13 lipca 2014

phone - photos


Od jakiegoś czasu na moim telefonie zebrała się już konkretna porcja zdjęć, które dzisiaj
Wam tu pokażę. Jak zwykle nie wszystkie z nich były udostępniane. Co do kolejnych dni, 
to praktycznie na cały tydzień mam plany. Dzisiaj miałam zamiar jechać do chłopaków do
Warszawy, ale moi bracia z rodzicami jadą jutro nad morze i wyjadę do nich pewnie aż w
okolicach sierpnia. Natomiast to nie zmienia faktu, że wybieram się jutro do Warszawy i
wracam tego samego dnia. Jeśli mi się uda to zrobię coś w stylu dnia w zdjęciach. Nic nie
obiecuję, bo mogę tak wpaść w wir zakupów, że rzadko będę wyciągała telefon, ale się
postaram. Mam zamiar zaopatrzyć się w kilka ważnych rzeczy na mój wyjazd wakacyjny
o którym napiszę już niebawem, bo zbliża się on wielkimi krokami. Co do poprzedniego
postu - pytań jak zawsze było dużo, ale jakoś udało mi się odpowiedzieć na większość,
pomijając tylko te które albo były niestosowne, te które się powielały oraz te na które
po prostu nie miałam ochoty udzielać odpowiedzi. Jakie są wasze plany na ten tydzień?

rose from my boy♥ / party place / party things /
backing time / next beautiful / iced coffee time 



wedding photos 

next beautiful / mojito + juice + chocolate and banana toasts / 
ice cream " cookie " BEST / sushi time / learning time

my and my boy's like wild animals - fun time / with my brother / best ice cream /
carlo rossi MOSCATO best ever / ice cream time / my cutie into my car /
fresh juice with N / fashionmuffin.pl ♥ lot of bracelets / walking time
instagram.com/paulamroczkowska
tutaj możesz obserwować mnie na bieżąco !

29 komentarzy :

  1. Jaka piękna ta róża... ;-) na moim telefonie również zebrała się niezła porcyjka zdjęć, więc pewnie tez je niedługo opublikuję na blogu :D
    pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny mix♥


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię, jak "nazbiera Ci się tych zdjęć w telefonie", miło się ogląda :)
    Życzę udanej wycieczki do Warszawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy13:56

    Co Twój chłopak na to, że robisz zdjęcia jedzenia napojów bądź czegoś takiego? Dziwi go to czasem czy nie zwraca uwagi na to?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już nie zwraca ;) wręcz sam czasem mi o tym przypomina

      Usuń
  5. Anonimowy13:58

    Jeśli można dlaczego opisy do zdjęć po angielsku są? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma konkretnego wytłumaczenia - po prostu lepiej mi się to widzi :)

      Usuń
    2. Anonimowy01:10

      Ja ogólnie wolę tak podpisane zdjęcia ale ciekawa byłam i zapytałam :) A tak się zastanawiam masz jakiś sposób na naukę angielskiego?:)

      Usuń
  6. Anonimowy14:32

    Skąd są te bransoletki?;d

    OdpowiedzUsuń
  7. ale Twój chłopak Cię rozpieszcza :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne są te ślubne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy20:08

    mogłabyś powiedzieć ile szły do ciebie bransoletki z fm?
    super zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo szybko doszły ! :) zaledwie dwa dni chyba

      Usuń
  10. ty nawet komórką robisz świetne zdjęcia :D
    http://blog017.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ale te zdjęcia są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super zdjęcia!
    TE LODY CIASTECZKOWE SĄ CUDOWNE, UWIELBIAM <3

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. banana toasts? czyli tosty z bananami takie normalne z chlebem? jak zrobiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to w kawiarni :) tosty nie chleb

      Usuń
  15. Anonimowy17:31

    jak było w waszym związku na początku? od razu złapaliście wspólny temat czy trochę to trwało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo szybko znaleźliśmy wspólny język

      Usuń
  16. Świetne zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. gdzie kupiłaś te ciasteczkowe lody ? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pozdrowienia dla dziewczyny ze zdjęcia czwartego od końca, z samochodu. Była u mnie w szkole na festiwalu piosenki obcojęzycznej i cóż-wypadła rewelacyjnie, pogratuluj jej ode mnie. ;) A co najlepsze nie spodziewałam się, że ją znasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. twój telefon robi lepsze zdjęcia niż mój aparat ;c



    enemiesblogs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Też zawsze zbiera mi się zdjęć na telefonie :).
    Uwielbiam czytać Twojego bloga!
    Świetny styl i zdjęcia :)
    http://ulcys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. widzę, że na nudę nie narzekasz : >

    ZAPRASZAM - http://peppermintandpink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń