24 lipca 2014

rest time!


Wreszcie przyszedł ten dzień! Tak, to dzisiaj rano wyjechaliśmy na wakacje. Jako
miejsce naszego odpoczynku wybraliśmy Morze Bałtyckie. Prosty i zarazem najlepszy
wybór. Mieszkamy w miejscu skąd nad Bałtyk mamy dość blisko. Będziemy przez 4
dni wypoczywać w pięknym słońcu. Uprzedzając pytania, mamy zamówiony już dawno
nocleg w Stegnie. Nie jestem przekonana co do wyboru miejscowości, ale wszystko
było ustalane tak szybko, że nawet się nie zastanowiliśmy nad zmianą. Oczywiście aby
odpocząć, nie trzeba luksusów, ważne z kim się jedzie. Będę z chłopakiem, moją
przyjaciółką i jej chłopakiem. Mam nadzieję że te kilka dni zregeneruje nasze siły na
kolejne dni. Zaraz po powrocie prawdopodobnie jedziemy na mazury, ale to się jeszcze
okaże. Póki co chcę uprzedzić że nie biorę laptopa, co znaczy że pojawię się tu dopiero
jak wrócimy. Obiecuję że będę robiła jak najwięcej zdjęć, by później jakoś fajnie 
przedstawić wam cały nasz wyjazd. Przy okazji, chcę zapytać czy ktoś z was był w 
Stegnie na wakacjach? Czy polecacie to miejsce? A może jakieś inne ciekawe morskie

miejscowości możecie mi zasugerować? Wracam do pakowania reszty rzeczy, bo już
niedługo będzie u mnie mój chłopak i jedziemy na ostatnie zakupy.

to zdjęcie jest z 2012 roku z Hiszpanii, to były zdecydowanie najlepsze wakacje w moim życiu!

43 komentarze :

  1. Udanego wyjazdu i pięknej pogody! :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedawno wrocilam z miejscowosci Jantar.
    Udanego wyjazdu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie miłego wyjazdu! :)
    A w Hiszpanii byłaś na obozie, czy prywatnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy10:21

    Zdecydowanie polecam teren Orzechowo lub Poddąbie ;) ♡♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy10:40

    Bylam w stegnie i powiem ze fajnie jest . Choć w tym roku bylam w dzielnicy gdańska - stogach i jest 100 razy fajniej .

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham morze Bałtyckie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Wam udanej wycieczki. :) Ja strasznie chciałabym pojechać nad morze, nigdy tam nie byłam, ale nie śni mi się spać w hotelu, wolę namiot, pole namiotowe to zdecydowanie coś dla mnie. Nie lubię luksusów i mam już serdecznie dość domów, pokoi i zamkniętych pomieszczeń, nawet jeżeli mogę sobie w każdej chwili z nich wybyć. :)
    Pozdrawiam!
    _________________________________________
    www.natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy11:34

    Byłam w tym roku w Stegnie. Według mnie miejscowość super , widoki, klimat i przepiękne tereny ! Autentycznie czułam się jak w górach tyle zieleni i pagórków :) Udanego wyjazdu !

    OdpowiedzUsuń
  9. nad Bałtykiem jest zimno często

    http://im-mer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja byłam dwa lata temu w Stegnie na koloni, jest to miejscowość typowo turystyczna, ale mi się nawet tam podobało! :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanego wyjazdu!Nie byłam nigdy w Stegnie,ale polecam Wam Rewal ^^


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja w tym roku jadę gdzieś za granicę ale to zależy od rodziców ;)
    mimo wszystko brakuje mi tego naszego polskiego morza i kochanego Sopotu, bo już dawno tam nie byłam....

    zapraszam do mnie http://floralcandyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie byłam w tej miejscowości, ale na pewno będziecie się świetnie bawić, w końcu liczą się ludzie, a nie miejsce.

    kamoop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. udanych wakacji :)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Morze Baltyckie. Kiedy mieszkalam w Polsce odwiedzalam je w kazde wakacje. Pozdrawiam u zycze udanego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  16. ♥ ♥ ♥ Śliczny blog, bardzo ładne zdjęcia :) bardzo fajnie piszesz ^^ OBSERWUJĘ ♥ ♥ ♥

    ♥ ♥ ♥ Zapraszam na mojego bloga i Pauli. Dopiero zaczynamy, więc liczymy na Wasze wsparcie ♥ ♥ ♥
    ♥ ♥ ♥ http://cravingxsummer.blogspot.com ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy16:12

    Byłam w Stegnie i jak na mnie nie zrobiło wrażenia, może dlatego, że sporo podróżuję po świecie. Ale z czystym sumieniem mogę polecić Swinoujście bądź też Międzyzdroje.

