16 lipca 2014

lying in the sun


Wczoraj z moją przyjaciółką zaczęłyśmy się zastanawiać nad jakimś wyjazdem. To nie
miało być nic na dłużej, po prostu chciałyśmy wyrwać się z naszej miejscowości i jechać
na plażę poleżeć, pogadać i odpocząć. Dzisiaj rano podjęłyśmy spontaniczną decyzję że
jedziemy .. NA MAZURY! To był genialny pomysł, muszę przyznać że te spontany wychodzą
dużo lepiej niż wczasy planowane na długo przed wyjazdem! Aktualnie jestem już w 
domu i piję lodowaty, bananowy koktajl. Dzisiaj przyszło mi na myśl, że obiecałam 
nadrobić nieobecność na blogu, ale jak widać średnio mi to wychodzi. Czasem nie mam
weny, ale zazwyczaj to brak czasu powoduje moje rzadkie posty. Naprawdę staram się
jak tylko mogę żeby jak najczęściej mieć ze sobą aparat i zatrzymywać w klatkach jak
najwięcej z mojego życia, ale czasem się po prostu nie da. Co do wyjazdu, to oczywiście
nie mogłoby się obyć bez odwiedzenia mojego numeru 1 jeśli chodzi o pizzerie! Już 
kiedyś pisałam że najchętniej jadam w ' Toscanie ' w Szczytnie i dzisiaj również
mnie nie zawiedli. Jeśli chodzi o mazury, to pojawię się tam jeszcze w sierpniu na 100%.




Osobiście bardzo lubię przeglądać te wakacyjne posty, myślę że są one jednymi
z ciekawszych. Przy okazji mam do was pytanie - lubicie mazury czy wolicie morze?

30 komentarzy :

  1. morze, chociaż mazury mają swój urok ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy19:39

    Co z Pacią?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście mieszkam na Mazurach - często odwiedzasz Krutynię, a mam do niej tylko 10 minut ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W tym roku byłam po raz pierwszy na Mazurach i się zakochałam. Woda to dla mnie najciekawszy z żywiołów, czy to jeziora, czy morza :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie byłam niestety na Mazurach. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia!Ja nigdy nie byłam na mazurach ;)


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam Twoje zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze nigdy nie byłam na Mazurach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mazury najlepsze ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy10:07

    Morze uwielbiam, a na Mazurach jeszcze nigdy nie byłam! Swoją drogą planujemy wyjechać właśnie tam,warto? Mieszkam w górach więc kiedy tam dojade nie chce być zawiedziona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto! :) mazury mają swój klimat

      Usuń
  11. ale cudowne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wolę morze. :) pozdrawiam sogivemelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. mazury :)) świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  14. Mazury - moje marzenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. spontan zawsze jest najlepszym spędzeniem wakacji! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja osobiście mieszkam na Mazurach. Jutro wracam, bo byłam tydzień w Warszawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najgorsze co jest w Mazurach to masa komarów, ale jest pięknie. Mieszkam w sumie na wsi do miasta mam 10 km i mieszkam blisko Wegorzewa, które jest strasznie małe i mało jest sklepów, ale jest ładnie. Często jak wyjeżdżam do Warszawy to się gubię. Morze w sumie nie najgorsze, ale wolę Mazury, chociaż te fale w zachodzie słońca pięknie wyglądają. :) w sierpniu zamierzam wybrać się nad morze jeszcze do Gdańska z chłopakiem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy15:01

    Robisz zdjecia w trybie RAW czy JPEG ?

    OdpowiedzUsuń
  19. byłam raz na Mazurach, ale nie za bardzo mi się podobało, chyba wolę morze. zazdroszczę ci, że znajoma się dała namówić na taki spontanoczny wyjazd, bo z moimi znajomymi to by trzeba było to już rok wcześniej planować



    enemiesblogs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. mazury takie piekne ! sliczne robisz zdjecia ! naprawde kadry sa ciekawe :) z chęcią dodaje do obserwowanych ! :*

    http://alice-says-hello.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz bardzo oryginalnego bloga, ciekawe zdjęcia, a zarówno piękne. Twój blog stał się dla mnie inspiracją.
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy16:47

    cóż to za lakiery?:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze nie byłam na Mazurach :)
    Ładne zdjęcia!


    Zapraszam justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Sliczne lakiery! Uwielbiam pizze ;) Zapraszam do siebie. Bylabym bardzo wdzieczna gdybys poklikala w linki pod zdjeciami. Bardzo mi na tym zalezy. patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia. Ja kocham morze <3

    agatinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia. Jeziora są tam świetne. Jako, że mieszkam na Podlasiu wiem co mówię.
    Zapraszam do mnie! :)
    http://renesmenesblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy20:41

    Paula jakich filtrow/programow uzywasz do przerobki zdjec? :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia! Ja nigdy nie byłam na mazurach :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy19:34

    wstążki na twoich rękach oznaczają coś czy po prostu tak sb ich nosisz? :)

    OdpowiedzUsuń