4 czerwca 2014

phone photos


Wiedziałam że tak będzie. Jakiś czas temu nie wyrabiałam się z dodaniem posta, bo
miałam zbyt wiele rzeczy na głowie, a obecnie mam zbyt wiele pomysłów na posty by
wszystkie dodać. No cóż.. pogoda jest ostatnio jakaś dziwna, raz gorąco, upał, innym
razem zimno, wiatr. Dzisiaj była u mnie kuzynka i na szczęście udało nam się pogodę
wykorzystać, a gdy skończyłyśmy zdjęcia to zaczęło kropić! Już drugi raz podczas sesji
miałyśmy takie szczęście. UF! Przy okazji chcę powiedzieć że przygotowuję coś co
mam nadzieję Wam się spodoba. Póki co nie będę mówiła o co chodzi bo jeszcze się
z tym zejdzie. Jak myślicie co to może być? Dzisiaj wrzucam zdjęcia z telefonu z kilku
ostatnich dni. Mam nadzieję że cieszy Was moja obecność na blogu?! Osobiście wreszcie
czuję że mogę poświęcić mu czas i zająć się pisaniem postów częściej. 

29 komentarzy :

  1. nie wiem czemu, ale uwielbiam kiedy wstawiasz zdjęcia z telefonu (oczywiście jestem ogromną fanką twojej fotografii,ale... :))
    nie mam pojęcia co tym razem dla nas planujesz :o

    http://baby-twinny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo się cieszę, masz taką lekkość pisania, że niektóre posty czytam po kilka razy :) miłego popołudnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja coraz częstsza obecność cieszy :). Codziennie wpadam zobaczyć, czy jest coś nowego. Lubię czytać to z czym chcesz się z Nami podzielić no i oczywiście oglądać zdjęcia i cieszę się, że wpisów jest coraz więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio dużo jadłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ile jedzenia w tym twoim telefonie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy17:26

    hej, podobają ci się krótkie conversy? jeśli tak, jaki kolor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czarne/białe, ale za dużo osób już je nosi jak dla mnie

      Usuń
  7. Czytam w twoich myślach i to co przygotowujesz to... backstage z sesji! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytam w twoich myślach i to co przygotowujesz to... backstage z sesji! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy18:18

    filmik z mamą ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy00:29

      to jeszcze moim typem jest to, że pokażesz swój pokój w całości albo jakaś specjalna sesja gdzie będziesz modelką :D już się doczekać nie mogę co to za niespodzianka :D

      Usuń
  10. Super zdjęcia :)

    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy18:47

    To canon 600d ? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wpadłam tu zupełnie przypadkie a jestem pod wrażeniem! p.s mniammm <3

    http://marzeniempisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy19:57

    stawiam na filmik :p0

    OdpowiedzUsuń
  14. twój telefon robi na prawdę świetne zdjęcia :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy22:34

    Pokaz jakies zdjecie z sesji?

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy22:36

    Myślisz że jak dziewczyna ma włoski na brzuchu to powód do wstydu ?

    OdpowiedzUsuń
  17. super zdjęcia :) ciekawe co planujesz xD

    OdpowiedzUsuń
  18. bez jedzenia się nie obejdzie, też mam manię fotografowania go :3

    OdpowiedzUsuń