    OdpowiedzUsuń
  18. jak nad morze, to tylko do Lubiatowa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale fajne zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy17:14

    Mieszkam w Gdańsku więc w Stegnie bywam często i jako nadmorski kurort jest ok, ale jak lubisz ładne widoki i bardziej spokojny klimat to zdecydowanie bardziej polecam Jastarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bałtyk absolutnie kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy18:40

    Mój chłopak był w Stegnie niedawno ,mówił że super ,że ślicznie i można odpocząć jak i pobawić się :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podobam mi się klimat tego zdjęcia. Baw się dobrze!
    zajaczek111.blogspot.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy19:21

    ja bylam w Stegnie kilka razy, gdy byłam na wczasach w Sztutowie, ogólnie fajne miasteczko, to co potrzeba można tam znaleźć, choć atrakcji dla młodzieży zbytnio nie ma, chyba że coś się zmieniło przez lata :) całkiem niedaleko macie Krynicę Morską, jak będzie się Wam nudziło możecie tam zajrzeć, bo można tam zrobić więcej rzeczy choć sama plaża jest straszna :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Darłówko, Mielno najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie że spędzasz tam wakacje :)

    Dodasz komentarz? :*

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/07/chillout_24.html

    OdpowiedzUsuń
  27. ja do Stegny jeżdżę od małego! już dobre 13 lat!
    kocham te miejsce i nie wyobrażam sobie wakacji bez wyjazdu tam ;)
    ostatnio gościłam tam w majówkę przez około 5 dni.
    teraz zdecydowałam się na wyjazd na półwysep helski- do Jastarni którą też mocno polecam :)
    http://simplecurls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. ale super zdjęcie! <33
    udanego wypoczynku ;))
    ja jeszcze nie byłam nad Bałtykiem :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy23:29

    Byłam, osobiście nie polecam. Po prostu mi się tam nie podobało :) Mam między Stegną a Gdańskiem bądź Sopotem ok 20-30km różnicy i zdecydowanie bardziej wolę tam jechać. Chociaż od dziecka praktycznie co roku byłam u rodziny w Ustce bądź Kołobrzegu i dla mnie tam najlepiej było jest i będzie, na następnym miejscu jest Sopot oraz Gdańsk,a Stegna na szarym końcu niestety. Udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  30. Miłego pobytu! Bardzo pozytywne zdjęcie! :)
    Zapraszam do mnie! :)
    http://renesmenesblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. w Stegnie jest wspaniale, jutro również tam jadę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja byłam dwa razy w Stegnie w sumie nie jest źle. Raz w Gdańsku rok temu i zdecydowanie wolę plażę w Gdańsku :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeju post z Hiszpanii, pamiętam ! jestem ogólnie już 3 rok z Tobą i śledzę Cię ciaągle , twój blog jakoś zawsze poprawia mi humor.
    Szkoda,że nie prowadzisz już fotobloga i usunęłaś zdjęcia,ale no cóż.
    W sumie blog to lepsza sprawa, wiecej zdjęc, więcej miejsca do opisania :)

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy11:25

    dlaczego nie idziesz do warszawskiej szkoły fotografii na studia ? nie przyjeli cie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie składam tam w tym roku, pisałam że jak coś to w kolejnym

      Usuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy11:31

    Byłam w miejscowości położonej nieopodal Stegny i mam do tych terenów ogromny sentyment! Niedaleko jest miasteczko Krynica Morska które jak najbardziej polecam odwiedzić :) polecam także rejsy zalewem wiślanym np. do Fromborka! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. oho, ale wam zazdroszczę! Ja w tym roku byłam w Rewie, cudowne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  38. miłego wypoczynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy21:58

    Currently it sounds like BlogEngine is the best blogging platform available right now.
    (from what I've read) Is that what you're using on your blog?


    Review my webpage: CarrolXChay

    OdpowiedzUsuń