22 czerwca 2014

something like tea


Jakiś czas temu na moim instagram'ie mogliście zobaczyć zdjęcie napoju, który pojawia
się u coraz większej liczby osób. Głośno jest o nim między innymi dlatego że NIBY 
nigdzie nie można go dorwać. Osobiście już dawno byłam ciekawa tego smaku i bardzo
chciałam spróbować, ale faktycznie ciężko było mi znaleźć ten produkt. Chodzi 
oczywiście o arizonę! Trafiłam na nią w pewnej restauracji, a wcale nie spodziewałabym
się że akurat tam ją znajdę. Jest dość droga bo 500ml kosztuje u nas 5zł, ale musiałam
spróbować przynajmniej dwóch smaków. Udało mi się kupić zieloną i białą herbatę.




Co mogę o nich powiedzieć? Zielona herbata z granatem jak dla mnie nie jest zbyt
smaczna, za to biała z borówką smakuje identycznie jak lody " kolorki " w czarnym
kolorze, które pochłaniałam w ogromnych ilościach w dzieciństwie! Myślę że lepiej
smakują schłodzone, otrzymałam je właśnie prosto z lodówki. Moja opinia jest pół
na pół. Muszę koniecznie spróbować jeszcze pozostałe smaki. Odbiegając od tematu,
jakiś czas temu piekłam bezę i dzisiaj mam już kolejny plan na to co zrobię! O dziwo,
udało mi się dostać wszystkie potrzebne składniki i zaraz zabieram się do roboty.

Ktoś z Was pił tą herbatę? Jakie są wasze opinie? 

42 komentarze :

  1. Piłam herbatę, ale tą z miodem. Bardzo przeciętna, wręcz nie smakowała mi. Wyrzucony pieniądz :/

    KLIK KLIK BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście wolę Arizonę z granatem i tą z miodem, dla mnie są boskie ♥
    PS Mogłabym prosić Cię o pomoc i o kilka kliknięć? http://chudabaza.blogspot.com/2014/06/letnie-ubrania-sheinside.html
    Z góry dziękuję xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy12:39

    u mnie w mieście, można je znaleźć w lidlu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy01:08

      Bo Lidl je wprowadził na 2 tygodnie

      Usuń
  4. Ja niestety nie miałam okazji jej spróbować, jednak jak tylko ją gdzieś dorwę to kupię :)

    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piłam zieloną herbatę z granatem i według mnie jest bardzo smaczna , każdemu smakuje coś innego :))
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piłam tą z białą borówką. Było całkiem, całkiem ale odrzucił mnie mocny zapach miodu. Nie wiem jakoś ten zapach nie za bardzo mi pasuje :) Jak dla mnie jest tego za mało i za drogo.

    rubinowe-wino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie piłam tej herbaty i jakoś mnie do niej nie ciągnie ;P Jak na nią trafię, to pewnie z ciekawości spróbuję. Trzymam kciuki, aby beza się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piłam tą w białej butelce, smakowała mi, ale ta w takiej zielonej, którą wszyscy mają, nie była za dobra. Taka mdła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja piłam inny smak(zielona herbata z miodem) ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja znalazłam arizone w lidlu za 4 zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy01:08

      Bo była na 2 tygodnie wprowadzona :)

      Usuń
  11. Anonimowy13:57

    W każdej żabce jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy13:57

    Zielona herbata z miodem jest przepyszna. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mh arizona uwielbiam tą z borówką <3
    http://raspberry-strawberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie piłam i nie rozumiem całej tej fascynacji tym napojem. Cena nie jest niska a sam produkt przecietny. jak dla mnie - beznadzieja.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy14:50

