5 lipca 2014

unexpected


Jestem w trakcie oglądania kolejnego meczu, który tak jak te wczorajsze mnie jakoś
specjalnie nie interesuje. Boli mnie głowa, ale muszę dokończyć dodawanie zdjęć z
ostatniej sesji na moją stronę na facebook'a ze zdjęciami. Trochę się schodzi z ich
przygotowaniem, bo jest tego dużo. Odbiegając od tematu, dzisiaj był u mnie mój 
chłopak, który skutecznie poprawił mi humor pięknym bukietem świeżych kwiatów i
pysznym biszkoptem z bitą śmietaną i owocami. Doskonale wie co lubię! Jeśli chodzi
o to, co dzieje się u mnie - to oprócz tego że stresuję się czy przyjmą mnie na studia,
stresuję się przyszłością, nowym etapem jaki niebawem mnie czeka, to nic się u mnie
nie zmieniło. Każdą wolną chwilę spędzam poza domem, ale codziennie tu zaglądam! 




Koniecznie muszę wybrać się na jagody! Czy ktoś z Was był w tym roku je zbierać? 

34 komentarze :

  1. Jakie pyszności!
    Ja nawet się nie wybieram, bo u mnie jest jakaś plaga komarów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny bukiet dostałaś:)


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie nie byłam jeszcze. Piękne zdjęcia! pozdrawiam sogivemelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy19:55

    jeju..schrupałoby się ten biszkopt *.*
    + dodaj jakiś outfit

    OdpowiedzUsuń
  5. bukiet faktycznie śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy21:22

    Jesteś katoliczką ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy21:57

    Urwał Ci się kontakt z Mateuszem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z jakim Mateuszem?

      Usuń
    2. Anonimowy15:11

      tym przystojnymhaha

      Usuń
    3. Anonimowy17:23

      Pewnie o Asosa chodzi czy jakoś tak :D

      Usuń
    4. Anonimowy22:11

      pewnie chodzi o asosa

      Usuń
    5. jeśli o asosa, to trochę kontakt mamy

      Usuń
  8. Anonimowy22:45

    zazdroszczę <3 piękne zdjęcia, paula błagam przygotuj post o tym jak pielęgnujesz włosy. Są piękne! i nie mów że nic z nimi nie robisz...

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy10:47

    a gdzie składałaś dokumenty ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napiszę o tym, jeśli mnie gdzieś przyjmą

      Usuń
  10. mm, super chlopak :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękny bukiet! Ja jakoś nie przepadam za zbieraniem jagód, ale uwielbiam kruche ciasto z nimi <3

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie ładne kwiaty *.*



    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny bukiet. Ja już w tym roku byłam na jagodach. Niedaleko domu mojej babci wzdłuż drogi rośnie ich pełno! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy16:40

    jesteś dziewicą?

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy19:58

    Ja bylam! Sa duze ale jest ich malo no i jeszcze te komary...

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy21:55

    Zbierałam jagody wczoraj i miałam cały litrowy słój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z chęcią bym taki słoik przygarnęła

      Usuń
    2. Anonimowy17:01

      na łojach jest duzo jagód
      a wiec ... szykują sie te jagodzianki ? :D

      Usuń
  17. Ciasto wygląda przepysznie! :) Paula mogłabyś mi powiedzieć, jak zrobiłaś tak mały odstęp pomiędzy zdjęciami? Bo szukam już z dobrą godzinę i nic! :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety u mnie w mieście nie ma takich możliwości :(

    nataliasdilemmas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy17:24

      No a od kiedy jagody zbiera się w mieście? Bo podejrzewam, że o to chodzi :) To siadaj na rower z kimś znajomym i jedź na wieś czy coś w ten deseń :) Są wakacje!

      Usuń
  19. Anonimowy23:29

    Czy przed tym jak poszłaś na kurs prawa jazdy, jeździłaś kiedyś samochodem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy12:42

      miałaś na początku problem z wyczuciem sprzęgła?

      Usuń
  20. Anonimowy09:01

    wyjezdzasz na wakacje tylko z mamą czy chłopaka też bierzesz ?

    OdpowiedzUsuń