26 czerwca 2014

photos from my phone


Właśnie skończyłam wypieki! Dzisiaj naszła mnie ochota na coś zwykłego, prostego i
smacznego. Jak na złość nie miałam w domu większości potrzebnych składników, także
musiałam jechać zarówno do piwnicy (po wydrylowane wcześniej wiśnie), jak i do sklepu.
Na szczęście znalazłam wszystko co było mi potrzebne do stworzenia ciasta, które jest
na tyle łatwe że przepis na nie mam w pamięci! Trzeba było osłodzić sobie ten fatalny i 
trudny czas w oczekiwaniu na wyniki z matur 2014. To już jutro, a cała ta sytuacja wpływa
na moje samopoczucie strasznie negatywnie. Dzisiaj zaczęłam się jeszcze bardziej 
stresować i chciałabym mieć już te wyniki - nie ważne czy będą pozytywne czy nie. 
Jak po tytule mogliście zauważyć, dziś wrzucam kolejną porcję zdjęć, które są jednymi
z tych najświeższych na moim telefonie. Szybko dodam posta i wracam do oglądania
meczu! Przy okazji chciałam się zapytać czy jest tu jakaś kobieta która też ogląda?
bransoletki w wejściu do klubu / próbuję nowe smaki / obiad / 
trzy zdjęcia niżej są z wieczoru meczowego ze znajomymi

makaroniki własnej roboty / mc'donalds iced / lody oreo / creamy outfit / 
lody kokosowe w skorupkach / my everything♥



isn't she cute? / kwiaty prosto z łąki / ciężko wyrwać zboże / tuż przed sesją zdjęciową / majstruję 
z obiektywami / podczas pracy / green everywhere / pieseł próbuje wskoczyć do auta / podziwiamy 
new bird bracelet / lody kuleczkowe guma do żucia / a On znowu♥ / 
dzisiejszy obiad ( za dużo nałożyłam ) / jeszcze gorące ciasto z wiśniami

W związku z tym, że już jutro jest to główne, oficjalne zakończenie roku w szkołach,
to chcę Wam powiedzieć że zaczęliśmy planować nasze wakacje i niebawem powiem
więcej na ten temat. Póki co chce żeby wszystko było pewne i zgrane! Przy okazji 
dodam, że jeśli ktoś chce być na bieżąco z moimi zdjęciami, to zapraszam tutaj:



30 komentarzy :

  1. Anonimowy18:42

    cudownie wchodzić na bloga codziennie i widzieć twoje nowe posty, oby tak dalej! pisz tu częściej ( w miarę możliwości, oczywiscie) powiadom nas o wynikach maturalnych, udanych wakacji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy19:27

    Paula jednak dałaś się namówić na klub ? :) podobało Ci się ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to był dużo wcześniej planowany wypad, więc nikt mnie nie namawiał :) podobało

      Usuń
  3. Mmm makaroniki własnej roboty! :)
    Śliczne zdjęcia:)

    Zapraszam do mnie!


    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bransoletka :) I ładnie wyglądasz w różnych odcieniach brązowego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy19:41

    Paula, ile rzeczy możesz zamówić z Shineside w wyznaczonym terminie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy czy spełniasz ich oczekiwania co do systematyczności, statystyk itp. każdy ma inną ilość do wyboru :)

      Usuń
  6. Anonimowy19:49

    pewnie .! też oglądam , uwielbiam nożną. :) :D
    pięknie to wygląda .mm<3

    OdpowiedzUsuń
  7. ja od czasu do czasu spoglądam na mecze :) zwłaszcza jak grają drużyny, którym kibicuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny mix^^


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ale miło zobaczyc taki post ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy20:55

    Ooo kluski śląskie, moje ulubione! :) Ja jedynie oglądam siatkówkę i kibicuję naszym siatkarzom, nawet miałam szczęście i byłam niedawno na meczu w Spodku, było tyle pozytywnych emocji :)
    Ps. Powodzenia jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gdzie kupiłaś te lody w kształcie arbuza? wyglądają pysznie *.*



    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądam cały mundial, cieszę się, że jednak jest ktoś kto też ogląda i to kobieta, a w szczególności Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy21:51

    no pewka! wszystkie mecze obejrzane i oglądam dalej aż do finału i tak - jestem kobietą hahha :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo tych zdjec.. ach to tak, Instagram :D
    @miskagrabowska :D

    Śliczne te zdjęcia :D Kocham te arbuzowe lody :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie piszesz, naprawdę masz talent :)

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/06/summer-time.html

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię takie podsumowania, szczególnie Twoje :)
    życzę samych wysokich wyników! ja zaraz ruszam po swoje :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy09:21

    nie martw się :) wyniki na pewno bd pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja codziennie oglądam mecze :D na euro oglądałąm mecz jako jedyna dziewczyna z 20 chłopakami xd

    OdpowiedzUsuń
  19. Też oglądam i czasami emocjonuję się bardziej niż niejeden facet :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzymam kciuki za dobre wyniki. :)
    Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy14:30

    Jejku najpiękniejsza! Powiem Ci że obserwuje twojego bloga od dobrych 3 lat a nawet więcej! O fotoblogu nie wspominając, pamiętam Matesa, Kwiata jak się z nim trzymałaś. Kwitniesz kochana, kwitniesz coraz bardziej! Pamiętam kiedyś twoją grzywkę, haha. Trzymaj się! Mam nadzieję że wyniki z testów są pozytywne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy14:45

    zdałaś mature?

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy15:25

    I jak matura? :) Ja mecze raz oglądam a raz nie :/

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy16:03

    Paula proszę to dla mnie ważne juz raz napisałam ale nie odpisalaa ile nosilas zalobe po tacie chodzi o ubrania ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy19:02

    Jestem z Belgii wiec ogladam kazdy ich mecz ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy22:04

    masz iphone 5 na tych zdjęciach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy20:03

      Mogę się mylić ale na 99% jest to Iphone 4 czy tam 4s i ma etui :)

      Usuń
  27. Codziennie! Obowiązkowo meczyk :D

    https://nicol-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń