19 sierpnia 2014

banana in the lead role


Dlaczego zawsze jeśli mam ogromną ochotę na coś słodkiego, to w mojej kuchni nie mogę na nic takiego trafić? Chyba każdego kiedyś spotkała taka sytuacja.. ale z tym trzeba umieć sobie radzić, dlatego chcę wam dziś pokazać przepis który wymyśliłam chwilę przed wykonaniem deseru! Często tak mam że poprzez przeglądanie zawartości kuchni do głowy przychodzi mi jak zrobić coś z niczego. Dzisiaj w roli głównej wystąpi banan, bo to w oparciu o niego stworzyłam ten banalny, ale smaczny deser. 




Produkty których ja użyłam macie wymienione powyżej, ale każdy z nich możemy zamienić na inny jeśli wam nie odpowiada. Banany obficie trzeba skropić sokiem z cytryny, bo dzięki temu nie będą ciemniały kiedy już je obierzemy. Serek mascarpone i schłodzony budyń wrzucamy do jednej miski po czym miksujemy aż się połączą. 
Gotowe! Teraz wystarczy ułożyć wszystko w pojemnikach wedle gustu. Myślę że ten deser będzie strzałem w dziesiątkę dla prawdziwych łasuchów. Nie przesadzajcie z ilością!


A wy macie jakieś proste przepisy na pyszne desery?

25 komentarzy :

  1. Tez tak mam.. chcę coś słodkiego, to nigdy nią ma. Ale jak lodówka pełna słodkości ,to ochoty na nie nie mam ;p
    Pozdrawiam ;**

    Miśka
    nowy adres bloga - miska-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ehm dałam Ci mój zły link :D Nowy adres bloga, to miska-grabowska-officialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy16:49

    ja sobie pieke biszkopt pieke jak mi sie chce słodkiego i smaruje babcinym dzemem truskawkowym lub jagodowym , choc pewnie to niestety nie jedynie to :p

    OdpowiedzUsuń
  4. prosty i pyszny, ja banan zamieniłabym na jakiś inny owoc, bo nie zbyt za nim przepadam :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale to pysznie wygląda!!! Aż nabrałam ochoty na coś słodkiego...;> Muszę wypróbować ten przepis.

    http://lunettesrosesn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny ten przepis, a jaki prosty w przygotowaniu Oo na pewno z niego skorzystam w najbliższym czasie ♥
    https://kochajsny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda przepysznie! Ja niestety nie znam ciekawych przepisów.

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy19:40

    Gdyby nie dieta to wyprobowałabym :) Paula Kochanie, możesz podać jakieś dwa lub trzy zagraniczne blogi które czytasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z deserów to umiem upiec murzynka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmmm. muszę wypróbować. Wygląda przepysznie <3

    http://cytruskowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdybym miała ochotę na coś słodkiego, myślę, że wystarczyłby mi sam budyń, czy nawet banan :D Ale na pewno bardzo ładnie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę smakowicie wygląda. Nie spodziewałabym się,
    że potrzeba do niego takich łatwych produktów.
    Chyba już wiem co jutro zrobię na deser! :)

    ◄HELCZI-BLOG.BLOGSPOT.COM►

    OdpowiedzUsuń
  14. ja zazwyczaj w takich wypadkach robię naleśniki z czekoladą ;)
    bo w kuchni jak narazie mam dwie lewe rę ce

    http://fashion-and-not-only.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Paula narobiłaś mi smaka na to! A czy koniecznie trzeba dodawać serek mascarpone? Można go zastąpić np. serkiem waniliowym?:)

    Pozdrawiam- Steffy, xoxo ;*
    ♔pisanepasja.blogspot.com♔

    OdpowiedzUsuń
  16. Polecam ciasto w 3minuty ! Przepis genialny, a składniki powinny znajdować się w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mniam ! ale pychotka <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Komentuję tego posta raz jeszcze, bo to bardzo ważne!!!
    Posłuchaj mnie teraz bardzo uważnie. Zmieniłam adres mojego bloga, wiec są kłopoty z bloggerem. Wszyscy moi obserwatorzy przestali widzieć moje posty na blogger home. Żeby pozbyć się tych problemów i znów widzieć posty na blogger home, musisz od-obserwować mojego bloga, odświeżyć stronę i zaobserwować go ponownie. (Jeżeli obserwujesz mojego bloga)
    Więcej informacji w moim najnowszym poście. To na prawdę bardzo ważne, wiec proszę nie ignoruj tej informacji.
    Chodzę po wszystkich blogach i pisze to każdemu! Proszę, przeczytaj mój najnowszy post informacyjny!! To bardzo ważne.
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. tez lubie kombinowac i zrobić coś dobrego jeśli nie ma nic konkretnego w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mam żadnego niestety, ale chyba wypróbuję ten Twój!

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy14:36

    jestes oszczedna? odkladasz pieniadze? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mniaaaaam! Aż ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawy pomysł, na pewno kiedyś spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy19:34

    Great blog! Do you have any tips for aspiring writers? I'm
    planning to start my own website soon but I'm a little lost on everything.
    Would you propose starting with a free platform like Wordpress or go for a paid option? There are
    so many choices out there that I'm completely confused ..
    Any tips? Thank you!

    Check out my webpage; LeciaCEndow

    OdpowiedzUsuń