9 czerwca 2014

black and white


Po dodaniu dzisiejszego posta, zrobi się tutaj trochę mroczniej. A to dlatego że mam
zdjęcia z ostatniej sesji jaką zrobiłyśmy z moją kuzynką, ale wszystkie są czarno białe!
Przy okazji chciałam Was zapytać co sądzicie o tym rodzaju fotografii.. lubicie takie
zdjęcia, czy raczej wolicie jasne klimaty? Osobiście, dawniej nie byłam do nich zbyt
przekonana, bo wydawały mi się przytłaczające, nudne, do tego takich zdjęć jest 
wszędzie pełno! Niedawno jednak się do nich przekonałam i uważam że fotografia
czarno - biała może być atrakcyjna. Niektóre zdjęcia które do tej pory wykonałam
podobają mi się tylko i wyłącznie w wersji black&white. Myślę że warto czasem 
pobawić się programami graficznymi i eksperymentować, bo czasem z byle jakiego
zdjęcia może wyjść coś interesującego! Te zdjęcia które tu umieszczę nie wszystkie
są ostre i idealne, bo nie o to mi chodziło. Najnowszą sesję którą wykonałam możecie
obejrzeć na mojej stronie na facebook'u, którą znajdziecie w mini-zakładce ' kontakty '.




uprzedzając pytania: CROP TOP - sheinside - TUTAJ
spódnica maxi - allegro 

19 komentarzy :

  1. Niektóre czarno-białe zdjęcia lepiej oddają klimat i przesłanie. Takie czarno-białe portrety również są interesujące :) Sama bardzo lubię robić takie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są świetne a bluzka nadaje charakteru. :)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia są super, ale dla mnie zbyt mroczne :>

    OdpowiedzUsuń
  4. osobiście wole jasne klimaty ale jak jest piękne zdjęcie to i czarno białe może być :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam czarno-białe zdjęcia, ale pod warunkiem, że ktoś je przerobi :) są wtedy takie klimatyczne, a jak sama używam tego motywu to jakoś mam wrażenie, że daną osobę "uśmiercam", hahaha.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ps: Kinia jak zawsze dobrze się spisała w roli modelki, suuuuper są te zdjęcia, a ona taka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow jakie cudowne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie śliczne zdjęcia <3 :(
    Świetny crop top :)))
    obserwuję i liczę na rewanż http://magicwardrobee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się bardzo podobają czarno białe zdjęcia. Uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarno-białe zdjęcia mają w sobie czasami więcej uroku i charakteru niż te zwykłe :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. czarno-białe zdjęcia są cudowne, a Kinga śliczna! :)


    http://kejtx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna sesja! naprawdę jestem pod wrażeniem!



    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Te zdjęcia mają niesamowity klimat, a twój crop top jest przepiękny !
    Jak znajdziesz czas, to zapraszam do mnie.
    natalierosalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy10:12

    Ja uważam, że zdecydowanie lepiej wychodzą Ci takie zdjęcia reportażowe niż pozowane z modelką. Moim zdaniem w tym lepiej się spisujesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie fotografie. Mają w sobie coś, co naprawdę przyciąga uwagę :)

    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie klimaty :)
    Zdjęcia są cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moge użyć kilka z twoich zdjęć do modowego posta ?( z tb ? )
    Wspólna obserwacja ??
    Mój bloog http://patrycjabunt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń