15 lipca 2014

day in Warsaw


No i nici! Miałam dać dzień w zdjęciach, a nie miałam okazji wyjąć telefonu! Ale to nic,
bo jak tylko mój chłopak wróci z mazur, to razem znowu wybierzemy się do stolicy.
Musimy kupić resztę rzeczy na nasze wspólne wakacje, o czym napiszę już niedługo, bo
wiem że wiele osób się zastanawia gdzie ruszamy. A wy gdzie wyjeżdżacie? Macie już
jakieś super plany, czy raczej w tym roku na spokojnie? Jestem ciekawa! Dzisiaj jadę 
do miasta, bo muszę załatwić bardzo ważną sprawę, bo czym chcę jechać na zakupy
kosmetyczne, bo wszystko mi się pokończyło. Szkoda, że mój wyjazd wypadł akurat
jak bracia są nad morzem. Nie lubię jeździć tam i wracać tego samego dnia, tym 
bardziej że byłam autobusem, co jest dla mnie wyborem ostatecznym! KATASTROFA




19 komentarzy :

  1. a co to za pyszności! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy14:39

    spotykasz się w te wakacje z Beatą??

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Warszawę i wybieram się tam w piątek ^^ Chociaż mam dość daleko, bo to drugi koniec polski :( Mimo to uwielbiam ten klimat i chętnie tam wracam, nawet pozwiedzać te same miejsca kilkakrotnie

    kamoop.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy14:46

    zrobisz post w którym pokażesz co kupiłaś w Warszawie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zbyt mało tych rzeczy mam :) tym bardziej że większość to rzeczy typu skarpetki

      Usuń
  5. moje wakacje na razie stoją w miejscu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje wakacje są bez żadnych większych wyjazdów :)
    Mam nadzieję, że zakupy były udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pod postem z pytaniami pisałaś, że zastanawiasz się nad kupnem przenośnej ładowarki to polecam "power bank" zdecydowanie najlepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jadę za dwa tygodnie w okolice Zakopanego :D W Warszawie też pewnie będę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy10:48

    są jeszcze wyprzedaże w Arkadii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są, są, ale i tak spodziewałam się że będzie więcej rzeczy, a wszystko w większości wykupione

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. compaq, ale jest już na wykończeniu i właśnie poszukuję nowego

      Usuń
  11. Anonimowy13:49

    a to nie mieliście w ten poniedziałek jechac? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ♥ Kolejny świetny post w twoim wykonaniu, pisz takich więcej bo naprawde Ci to wychodzi *.*

    ✿ http://jugii.blogspot.com/ ✿

    ♥ może wspólna obserwacja? jak tak zaobserwuj i mi napisz pod postem, to się zrewanżuje :*
    ♥ poklikasz w baner w prawej kolumnie? ( rewanżuje się )

    OdpowiedzUsuń
  13. też się zastanawiałam nad pojechaniem do Warszawy, ale mam daleko ;c



    enemiesblogs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. twój blog jest jedynym blogiem, który czytam na bieżąco.
    piszesz tak,że naprawdę aż chce się czytać.. no i te twoje zdjęcia :) cuuudo.

    fashion-and-not-only.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń