1 sierpnia 2014

lazy day = lazy wear


Jakiś czas temu zrobiłam dla Was zdjęcia typowo - lazy day - outfitu. Zwykły, prosty
t-shirt, lekkie buty i przetarte szorty. Myślę że na chłodny, za to letni wieczór taki
look może się świetnie sprawdzić. Lubię prostotę i wygodę w jednym zestawieniu. 
Pewnie już zauważyliście że na moim blogu, kiedy już zdecyduję się dodać post z
outfitem często pokazuję się w spodenkach z dżinsu? TAK! To fakt, na lato to mój 
numer jeden. Przy okazji - nie zapominajcie o okularach! Chronią oczy i są fajnym
dodatkiem. Obecnie na rynku jest już chyba miliard różnych kształtów i rodzajów.




t-shirt - H&M / szorty i okulary - sheinside.com / link do szortów - TUTAJ / link do okularów - TUTAJ / sandały - deichmann  / gumki na ręku - fashionmuffin.pl

Kiedy ten post się doda będę już pewnie w miejscu do którego tak bardzo chciałam
pojechać! Wreszcie spotkam się z kuzynami. Czy wiecie już gdzie jestem? Moja 
mama spontanicznie zaproponowała ten wyjazd i pojechałyśmy na noc. W sobotę
wieczorem wrócę, a już w niedzielę rano znowu wyjeżdżam! Za dużo tych planów..

39 komentarzy :

  1. Ja też bardzo lubię taki prosty look , dobrze się w nim czuję :))
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny, lekki outfit. pasuje do Ciebie :)
    http://smaajll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia :D Podobają mi się Twoje buty i okulary :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  4. spodenki świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy12:58

    sama robisz te zdjecie? w sensie samowyzwalaczem czy ktoś ci je robi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy13:57

      widac w odbiciu okularów że samowyzwalaczem :)

      Usuń
    2. Anonimowy16:19

      w okularach odbija się aparat to obstawiam, że to samowyzwalacz :D

      Usuń
    3. Anonimowy18:50

      http://2.bp.blogspot.com/-Ync1DQPOXDE/U9quulF7t6I/AAAAAAAAVDc/KdvYjZOck10/s1600/IMG_0790.png Wydaje mi się, że pilocikiem :) Ale nie jestem pewna :)

      Usuń
  6. Anonimowy14:04

    Paula mam takie pytanie, czy nie jest Ci czasami tak troche głupio jak ustawiasz aparat na statywie i fotografujesz siebie wypinającą język czy coś? :D tzn chodzi mi o to czy nie jest Ci głupio jak wygłupiasz się przed aparatem kiedy sama robisz sobie zdjęcia. Czy np lepiej czujesz się wtedy kiedy się wygłupiasz a ktoś inny robi Ci zdjęcia a nie samowyzwalacz? Nie wiem za bardzo jak zadać to pytanie, mam nadzieję, że zrozumiesz o co mi chodzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podchodzę do tego zupełnie na luzie, więc nie - nie jest mi głupio :)

      Usuń
  7. Anonimowy15:45

    prosze odpowiedz na temat tatuaży

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale co konkretnie, bo nie rozumiem :)

      Usuń
    2. Anonimowy01:05

      Pytałam w poprzednim poście czy robiłaś całkiem przy plaży go

      Usuń
  8. Anonimowy15:59

    Masz pilot do aparatu ?:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też kocham szorty jeansowe! Mój must have, szczególnie z wysokim stanem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś będę tak szczupła jak Ty. ;>
    Jeju, zazdroszczę tego zabiegania, ja też co prawda planów mam wiele, ale mało w realizacji. ;c
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne okulary! Ślicznie wyglądasz w tym outficie :)

    porcelanowy-kot.blogspot.com
    ps. obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz bardzo pozytywnie :) Masz śliczne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Faajny outfit :D
    http://kolorowydiamenciiik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne spodenki! Zdjęcia wyszły świetnie, widać, że dobrze czujesz się przed obiektywem :)

    helczi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia i okulary.Mam te same sandały:)


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. jesteś w Warszawie. pewnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  18. mam identyczną koszulkę tylko, że w "serek"
    świetnie jak zawsze.

    fashion-and-not-only.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne szorty!!

    kamoop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy23:40

    zrobilabys kiedys posta,o tym jak udaje ci sie utrzymac takie cialo jakie masz,bo jest piekne, czy cwiczysz cos,ograniczasz sie do jakis wybranych produktow spozywczych,czy kiedys mialas problem ze swoim cialem?jesli nie jest tego duzo,byla bym wdziecczna gdybys chociaz tutaj napisala w skrocie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze, nigdy nie katowałam się dietami ani ćwiczeniami.. ilu ludzi na świecie = tyle figur, ja po prostu tak wyglądam, nie mam recepty :) oczywiście staram się nie jeść niezdrowych rzeczy, ale niestety często zdarza się że podjadam, także nie wiem co mogę Ci powiedzieć czy też doradzić

      Usuń
  21. Genialne okulary! Sama takie mam i jestem z nich w 100% zadowolona :) Super outfit! Takie proste są najlepsze :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyszły zdjęcia i bardzo ładny look :)
    http://blog017.blogspot.com/ - zapraszam na nowe posty z mojego pobytu nad morzem ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy13:51

    Nie wszystkie okulary chronią oczy ;) te najtańsze wręcz są szkodliwe dla wzroku.

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy13:59

    na tych zdjęciach bardzo przypominasz swoją kuzynkę:)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne szorty :)

    zapraszam na nową notkę ;)
    http://letdreamsturnintothereality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy17:01

    świetne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie proste stylizacje są najlepsze i czasem efektowne. Podoba mi się blog, więc obserwuję ;)
    borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialnie wyglądasz, masz świetną figurę!
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń