2 sierpnia 2014

finally there!


Nie dość że niedawno wróciłyśmy z mamą z Warszawy, to aktualnie jestem w trakcie
pieczenia. Zupełnie wyszło mi z głowy że już jutro znowu wyjeżdżam ( nie pytajcie,
bo sama nie wiem jak to się stało ) i kupiłam składniki na coś słodkiego, co już raz 
robiłam, ale postanowiłam powtórzyć. Na szczęście na dworze trochę się schłodziło i
mogę wywietrzyć na noc mój pokój! Jeśli chodzi o wczorajszy wyjazd, to jak już 
pisałam w poprzednim poście, zupełnie spontanicznie pojechałyśmy z mamą do mojej
chrzestnej i kuzynów, do których planowałam zajrzeć już dawno temu. I co najważniejsze
nie dajcie się zwodzić tym postem, bo nieco Was zaskoczę! Oprócz zdjęć z telefonu,
które postanowiłam dodać dzisiaj, mam jeszcze zdjęcia z aparatu. Tak, tak wreszcie
udało mi się go zabrać ze sobą i znaleźć chwilę na cykanie, mimo że pogoda +30 i coś
wcale nie była do tego przychylną! U was też takie upały? 




uprzedzając pytania:

koszulka i spodenki z ostatniego zdjęcia- sheinside.com
( TUTAJ ) i ( TUTAJ )
koszula - sh
spodnie - hm
buty - vans


Przy okazji chcę o zapytać o coś, co męczy mnie od kilku dni! Otóż pod moim okiem,
nieco poniżej pojawiła się dziwna plama. Jest czerwona i co jakiś czas swędzi. Myślałam
że może zejdzie po 2/3 dniach, ale utrzymuje się już dużo dłużej, strasznie mnie to
denerwuje! Czy ktoś z was miał kiedykolwiek coś podobnego? Zależy mi by pozbyć się
tego jak najszybciej. Może macie jakieś rady? Czym mam to leczyć? Może dermatolog? 

36 komentarzy :

  1. takie inne te okulary! :D
    miłego, dalszego odpoczynku :>

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak, gorąc dał dzisiaj znać :o

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie pyszności na zdjęciach :)
    ♥ noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy23:21

    mojej siostrze pojawiło się coś takiego po dośc długim pobycie na słońcu, ale widze że Ty często nosisz okulary więc raczej nie przez to ;) Smarowala to różnymi kremami, kładła ogórki nawet pod oczy. Przeszło ale po dośc dlugim czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy23:22

    Gdzie jedziesz jutro?

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy23:26

    może zrób jakieś okłady z rumianku czy coś .. tak wyczytałam ;D
    jedyne co udało mi się znaleźć co to może być ,to naczyniak.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy00:01

    Skąd masz te cudne buty? Tyyyyyyyyle ich szukam i nie mogę nigdzie znalesc :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy12:16

      Ale wypatrzylas na wyprzedarzach, czy to nowa kolekcja?

      Usuń
  8. ostatnio jadłam takie babeczki :) pyszne ! <3
    www.blog017.blogspot.com - nowy poost <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy00:04

    Chodzi mi o te biale buty*

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy00:06

    Paula idź do lekarza! Poważnie mówię, my Ci możemy poradzić ale tak naprawdę nie ma pewności, że to będzie pomocne. Może to coś na tle alergicznym będzie. Idź do dermatologa, nie zaszkodzi, a może pomóc :) Udanego wyjazdu i to zdjęcie w przymierzalni i ubrania - chciałabym taką figurę i styl jak Ty. Mówię poważnie! U mnie wczoraj było chłodno, tzn chodziłam w spodenkach ale bluze miałam też, a w sobotę już powyżej 30 :/

    OdpowiedzUsuń
  11. gdzie taką śliczną torbę dorwałaś? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam ten sam problem tylko miałam na powiece! Na noc smarowałam to kremem, wyglądałam jakbym miała limo hah
    Mi zeszło po tygodniu... No trochę długo, ale nie chciałam robić zamieszania i teraz mam już z głowy. Pewnie ugryzła Cię jakaś muszka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy00:58

    Gdzie kupiłaś Arizone? *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy13:15

      W biedronce jest teraz Arizona jak kogoś interesuje ale tylko 3 smaki :)

      Usuń
  14. bardzo fajne zdjęcia. :) ja nie znoszę takich upałów, zawsze się źle czuję i odechciewa mi się wszystkiego.
    gdzie kupiłaś okulary? są świetne!
    niestety nie umiem ci pomóc, nigdy tak nie miałam.

    / 21la.blogspot.com /

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia.
    gdzie kupiłaś te cudne okulary? szukam i szukam takich.

    fashion-and-not-only.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie też gorąco.Fajne zdjęcia:)


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety nie wiem co to morze być. :( Świetne zdjęcia, na prawdę! <3 Fajnie, że masz tyle wyjazdów. :D
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie zdjęcia, a najlepsze to pierwsze! Koniecznie wybierz się do dermatologa :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja to bym tak chetnie wyjechala wlasnie :) fajne zdjecia ;) milego dnia!

    www.katsuumi.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy12:03

    może dostałaś uczulenia na jakiś kosmetyk, kiedy go wcierałaś pod oczy :) też tak miałam, ale po 2 dniach znikło.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy19:13

    mój kolega kiedyś tak miał i to może być tak zwany jęczmień, tylko nie mogę Ci dokladnie powiedziec bo nie mam pojęcia jak te coś czerwonego pod okiem wygląda na Twojej twarzy. Może to być zupełnie coś innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Te plamki są od uczulenia, ja je mam gdy zjem nutelle, jestem na nią uczulona ;) Radzę iść do dermatologa i tam przepiszą ci maść, po 2 dniach schodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia, zrobiłaś mi strasznego smaka tymi słodkościami na czwartym zdjęciu <3

    http://helczi-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy01:05

    tez miałam taką plamkę od wiatru i łzawiących oczu

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy11:48

    skąd spodenki z ostatniego zdjęcia ? cuudne <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwsze zdjęcie bardzo mi się podoba! Niestety nie wiem co może być nie tak z Twoim okiem, mi zazwyczaj wyskakuje jęczmień ale on bardziej boli niż swędzi! I też jest to strasznie denerwujące! Najlepiej wybierz się do dermatologa, może to jakieś uczulenie :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nienawidzę takich upałów... Za to fajnie w taki dzień chodzić po centrach handlowych bo tam klima :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy13:54

    Miałam podobny problem, pod okiem pojawiła mi się czerwona plamka która lekko swędziała, początkowo to zbagatelizowałam, niestety później zaczęło się to rozprzestrzeniać i swędziało mnie również drugie oko. Najpierw poszłam do lekarza, który dał mi maść ze sterydami, które pomogły, ale tylko na kilka dni, a niestety na skórę twarzy nie można było ich długo stosować, więc udałam się do dermatologa, który skierował mnie do alergologa. Testy miałam zrobione, jednak nic nie wykazały, ale lekarz przepisał mi maść Protopic, po którym wydawało mi się, że jest gorzej, bo oczy zaczęły mnie piec, jednak po 2-3 dniach wszystko minęło. Z tego co mi się wydaje ta maść jest na receptę, ale gdybyś była u lekarza, to myślę, że możesz mu o niej wspomnieć, bo czytałam, że jest bezpieczna. Pozdrawiam, Monika.

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy18:40

    jakie filtry do aparatu polecasz?

    OdpowiedzUsuń