21 lipca 2014

2 days


Pogoda na dworze jest piękna, aż szkoda siedzieć w domu. Wczoraj w sumie dość
spontanicznie wybrałam się z moim chłopakiem do Warszawy. Miałam zamiar kupić
kilka rzeczy na wyjazd, który zbliża się wielkimi krokami i o którym już niebawem
napiszę. Trochę ciężko mi się skupić nad tym co piszę, ale postaram się zwięźle i na
temat. Więc wczoraj, jak tylko wróciliśmy wzięłam z domu najważniejsze rzeczy i
przyjechałam do mojej siostry, gdzie obecnie się znajduję. Aktualnie moja mama jest
nad morzem i w związku z tym, że my wyjeżdżamy dopiero w czwartek, nie chciałam
siedzieć sama i wolałam pojechać do rodziny. Dzisiaj pojechałam załatwić kilka spraw,
a potem wybrałyśmy się z kuzynką na sesję zdjęciową, na którą zupełnie nie miałam
pomysłu. Zobaczymy co z tego wyjdzie, ale nie mam pojęcia kiedy zabiorę się za te
zdjęcia, bo już niedługo wyjeżdżam. Jutro na chwilę jadę do siebie, a potem będę tam
dopiero w środę. Dodaję wczorajsze i kilka dzisiejszych zdjęć i lecę na dwór! 




Wszystkie zdjęcia robiłam telefonem! Nie wiem z czego to wynika, ale jak tylko 
następuje kolejne zapisanie postu ( automatycznie ) to mój komputer się tnie ..

jak mijają wam te wakacje, super pogoda jest także u was? 
Piękna, brązowa opalenizna już pojawiła się na waszym ciele? 

19 komentarzy :

  1. Cudowne zdjęcia, bardzo lubię czytać twojego bloga! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te zdjęcia! Najlepsze pierwsze i Twój portret :) Widać, że masz do tego dryg :)
    Pozdrawiam i czekam na więcej :)

    *you-hope.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19:56

      Na portrecie to Kinga :d

      Usuń
  3. u mnie upały, ponad 30 stopni, ale mimo tego odpowiada mi taka pogoda i staram się korzystać z wakacji!




    sweetcuuupcake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz śliczne, dresowe spodenki :)
    U mnie na razie pogoda ładna, ale nie wiem sama jak długo jeszcze tak będzie, bo oczywiście zapowiadają burze :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy20:31

    świetne buty! gdzie kupiłaś, jeśli można zapytac? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są z jakiegoś marketu! :o kosztowały gorsze, a są super wygodne i praktyczne, nie jestem pewna ale chyba auchan

      Usuń
  6. widzę, zdrowe odżywianie na 1 miejscu :D
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie tam spontaniczne w warszawie :D
    Tez bym tak chciała xd
    Śliczne fotki :D
    pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy10:50

    świetny wakacyjny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Outfit z drugiego zdjęcia bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja te wakacje całe w domu spędzam, marnuję je. :c No i nienawidzę się opalać, więc opalenizna - brak. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli nie jestem jedyną osobą która tego nie lubi :)

      Usuń
  11. Anonimowy14:07

    Dlaczego masz ustawiony na tryb chyba sportowy? Nie robisz zdjęć na manualu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie rozumiem? robię zdjęcia na różnych trybach :) dużo kombinuję

      Usuń
  12. Anonimowy20:23

    Mam pytanie co do butów. Zamawiam podobne na Zalando i chciałam się zapytać, czy jesteś w stanie stwierdzić, czy numeracja jest zawyżona/zaniżona w takich butach i czy bardzo się rozpychają? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. numeracja jest raczej normalna ;) w moim przypadku tak było bynajmniej, nie rozpychają się

      Usuń
  13. chudzinko, ile Ty jesz! haha :D

    OdpowiedzUsuń
  14. zawsze z ciekawością czytam każdego posta :)
    mam pytanie co do gumek do włosów, które masz na ręce, jak się sprawują z długimi włosami bo planuje zamawiać? :)

    OdpowiedzUsuń