    Bo jeszcze kilka miesięcy temu nie można było jej dorwać u nas z tego co wiem. Mi wszystkie smaki przywiózł tata i zaraz wir pytań padł "skąd je masz?" jak dla mnie jest trochę podobna do Nestea ale zdecydowanie Arizona jest moim ulubionym napojem herbacianym. Osobiście preferuję ją ciepłą, zimną lubię tylko wodę bądź mirindę/colę. U nas jest ona tania właściwie bo znajdziemy ją 3-5zł, a jeszcze jak tata mi przywiózł wtedy to jedna kosztowała 3-5 euro (i pewnie tam nadal tyle kosztuje ale inaczej zarabiają więc o czym tu mówić). Szkoda mi tylko, że to jest zwykły napój tak naprawdę a "gimbusy" robią na niego szał jakby był ze złota. Mam nadzieję, że pokażesz nam co Ci wyszło! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie... ja nie słyszałam, nie widziałam i nie miałam tego napoju ;p
    Zaobserwowałam Cię na Instagramie :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  17. Piłam i znalazłam prawdopodobnie w carrefourze .:) Moim zdaniem nic nadzwyczajnego ,jedynie ta butelka robi wrażenie ,bo naprawdę fajnie wygląda :D

    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. piłam obydwie, które tu pokazałaś i obydwie są cudowne, jestem ich wielką fanką!



    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ja jeszcze nie piłam, mimo że u mnie jest już prawie wszędzie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. wszyscy kupują bo ma ładną butelkę, a smak taki sobie niestety

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie piłam. Chciałam spróbować, ale nigdzie jej nie mogę dostać. Słyszałam, że jest w Żabce, jednak w żadnej jej nie znalazłam :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie piłam, ale jestem ciekawa, muszę ją gdzieś znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam arizonę, szczególnie białą z borówką! Mniaaaaaam 😻

    OdpowiedzUsuń
  24. Em, te smaki nie zbyt przypadły mi do gustu... Ale polecam tę w niebieskim opakowaniu(niepamiętam smaku)

    fashion-nad-not-only.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Piłam z miodem dobra, ale zdecydowanie najlepiej smakuje schłodzona :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy17:51

    Czyżbyś zrobiła sama makaroniki? (zdjęcie na insta). Właśnie Paula, w którym miejscu w lidlu leżą makaroniki? Byłam już w dwóch różnych i nie wpadły mi w ręce :/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja piłam zieloną herbatę z miodem :) nic ciekawego :D
    A droga no jest...
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy18:28

    Są też w żabce :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam okazji jeszcze jej spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy19:28

    Ostatnio były dostępne w LIdlu

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy20:40

    ciężko je dostać? :p są chyba w każdej żabce, freshu itd.
    są popularne przez to, że to jeden z najpopularniejszych napojów w USA i przez puszki które często pojawiają się na tumblr x

    OdpowiedzUsuń
  33. No właśnie chciałabym spróbować, ale jakoś u mnie w mieście ciężko na nią trafić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy01:07

      To zamów przez internet :) Zanim jeszcze w Polsce weszły do sklepów zamówiłam je tutaj: http://www.bdsklep.pl/produkty.html?query=Arizona

      Usuń
    2. Anonimowy01:09

      Wiem, że wprowadzone były do lidla na 2 tygodnie więc sprawdź może nadal są :) W Piotrze i Pawle widziałam w puszce podobno i w Żabce są. Ale nie wiem co masz blisko siebie :) A jak nie to jak podałam kup na tamtej stronie :)

      Usuń
  34. swietny post zapraszam do mnie + http://andziablogangelika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  35. Nawet nie wiedziałam, że taka istnieje :D

    OdpowiedzUsuń
  36. W żabkach są u mnie w każdej. Ja piłam w puszce tą miodową i tak na prawdę była nie dobra, jakaś bez smaku. A ta po prawej najlepsza i pyszna. Nie jest strasznie słodka, czuć smak i jest mega pyszna.

    xoxo
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. nie przepadam za arizoną, aczkolwiek zdj przedstawiają ją w taki ładny sposób że mini że za nią nie szaleje kupie ją jeszcze raz
    zapraszam serdecznie http://goodaay.blogspot.com/
    jeśli Ci się spodoba zobserwuj ,a ja jeszcze tego samego dnia się zrewanżuje

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy23:13

    Ja piłam i szczerze myślałam, że będzie lepsze. Piłam lepsze herbaty.

    OdpowiedzUsuń