25 czerwca 2014

N O P E


Dzisiaj był świetny dzień na to by wyjść na zewnątrz z aparatem. Tak się składa że akurat
otrzymałam paczkę od sheinside.com i mogłam zaprezentować Wam kolejną rzecz, którą
mi przysłali. Współpraca z tym sklepem układa się naprawdę fajnie. Nigdy mnie nie
oszukali, zawsze otrzymuję to co chciałam i nie ma problemu z przesyłkami. Polecam!
Pogoda okazała się być tak korzystna, że po kilku pierwszych zdjęciach, doszłam do 
wniosku że uda się zrealizować dwie sesje. Tak się stało! Efekty pracy będziecie mogli
zobaczyć już niebawem na mojej stronie na facebook'u. Tymczasem wrzucam zdjęcia
z backstage'u i outfit z niedawno otrzymaną koszulką z napisem ' NOPE ', na końcu posta
znajdziecie wszystkie przydatne linki do znalezienia rzeczy z ich sklepu.

Gryzak 

Poznajecie osobę ze zdjęć? Trochę eksperymentów z włosami i mocne akcenty 
przełożyły się na bardzo ciekawe zdjęcia! A tutaj macie przydatne linki:

KOSZULKA Z NAPISEM ' NOPE ' - <klik>
czarne okulary - <klik>
srebrne okulary - <klik>
skórzana kurtka - <klik>

33 komentarze :

  1. Kinga? PIĘKNIE !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne uśmiechy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja oczywiście jak zwykle myślałam że to ty pozujesz xd ciągle was mylę
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne te zdjęcia <3
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy21:00

    Jak robiłyście te włosy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia! Uwielbiam twój blog i marzę by mój był kiedyś taki:) pozdrawiam sogivemelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne zdjęcia :o

    kamoop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy21:09

    a jak wygląda płatność w tym sklepie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem mało zorientowania w płatnościach na ich stronie, ale jeśli poszukasz to znajdziesz coś w internecie na sto procent

      Usuń
  9. Jak ona zrobiła te loki? Świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, Kinia jak zawsze wygląda cudownie, tutaj ją poznałam, ale na zdjęciu na fb myślałam, że jesteś z kimś innym, hihi.
    Nadaje się na modelkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne zdjęcia *.* śliczny psiak!



    http://ask.fm/enemiesblogs

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia!


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne zdjęcia! Nie mogę się doczekać reszty!
    Jaki słodkie piesek <3

    OdpowiedzUsuń
  14. bluzki sa naprawdę mega!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow zdj. są świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super zdjęcia, ale ten piesek przebije wszystko <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na post urodzinowy :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia!!! :) Słodki psiak! <3
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Kinga! Jesteście bardzo podobne ;)

    nicolla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post i zdjęcia ; )
    Zapraszam również do mnie - http://xgabbi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia. Włosy są przepiękne <3 Też chciałabym w przyszłości rozpocząć współpracę z tą firmą :)

    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. A właśnie miałam pisać, że jakoś tak inaczej w tych włosach :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy12:52

    Podobają mi się zdjęcia. Jedyny mankament do którego mogłabym się przyczepić, to proszę nie ucinaj tak mocno głowy czy butów, co widać jak to masakrycznie wygląda na czwartym zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy15:56

      Jednym to przeszkadza drugim sie podoba. Fotografia moim zdaniem to taka dziedzina gdzie reguły z gory ustalone odgrywaja mala role. Kwestia upodoban :)

      Usuń
  23. Naprawdę świetne zdjęcia! Wpadłam na ten blog przypadkiem i jest okej. ;)
    http://pati-paaaati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy17:39

    Twój piesek?

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziewczyna, z którą jesteś na zdjęciu ma śliczną koszulkę! Od dawna chcę ją kupić :D

    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy12:30

    skąd te czarne botki? ^^

    OdpowiedzUsuń