28 czerwca 2014

so good


Zastanawiam się czy niektórzy z Was jeszcze pamiętają jak jakiś czas temu pisałam że
prawko i matura to takie moje ' must have ' na najbliższy czas. Jestem osobą która rzadko
w siebie wierzy i nawet jeśli na pozór może wydawać się że jestem pewna siebie i że
mocno stąpam po ziemi jeśli chodzi o dążenie do założonych sobie wcześniej celów, to
wcale tak nie jest. Gdy zdawałam prawko byłam tak zestresowana jak nigdy wcześniej.
Stres dopada mnie najbardziej w momentach kiedy mam zrobić coś, co jest dla mnie
bardzo istotne, ważne. Wczoraj pojechałam do szkoły z nastawieniem że będzie co ma
być.. w świadomości miałam głównie to że przez matematykę, która jest dla mnie
koszmarem mogę nie zdać. A jak się zapewne domyślacie, nie uśmiechałoby mi się jechać
w sierpniu na poprawkę. Ale co się okazało? Zdałam! Zdałam maturę. Kolejny, potężny
jak dla mnie krok do przodu! To uczucie, kiedy otwierają się dla nas nowe bramki w 
życiu, dzięki temu że zapracowaliśmy sobie na to sami jest niezwykle satysfakcjonujące!
Teraz mam zamiar poskładać dokumenty i po prostu cieszyć się czasem wakacji i miło
spędzanymi chwilami ze znajomymi, z moim chłopakiem i rodziną. 


Zwykła kartka papieru, a daje tyle szczęścia! Teraz już czas poważniej pomyśleć o
studiach i przyszłości. Jeśli chodzi o wyniki, to jak dla mnie jest to sprawa osobista.
Aczkolwiek znacznie lepiej poszło mi jeśli chodzi o przedmioty humanistyczne, a
najbardziej jestem zadowolona z języków. Czego chcieć więcej? A jak Wasze matury?

45 komentarzy :

  1. Gratulacje! Ja maturę będę pisała za niecałe 2 lata, a już się boję jak to będzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie zwykły papierek a jdnak daje mnóstwo satysfakcji !
    Już wczoraj myślałam, że nie dotrwam do otrzymania go :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy12:49

    chyba stresowalismy sie razem z Toba, haha. gratulacje Paula!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. GRATULACJE <3
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :)
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę samych pomyślności w dalszym planowaniu przyszłości! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy13:10

    Gratuluje :) ja również zdałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Do mojej matury jeszcze trochę zostało, na szczęście :D
    Powodzenia w wyborze uczelni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mi rozszerzenia poszły nie tak jak miały :D ale cóż! trzeba się cieszyć, z tego co się ma :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy13:26

    Gratuluję. Ja w tym roku zdawałam egzamin gimnazjalny i tak strasznie się denerwowałam, to zastanawiam się co będzie kiedy przyjdzie czas na maturę. Na egzaminie miałam 36% z matmy. Taa, wstyd że nie wiem ale zdałam. Boję się co będzie na maturze, bo wiadomo, że zadania będą trudniejsze. Humanistyczne przedmioty najlepiej mi poszły bo ponad 80% z każdego. Język obcy bardzo dobrze mi poszedł ale to zasługa korepetycji;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy14:10

    U mnie tez najlepiej angielski :) A najgorzej chemia ake i tak ZDAAAALAM
    Takze gratuluje Tobie;*

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje Paula!!
    nicolla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje Paula! :D


    http://kejtx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też zdalam i do teraz nie mogę uwierzyć :p strasznie się cieszę.
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy14:45

    Napisali Ci na świadectwie "Paula"? ;o

    OdpowiedzUsuń
  16. Udanych wakacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje :) Mnie matura czeka za dwa lata :P

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję! :) Jak i zdania matury tak i zrealizowaniu oby dwóch celów. :)
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję dobrych wyników!



    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy19:26

    dla ciebie to sprawa osobista? powiedz poprostu że ci wynik nie zadowala i się wstydzisz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy11:58

      No tak bo jak ktoś nie chce się czymś podzielić to tylko i wyłącznie dlatego, że się wstydzi.
      Hehehe tak szczerze mówiąc to po co wam ta informacja? Ale w sumie tak to jest jak ma się nudne życie i żyje się czyimś ;)

      Usuń
    2. Anonimowy13:17

      mi się zdaje że to ty masz nudne życie bo odpowiadasz na pytanie nie zadane do ciebie :))

      Usuń
    3. Anonimowy14:55

      Ja nie wtykam przynajmniej nosa w nie swoje sprawy, a uwierz, że napisanie takiego komentarza to minutka :)). A skomentować mam prawo ;)

      Usuń
  21. Cieszę się,że zdałaś^^


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy21:01

    komu kibcujesz na mundialu?

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję zdania matury! Mnie ona czeka już za 3 lata :(

    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy21:57

    ja nie zdałam z matmy, a reszta poszła mi super :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje Paula! :)
    Wierzyłam w Ciebie, wiedziałam, że się uda! ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy11:04

    Też w piątek odbierałam wyniki matur i również zdałam! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy11:05

    dziwne , że tam pisze "Paula Mroczkowska " a nie Paulina . ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy11:52

      Ale wiesz, że jest takie imię jak Paula i właścicielka bloga właśnie tak się nazywa?

      Usuń
    2. Anonimowy11:56

      Przecież ona ma na imię Paula....

      Usuń
    3. Anonimowy12:07

      Paula to nie Paulina, są to dwa różne imiona. ! :)

      Usuń
  28. Ja za rok piszę maturę i boję się już teraz, bo będę mieć zupełnie inną. Chyba najbardziej będę się obawiała tych ustnych, że wyjdę i tak mnie stres złamie, że nic nie powiem. :/

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne uczucie :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję zdania matury :)

    http://jaagaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje!

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeeej gratuluję Ci z całego serca <3

    OdpowiedzUsuń
  33. również najbardziej jestem zadowolona z języków, ale ogólnie u mnie moglo być dużo lepiej :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. gratuluję ; ) u mnie też, nawet nie najgorzej, zdane! fakt, taki (nie)zwykły papier, a tyle szczęścia! a na prawku tyle stresu! racja!

    wgl ślicznie tu u Ciebie, nie wiem, jakim cudem wcześniej nie trafiłam!

    pozdrawiam i z przyjemnością obserwuję! udanych wakacji! ; )

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję! :)

    Zapraszam na mini konkurs :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy17:47

    kiedy zdj z tej sesji???

    OdpowiedzUsuń