8 czerwca 2014

soap bubbles


Wczoraj nie miałam jak napisać, bo w sumie to prawie od rana byłam już poza domem.
Spędziłam bardzo miło dzień na rodzinnym grill'u u chłopaka. Stwierdziłam że koniecznie
muszę wspomnieć o bańkach mydlanych, które okazały się być największą atrakcją dla 
dzieci! Lubię takie dni i mam nadzieję że w takim gronie jeszcze nie jeden raz się 
spotkamy. Co robiliście w ten piękny, słoneczny weekend? Ma być upał, prawda to ?




Chyba zacznę planować sobie co robić przez cały tydzień, bo w domu już zaczynam
się powoli nudzić.. ile można leżeć. W każdym razie po maturze się należy.. fakt ! 

22 komentarze :

  1. o to prawda, mają być upały :-/ ja głównie w domu siedzę i próbuję ogarnąć materiał do egzaminów + byłam na międzynarodowym dziecięcym festiwalu piosenki i tańca, który w naszym mieście (Koninie) odbywa się co roku. Poza tym w taki skwar to aż się nie chce z domu wychodzić. Miłego tygodnia życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy12:47

    A ja czekam na filmik z mamą który miał się pojawić tak dawno,że już nie pamiętam kiedy.Mam nadzieje,że znajdziecie chwile by go nagrać. Zrobiłam się głodna gdy zobaczyłam te sałatki :)Żeby bańki były atrakcją wcale nie trzeba być dzieckiem hahah coś o tym wiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się wczoraj wybrałam na świetny koncert zespołu Centrala 57! Było rewelacyjnie!!! :D Pozdrawiam. :3
    _______________________________________
    www.natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. na Pomorzu już są upały!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy13:08

    Pokażesz tą koszule(?) Co masz na ostatnim zdjęciu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się ją pokazać w jakiejś stylizacji :)

      Usuń
  6. Anonimowy13:08

    Rób zdjęcia swoich stylizacji, zawsze super wyglądasz :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę się starała, dziękuję :)

      Usuń
  7. Świetne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja to Ci zazdroszczę już odpoczynku :(

    nicolla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna jak zawsze :)


    http://kejtx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty to zawsze robisz dobre zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też uwielbiam takie dni z rodziną mojego chłopaka :) a dzieciaki (jego rodzeństwo cioteczne) to po prostu dzieci marzenie, wspaniałe, chyba dlatego od razu ich tak pokochałam :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że miałaś udany weekend. Dziś są okropne upały! Zdjęcia z bańkami są magiczne :)

    Zapraszam do mnie: kindziamindziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy15:40

    Czy zdjęcia z tego postu były robione Twoim nowym obiektywem? Pytam bo zastanawiam się nad jego zakupem ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rodzinny grill u chłopaka. brzmi fajnie ;p Cieszę się, że miło spędziłaś czas ;-)
    Śliczne kwiatki ;p
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  15. mam to samo, ile można leżeć :D
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy11:26

    Lubisz dzieci?Planujesz kiedys wlasne?

    OdpowiedzUsuń
  18. super, że udało Ci się spędzić czas z rodziną chłopaka!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja co prawda nie lubie dzieci, ale twoje zdjecia mi sie podobaja!
    peacelovemus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń