, a co do kupowania spodni przez internet to doswiadczenia nie mam, ale nie jestes pierwsza osoba, ktora miala problem z rozmiarami ;/ warto sie wczesniej zmierzyc, zeby pieniazki w bloto nie poszly

    kamoop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa + moim nałogiem jest Twój blog, zaglądam tutaj codziennie, baaaa nawet kilka razy dziennie :) a całość przejrzałam tyle razy, że aż palców u rąk brakuje :P :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy14:50

    kurde mówiłaś że wstawisz zdjęcia swojego pokoju a jak ich nie ma tak nie ma.tak samo jak z filmikiem z mamą co prawda to rozumiem bo w końcu tu chodzi o twoją mame i może nie ma ochoty czasu itd ale no zdjęcia pokoju nie rozumiem haha.jeśli chodzi o spodnie to zamawiam je na sin-say uwielbiam ten sklep.większość moich zkupow jest włąsnie stąd mniej wiecej o roku w nim kupuje.spodnie zawsze kupie idealne! nawet tak dobrze dobranych nie kupowałam gdy je przymierzałam hahah czekam na post o studiach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety też zamówiłam dwie pary spodni przez internet i okazały się za krótkie! I dlatego już nie zamawiam długich spodni, bo wiem jak się to skończy :) Super są te fakty o Tobie! Szkoda, że tak mało! ;)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy15:01

    moja fobia to porządek tzn. w szafach.Mam nawet gacie w kostkę poskładane.Nie lubię różnych bibelotów na wierzchu mieć wyłożonych. Moja przyjaciółka u siebie w pokoju ma pełno miśków,kwiatków,zdjęć,figurek.Pełno tego jest.Mnie to przeraża.Pokój jest cały różowy(lubię ten kolor ale nie w na ścianach) mój pokój jest brązowo beżowy.Mam białe meble,jasną podłogę.Wszytko jest schowane w szafach.Jedyne co stoi na wierzchu to lampka nocna,lampka do biurka,storczyk na ścianie wisi zdjęcie z przyjaciółka i drugie z rodzicami i bratem a trzecie z usg mojego nie narodzonego bratanka i to tyle.Uwielbiam jak jest tak czysto.Jestem straszną pedantką.Moje zeszyty to świętość.Jak ktoś by mi gdzieś pobrudził bym go zabiła.Nie wiem czemu,ale czuje się strasznie dobrze i bezpiecznie w takich miejscach jak mój pokój.A jak jestem u przyjaciółki to mam wrażenie,że zaraz mnie zjedzą te wszystkie gówniuszka hahaha

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy15:11

    Nigdy nie zamawiałam spodni przez internet i tego nie zrobię. Szczerze mówiąc nie podobają mi się ona zupełnie, gdyby nie miały tych dziur na kolanach byłyby świetne! Moim zdaniem te dziury są za duże i przez to nie wygląda to za fajnie - ale to tylko moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne spodnie^^ Ale ja tam wolę całe, bez dziur^^
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodnie są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy16:26

    Spodnie... No cóż, do mnie nie przemawiają, zdecydowanie preferuję o mniejszych dziurach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy16:35

    Fobią jest wchodzenie na twojego bloga :D i nie wyobrażam sobie, żeby w nocy nie spać na brzuchu (wiem, że to nie zdrowe, ale inaczek nie zasne) i koniecznie muszę mieć przy sobie wodę, zawsze! Niedawno zamówiłam spodnie z american apparel, jestem ciekawa jakie przyjdą :) a co do tych twoich na zdjęciu - leżą pięknie, podkreślają figurę w stu procentach, ale te dziury na kolanach są okropne!

    OdpowiedzUsuń
  13. zamówiłam te same spodnie i ledwo weszłam w rozmiar L!
    haha masakra:P

    OdpowiedzUsuń
  14. też uwielbiam dekorować wnętrza, ale niestety w moim pokoju nie mam zbyt dużego pola do popisu



    sweetcuuupcake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy17:50

    Paula swietny post, ogolnie kocham czytac twoje posty i ogladac zdj, powodzenia w dalszym blogowaniu, jestem twoja chyba najwieksza fanka :D :* zrobisz post o twoich must have? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia, wiesz co jeszcze nie jadłam pierogów z jagodami, muszę spróbować ! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy21:20

    ja też uwielbiam pierogi z jagodami! znajomi niejednokrotnie się ze mnie śmieją, kiedy w knajpce szukam ich w menu lub na różnych integracjach mówię, że jestem Klaudia i uwielbiam pierogi z jagodami, hahaha :)

    OdpowiedzUsuń
  18. spodnie masz genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdy piję herbatę zawsze na koniec wysysam ją z torebki... baaardzo dziwne hahaha

    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy22:32

    Jaki rozmiar tych rebookow??

