16 czerwca 2014

phone photos


Widzę że już kawałek czasu mnie tu nie było! Wszystko przez mój brak energii i siły na
to by się skupić i cokolwiek napisać tutaj. Boli mnie gardło, mam przerażająco męczący
kaszel, który próbuję uśmierzyć różnymi syropami i tabletkami. Ale ze względu że trochę
mnie nie było, dodam dzisiaj więcej zdjęć z ostatnich dni z mojego telefonu. Doszłam do
wniosku że robię nim zdjęcia częściej niż moim aparatem, a to dlatego że zawsze mam
go przy sobie. Wiem że duża część moich czytelników lubi tego typu posty. 

Jeśli ktoś byłby zainteresowany śledzeniem moich zdjęć na bieżąco, to mój instagram:

@paulamroczkowska

25 komentarzy :

  1. O, muszę w końcu spróbować sushi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio też przeżywałam ból gardła. Niefajna sprawa, także przesyłam pozytywną moc, by przestało boleć! :)
    Uwielbiam wpisy tego typu.

    http://kolorujenaczarno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. dobry aparat i pomysł na zdjęcie, a nawet z tel. zdjęcia wyglądają dobrze :) zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy00:36

      zgadzam się z tym ale czasami dobry sprzęt nie wystarczy bo potrzebne też są umiejętności :D

      Usuń
  4. Jak Ty to robisz, że zawsze jesteś taka uśmiechnięta? :)
    Myślisz o wynikach matur, czy starasz się nie przejmować na zaś?

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię oglądać Twoje zdjecia, nawet te z telefonu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy21:29

    Zdecydowanie uwielbiam tego typu posty! :) Paula, czy mogę zwrócić się do Ciebie o pomoc? a dokładniej, jak robisz na instagramie te odstępy, takie jakby prostokąty na samym końcu? http://instagram.com/p/pOxwRbRaY_/
    To dla mnie bardzo ważne. Mam nadzieję że odpowiesz. Z góry bardzo Ci dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy10:31

      Można je obrobić w PhotoGird i same takie będą, spróbuj :)

      Usuń
    2. Anonimowy21:23

      A nie chodzi Ci o Instasize? :)

      Usuń
  8. Anonimowy21:30

    czemu usunelas poprzedni post\?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie śliczne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia! Zdrowiej.

    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy14:12

    dlaczego usunęłaś poprzedni wpis?

    OdpowiedzUsuń
  12. gdzie kupujesz to sushi ??? :) zdjęcia śliczne, mimo że są robione telefonem to są super wyraźne ;) czekam na kolejne posty i życze dużo zdrówka i dużo energii do działania :D pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  13. sushi<3 śliczna jesteś


    http://im-mer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy20:40

    gdzie kupiłaś sushi i za ile? c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19:34

      Lidl, około 10 zł ;)

      Usuń
  15. świetne zdj. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy11:00

    Czyżby bronzer na ostatnich zdjęciach? :-D

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej! mam pytanie :) jak się nazywa Twoja torba to aparatu? poszukuję właśnie takiej. Wydaje się "pakowniejsza" właśnie na aparat + 1/2 obiektywy patrząc. A o taką właśnie mi chodzi ;) Mogłabyś mi podać nazwę jej? ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ty i twój chłopak macie podobne nosy tzn. że pasujecie do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedy mnie boli gardło zawsze robię sobie syrop z cebuli, nie wiem czy kiedykolwiek próbowałaś ale na mnie działa odkąd sięgam pamięcią, może warto spróbować? I mam takie pytanie.. czy Twoi znajomi nie mówią Ci czasem,że przesadzasz z robieniem zdjęć na każdym kroku? różnie to bywa, pytam z czystej ciekawości, niczego Ci nie zarzucam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy11:08

    Kolczyk w wardze który miałaś to przekuwałaś u kosmetyczki czy w studiu piercingu?

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy12:25

    Simply want to say your article is as astonishing. The clearness for your
    publish is just spectacular and i could assume you're knowledgeable on this subject.
    Fine together with your permission allow me to snatch your feed to keep up to date with impending post.

    Thank you a million and please carry on the rewarding work.


    Also visit my webpage; CameronOAndradez

    OdpowiedzUsuń