5 czerwca 2014

as usual


Wczoraj kolejny raz ledwo wyrobiłyśmy się z kuzynką ze zdjęciami przez deszczem! Za
każdym razem kiedy kończymy zaczyna kropić. W sumie to spontanicznie, bo nawet się
wcześniej nie umawiałyśmy, przyjechała do mnie i stwierdziłyśmy że to dobry dzień na
zdjęcia i nie możemy go zmarnować. Niedługo postaram się wrzucić je na facebook'a, 
a przy okazji wybiorę niektóre i dodam tutaj. Dzisiaj wrzucam trochę naszych wspólnych
zdjęć i przy okazji pokazuję propozycje stylizacji na lato, na luzie i wygodnie! 



obydwa crop-top'y i moje spodenki są z firmy sheinside.com / mój kardigan, to
jeden z nabytków ostatniej Warszawy - pull&bear, (nie wiem skąd sweterek kuzynki)


Macie jakieś sprawdzone sklepy internetowe z ciuchami do których często
zaglądacie i z których cokolwiek już zamawialiście? Piszcie!

26 komentarzy :

  1. ale jesteście piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! Widać, że sesja była udana :)

    Zapraszam do mnie:
    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy16:12

    super te zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak wesoło! Jeśli chodzi o sklep, to ja lubię Dresslily i Banggood :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyjątkowo super zdjęcia. Masz piękne włosy! :)
    W sumie nigdy u Ciebie nie zostawiam komentarza ale tym razem zdjęcia zrobiły na mnie duże wrażenie, naprawdę mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! :) Ja rzadko zamawiam ubrania przez internet, bo potem mi się nie podobają albo są złe rozmiarowo.

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie ma :) wolę przymierzyc i dopiero kupić :) śliczne zdjęcia
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Choies jest bardzo fajnym sklepem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy18:45

    Sprawdzone? To sieciówki wszystkie, tzn te, które mają sklepy internetowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy19:20

    Na lato słabe stylizacje :) Tzn moim zdaniem jeśli mówisz konkretnie o lecie to swetry są niepotrzebne bo ugotować się można :) Chyba, że na chłodne wieczory to zdecydowanie tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no oczywiście że nie na upały ! :)

      Usuń
    2. Anonimowy21:46

      Więcej takich stylizacji tak ogólnie dawaj jeśli będziesz miała czas i chęci bo serio masz fajny styl i miło się ogląda takie zdjęcia :)

      Usuń
  13. