10 czerwca 2014

strawberries time


Nie jestem pewna, ale coś mi się kojarzy że wspominałam Wam już o tym że nie 
przepadałam za truskawkami? Obecnie też zdecydowanie wolę na przykład maliny!
Moja opinia na ten temat zmieniła się po tym, jak na naszej działce zasadziliśmy
swoje własne truskawki. W sumie krzaczków nie było dużo, ale obecnie tak się 
rozrosły że ciężko dostrzec owoce pod masą liści jakimi są pokryte. Przekonałam się
że te własne, zrywane w swoim ogrodzie są o niebo lepsze od kupnych! A najlepsze
jest to że wcale ich nie pielęgnujemy, a rosną naprawdę bardzo obficie. Ostatnio
trochę zaczęłam korzystać z pięknego słońca i kiedy tylko mam chwilę, wyleguję się
na leżaku przed domem. Dzisiaj przy okazji że właśnie zebrałam truskawki, wrzuciłam
sobie kilka wraz z plastrem cytryny do wody. Macie pomysły na jakieś fajne desery z
tym owocem? Lubicie je, czy raczej nie przepadacie? Ja osobiście jestem zakochana w
tych tropikalnych owocach! Pomarańcze, granaty.. mogłabym jeść bez końca! 




Zbliżają się wakacje w związku z czym coraz częściej myślę nad tym jak je spędzić.
Wiele osób o to pyta i możecie być pewni że jeśli gdziekolwiek będę się wybierała, to
coś o tym napiszę. Coś czuję że w te wakacje mój aparat ' dostanie w kość '. Wakacyjne
zdjęcia są tak klimatyczne. Cieszę się że to już rok jak mam prawo jazdy, swobodnie i
bez problemu mogę się wszędzie poruszać! To takie ułatwienie. A przy okazji dodam że
prawdopodobnie w sobotę wybiorę się do Warszawy, bo chcę spotkać się z moimi 
kuzynami, a do tego mam kilka rzeczy które muszę koniecznie kupić przed wakacjami.

36 komentarzy :

  1. takie z działki sa najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam truskawki! Też mam kilka krzaczków w ogródku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wakacje masz juz chyba od czasu kiedy skończyłaś matury :) truskawki również i u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja truskawki jem ostatnio prawie codziennie, jakiś wysyp tego rodzaju owoców! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy19:34

    Ja osobiście uwielbiam truskawki, są idealne na tak upalne dni i mogłabym je jeść bez przerwy! Co do deseru, to może galaretki z owocami, ewentualnie sernik na zimno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy19:35

    Przecież juz masz wakacje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy14:39

      ale wakacje oficjalnie się jeszcze nie zaczęły ;) wiadomo, że maturzyści mają je wcześniej ale pogoda i czas urlopów jest w lipcu i sierpniu ;)

      Usuń
    2. dokładnie! chodzi mi o te " prawdziwe "

      Usuń
  7. Ja uwielbiam truskawki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeejku, uwielbiam truskawki, z cukrem i bita smietana moglabym jesc godzinami :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja najbardziej lubię czereśnie. ^^ Już się nie mogę doczekać Twoich wakacyjnych fotek! Ja na te wakacje zostaję w 5 ścianach i najprawdopodobniej nawet na dwór nie wyjdę. :c Pozdrawiam.
    ________________________________
    www.natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię truskawki :)
    Zgadzam się z tym, że własne są o niebo lepsze!

    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy22:30

    ta przerwa dobrze wpływa na twojego bloga! już nie nadążam z czytaniem ale zdecydowanie mi sie to podoba!
    no i kocham twoje zdjęcia, są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham truskawki! i jem je pod każdą postacia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. truskaweczki, pyszoooootka! :) mogłabym je jeść bez końca ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. ZOSTALAS O TAGOWANA : http://andziablogangelika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy10:19

    Paula! Were schools on holiday in Poland?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy14:38

      perfekcyjny angielski!

      Usuń
    2. haha, dokładnie, zupełnie nie wiem o co chodzi

      Usuń
  16. Anonimowy14:25

    Paula, będziesz się podejmować jakiejś pracy w wakacje ? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy14:40

    Jeśli o mnie chodzi to na pierwszym miejscu smoothie, galaretka, sernik bądź po prostu same truskawki :) swoje owoce są zawsze najlepsze! ja czekam na maliny najbardziej u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak smakowicie, mmm!

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam, gdy codziennie piszesz posty!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam, gdy codziennie dodajesz posty!

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy17:09

    kochana jedziesz do UK w wakacje do Beaty ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już planuję, ale nie chcę nic o tym jeszcze mówić

      Usuń
  22. Ja od kilku dni robię koktajle, najlepsze co może być ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. dostałam aż ochoty na truskawki! :D

    nicolla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy19:07

    Paula! Wystawisz jakieś spodenki na lamoda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spodenek raczej nie, mam sukienki

      Usuń
  25. Uwielbiam truskawki, choć maliny i borówki też są przepyszne :D
    Co do deserów, ja uwielbiam mrożone truskawki!

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam truuuskawki <3

    http://saavemylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Truskawki???
    Trzy razy TAK <3

    OdpowiedzUsuń