17 sierpnia 2014

jeans always good!


Jeśli ktoś obserwuje mojego bloga na bieżąco to wie, że uwielbiam dżinsowe spodenki w każdym wydaniu. Jestem w nich totalnie zakochana i jak dla mnie pasują niemal do wszystkich stylizacji. Aczkolwiek przedwczoraj, kiedy stanęłam w mojej garderobie, zupełnie nie wiedziałam jak i w co się ubrać. Pogoda była bardzo zmienna, bo raz padało a raz słońce świeciło strasznie intensywnie. W pierwszej kolejności wybór padł na zwykłe, czarne rurki. Później stwierdziłam że nie dość że zestaw będzie zbyt ciemny, to po prostu się w nich upiekę! Moim oczom ukazały się już kilkuletnie, krótkie spodenki z zary. Zwykły, jasny dżins w połączeniu z ' polka dot ' mgiełkową koszulą, espadrylami we wzorki i skórzanymi dodatkami okazał się nie najgorszym wyborem! Niedawno ogarnęła mnie mania na stonowane kolory, mogłabym ciągle nosić czarne, szare i białe ubrania.. sama nie wiem czy ten outfit do końca jest w moim stylu, ale wygoda towarzyszyła mi przez cały dzień, a przecież u mnie głównie właśnie o to chodzi. Aby było wygodnie!
Ponadto chcę wam przedstawić mój najnowszy numer jeden co do torebek. Akurat tej części garderoby nigdy dość.Imitowana, czarna skóra węża w rozmiarze XXL. Jeszcze jedna sprawa, która pewnie będzie was zastanawiała. Otóż do tych zdjęć byłam zmuszona wykonać lekki makijaż (czyt.tusz+puder), bo nadal mam pod okiem okropną, czerwoną plamkę. Jednak dwa dni temu kupiłam w aptece maść i jeśli nie pomoże wybieram się do dermatologa, bo zaczyna mi to już działać na nerwy. 




spodenki - zara
koszula - stradivarius
kurtka ramoneska & okulary - ( tu ) i ( tu )
pasek - allegro
torba - vero moda
buty - allegro

32 komentarze :

  1. mnie też ostatnio wzięło na te kolory i zauważylam, że w mojej szafie zanikają kolorowe ubrania, a na ich miejscu pojawiają się wlaśnie szaro-bialo-czarne ;p świetnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna , prosta stylizacja :)

    przed-obieektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze śliczne pazurki. :3 I oczywiście stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam jeansowe spodenki :D Ale ta skórzana kurteczka jest świetna :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy17:29

    ale Ty jesteś piękna :*!
    kiedy post o koktajlach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest w trakcie przygotowywania!

      Usuń
  6. Dla kobiet nigdy za dużo torebek (i butów oczywiście)! Lubię takie duże, pakowne, torby z czarnej skóry, ostatnio udało mi się wyhaczyć podobną na wyprzedażach. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw. Ani za zimno, ani za ciepło :3

    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna torebka :) I śliczne masz paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy18:31

    Paula proszę odpisz jestem bardzo ciekwa, zawsze czytam twojego bloga ale nie komentarze i chyba mnie ominęła twoja odpowiedź o ile już odpowiedziałaś na to pytanie a mianowicie wiem że chciałaś iść na studia fotograficzne w warszawie, co ostatecznie będziesz studiować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc właśnie czekam na odpowiedź z jednej ze szkół i jak już wszystko będzie ustalone na tip - top to napiszę o tym posta, pozdrawiam

      Usuń
  10. razem z tą kurteczką outfit wygląda bosko!! :)

    smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne te spodenki :) jesteś śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna kurtka, pozdrawiam
    Genialny blog!:*

    JUGII-BLOG - klik
    (kliknesz w baner sheinside w prawej kolumnie?) bardzo prosze;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy22:25

    Paula mam takie pytanko :) bo już zauważyłam od dłuższego czasu, że na Twojej ręce pojawiają się dwie wstążeczki jedna taka zielona a druga fioletowa :) czy ma to jakieś znaczenie dla Ciebie czy po prostu nosisz je od tak? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie! nic nie znaczą, używam ich bo są praktyczne i to jedyne gumki które konkretnie związują moje włosy i nie wyrywają ich, więc ciągle mam je na ręku na wszelki wypadek ;) kolory noszę różne w zależności od tego co ubieram

      Usuń
  14. Anonimowy23:02

    super stylizacja!
    mam pytanko: czy jesteś zadowolona z tej ramoneski, bo chcę ją zamówić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, jest bardzo fajna, jedyne co mnie denerwuje to opuszczające się ciągle rękawy, ale z tym można sobie radzić, poza tym to pewnie kwestia rozmiaru :)

      Usuń
    2. Anonimowy00:13

      dzięki za odpowiedź! :*

      Usuń
  15. Spodenki są genialne. Dobrze, że stawiasz przede wszystkim na wygodę!
    Bo w końcu po co wyglądać pięknie, gdy źle się w tym czujemy? :)

    ◄HELCZI-BLOG.BLOGSPOT.COM►

    OdpowiedzUsuń
  16. nie lubie szortów gdzie pół pośladków widać, ani w kontekście ich noszenia ani ogladania ludzi tak ubranych na ulicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również tego nie lubię, domyślam się że chodzi o moje zdjęcia, ale gdzie tu do pośladków? :o tutaj to się zgodzę: http://zapodaj.net/79004a981e1b9.jpg.html

      Usuń
  17. świetny look, koszula w groszki cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy10:22

    kurcze,jak wpisałaś na allegro żeby znaleźć te buty? są świetne a nie mogę ich nigdzie dostać:|

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy13:33

    Napisałaś, że masz tę bluzkę z H&M, pamiętasz może czy to nie było przypadkiem w odzieży sportowej? Wiesz w ogóle jak nazywa się ten wzór na tej bluzce? Pilnie szukam :c!

    http://2.bp.blogspot.com/-Ync1DQPOXDE/U9quulF7t6I/AAAAAAAAVDc/KdvYjZOck10/s1600/IMG_0790.png

    OdpowiedzUsuń
  20. Dżinsowe spodenki zawsze są dobrym rozwiązaniem, szczególnie gdy nie wiemy w co się ubrać. :) Torby w rozmiarze XXL uwielbiam, zwykle właśnie na takie się decyduję, aby zmieścić wszystko to, co lubię nosić przy sobie, czyli dużo. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie się prezentujesz! Torebeczka jest urocza <3

    OdpowiedzUsuń
  22. lubie twoje piekno,jestes bardzo naturalna i zwykla przez co wydajesz sie nie tylko mlodsza ale masz w tym swoj urok :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie zwykłe stylizacje.. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ile kosztowała torba? szukam dobrej i dużej torby!
    www.my-favourite-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń