8 lipca 2014

too high


Zarówno wczorajszego jak i dzisiejszego ranka temperatura w moim pokoju sprawia, że
nie mam czym oddychać! Codziennie jak wstanę z łóżka, to pierwszą rzeczą jaką robię
jest otwieranie okna. Z resztą bezsensowne, bo na dworze jest jeszcze cieplej niż w 
domu. Na nieszczęście mój pokój nagrzewa się najintensywniej z całego mieszkania.
Wczoraj stworzyłam prosty, zwykły outfit na upalny dzień, aczkolwiek mimo skąpego
ubrania, słońce i tak paliło moje ciało. Już nie mogę się doczekać wyjazdu, który planuję
wraz z moją przyjaciółką i naszymi chłopakami. Napiszę o tym więcej jak będzie już
bliżej wyjazdu. Oglądanie zdjęć moich znajomych, czy innych osób które obecnie są w
jakichś super-wypasionych ciepłych krajach, czy jakichś fajnych wakacyjnych
miejscówkach - wprawia mnie w jeszcze gorszy zawrót głowy i wzmaga chęć wyjazdu!



luźny crop top - pull&bear
spodenki - sheinside.com ( KLIK )
espadryle - allegro

Przy okazji skoro już dodaję ten outfit, którego istotnym elementem są dżinsowe szorty,
chcę się powtórzyć, bo już kiedyś o tym pisałam - spodenki z firmy sheinside dla mnie
są fenomenalne! Ładnie się układają, wyglądają bardzo korzystnie i ich materiał nie jest
najgorszy. Wiem, że dużo osób boi się, ma obawy co do zamawiania z zagranicznych 
stron. Szczerze powiem, że się nie dziwię, ale jeśli chodzi o spodenki to polecam! :)

Czy u was też tak upalnie? 

36 komentarzy :

  1. Udanego wyjazdu :))
    Spodenki są proste i śliczne , pasują do wszystkiego
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy12:53

    wyglądasz cudownie! dziewczęco, ale na luzie :) mogę wiedzieć skąd masz bransoletkę na kostce?

    OdpowiedzUsuń
  3. Te zdjęcia są niesamowite! Wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Upał, że nojaniemogę...
    Tak samo mam okno z tej strony z której być nie powinno zwłaszcza w upały :P
    Spodenki ogromnie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy13:58

    Ten post przypomniał mi stare dobre czasy na twoim blogu,kiedy z Pacią robiłas zdjęcia w lecie na drogach między polami,nosiłas kolorowe okulary i za duże koszulki z the simpsons hah :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny strój <3
    http://blog017.blogspot.com/2014/07/on-streets.html

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie luźne stylizacja
    podobną bluzeczkę dziś kupiłam w sh :))
    buciki piękne !

    OdpowiedzUsuń
  8. super spodenki ;) piękne masz nogiii ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też w pokoju bardzo gorąco i duszno jest.Fajne zdjęcia i stylizacja:)


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy17:08

    Jaki masz rozmiar tej bluzeczki? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy17:35

    ile masz wzrostu? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy17:35

    takie noooooooogi <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy17:40

    Zrobisz jeszcze post z pytaniami do Ciebie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pewnie! dzisiaj rano akurat o tym myślałam :)

      Usuń
  14. Piękne zdjęcia! Pierwzy raz spotykam się z nazwą tych butów, ale są piękne! :) Życzę udanego wyjazdu kochana!


    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. woow, śliczny strój, piękne buty, ogólnie cały mi się bardzo podoba, a ty jesteś śliczna :)

    http://juulyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. nie przepadam za spodenkami z wysokim stanem, ale te wyglądają świetnie! są bardzo klasyczne i będą pasowały do wielu rzeczy! u mnie upały dochodzą do 37 stopni w cieniu ;/


    enemiesblogs,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne shorty, a zdjęcie z rozrzuconymi włosami jest przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale masz świetną figurę. Robisz jakieś ćwiczenia na brzuch?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie robię, mam problem z przytyciem

      Usuń
  19. Anonimowy16:46

    hej Paula ;) mogłabyś podać link do tej bluzki? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tej chwili nie jestem w stanie go znaleźć :(

      Usuń
  20. Anonimowy16:48

    Wygodne te buciki? Sama się zastanawiam nad takimi :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy23:37

    Co do upałów to otwieraj okno jak idziesz spac, wtedy nie bedzie problemu ze świeżym powietrzem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogę, bo codziennie rano budziłyby mnie krzyki dzieci

      Usuń
  22. Anonimowy23:54

    skąd masz ten piękny naszyjnik? ;) + zazdroszczę figury :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostałam go w prezencie od mojego chłopaka :)

      Usuń
  23. ale jest chudziutka!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie śliczne zdjęcia, tak bardzo mi się podobają!
    Ładne spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy14:53

    P8dasz linka do tej bluzki?

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy05:32

    Hi,

    I would like to let you know that we are selling high PR Tumblr
    blogs. I think as a webmaster, you know the importance of having backlinks from high
    PR blogs. And you also know how costly it can be to have backlinks to this high PR blogs.


    Well I would like to inivte you and take a look at our offer.
    At very cheap price, you can have your own high PR Tumblr were you can use as backlinks to your site.



    If your interested, please visit: http://bit.ly/highprtumblr

    Thanks

    Feel free to visit my page :: Cheap High PR Tumblr Blogs

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy16:27

    I could not resist commenting. Perfectly written!

    My web-site ... DesiraeEBaros

    OdpowiedzUsuń