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy23:11

    Mi się takie spodnie strasznie podobają! Tzn takie jak Ty tutaj pokazałaś bo niektóre mają moim zdaniem przesadzone dziury.. Jak będę miała takie nogi jak Ty to z wielką przyjemnością sobie takie sprawię bo aktualnie czułabym się źle :) Tylko moim zdaniem już średnio będą się nadawały na jesień, chyba że będzie to przyjemna pogoda i da się w takich chodzić. Mi się zdarzyło kupić spodnie przez internet raz, ale to dlatego, że w sklepie zostały duże rozmiary i przymierzyłam je i wiedziałam jaki rozmiar muszę zamówić :) Ale tak całkiem w ciemno na pewno bym nie zamówiła, chyba że z polskich stron, gdzie można w sklepie stacjonarnym dokonać zwrotu :)
    A kilka z tych faktów już znałam o Tobie, tzn można to było wywnioskować z wielu notek :) Ja chyba jakiś śmiesznych fobii nie mam, w tym momencie nic mi do głowy nie przychodzi :)

    Paula mam takie pytanie czy wykonujesz jakieś ćwiczenia na nogi, bo mam wrażenie, że wyszczuplały Ci jeszcze :) I mogę skraść jedno zdjęcie i wydrukować sobie na tablicę z motywacjami? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wykonuję, właśnie odwrotnie! nie mieszczę się obecnie w niektóre spodnie :D

      Usuń
    2. jasne że możesz! :)

      Usuń
    3. Anonimowy00:33

      Dziękuję! :)

      Usuń
  22. Anonimowy01:27

    moim codziennym ''must have'' jest kawa! ale-tylko w roku szkolnym. w wakacje czesto nie ma mnie w domu, albo brata (jedyne moje rodzenstwo rodz.). A naszym przyzwyczajeniem jest to ze o 7 wstaje z ledwo otwartymi oczami, idę do kuchni i robie 2 kawy i przychodze do niego i ledwo obudzeni gadamy kilka minut :) to juz nasz codzienny rytuał od kilku lat:D i teraz to juz ostatni moj rok szkoly, ide do klasy maturalnej - co wiąże się z pytaniem do Ciebie Paulo:) moze jakies rady? co robic, czego nie? czy na prawde warto sie tak bardoz stresowac? i ktore ksiazki najbardziej Ci się przydały do obowiazkowych przedmiotów? jestem twoim rocznikiem, wiec jako ostatni pisze starą mature, i kilka rad od Ciebie na pewno się przyda!:)
    Pozdrawiam, i miłego dnia życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie powiem że nie ma stresu, bo jest i to ogromny.. najgorzej jest według mnie przed ustnymi, stres nagromadza się, bo czekasz jeszcze na swoją kolej, co potęguje wszystko! to co mogę Ci polecić, to iść z matematyki na korepetycje, a z polskiego przewertować w miarę możliwości wszystkie lektury :)

      Usuń
  23. Justyna01:33

    moją taką ''fobią''? można to tak nazwać jest sprzątanie. Uwielbiam sprzątać ale w nocy!(wyłączając w tym oczywiscie odkurzacz;)) Nienawidzę jak np mama mi każe w sobote popołudniu coś robić. nie wiem czemu ;d uwielbiam sprzątac nocą, przed spaniem. Również nie usnę gdy mam bałagan w pokoju. potrafie (gl. w wakacje) przyjsc o 4rano patrze-bałagan w pokoju i mino iz juz nie mam kompletnie sily na nic to i tak znajde reszty sily by zaczac sprzatac i od razu mam w sobie energie haha ;d
    cholernie dziwna jestem xd

    OdpowiedzUsuń
  24. z tego co zauważyłam na innych zdjęciach masz ładnie odstającą pupę, może dlatego nie możesz wejść w spodnie- mimo wszystko, prezentują się na tobie super :) Też lubię siedzieć na podłodze, ja nie wyobrażam sobie dnia bez choćby łyżki masła orzechowego i czekolady:D No i połowę dnia zajmują mi domowe porządki - widzę porządek tylko i wyłączni wtedy kiedy np. to JA umyłam podłogę, naczynia i tak dalej. Jak zrobił to ktoś inny to poprawiam, to niestety strasznie męczące ale mam taką nerwicę natręctw.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są ścisłe właśnie w nogawkach!

      Usuń
  25. Wow, jaka figura, pozazdroszcze ci tej perfekcyjnej figury ktorej mi totalnie brakuje :(
    Stosujesz jakies diety ?
    Spodnie masz cudne, bardzo na topie :)

    Próbuje nowych rzeczy, chętnie wysłucham twoich opinii i rad! Zapraszam do siebie :)
    BUZIACZEKGIRLOO.BLOGSPOT.CO.UK

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy12:39

    Witaj Paula! Chciałabym zapytać, jak przyklejałaś zdjęcia do ściany w pokoju? Czy taśmą bądź specjalną plasteliną? + czy nie odchodziła Ci po oderwaniu ich farba?

    OdpowiedzUsuń
  27. wow podziwiam cie za to że sama zrobiłaś wygląd bloga, ja niedawno założyłam swojego i szukam jakiejś osoby która wykonałaby mi szablon

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy12:37

    hej, mam kilka pytań dotyczących strony, z której zamawialas spodnie ;) pisałaś, że rozmiary są strasznie małe, jaki rozmiar nosisz zamawiajac na tej stronie L? ja mam 34 i trochę boję się ze s będzie za mały. ile trzeba czekać na przesyłkę?

    OdpowiedzUsuń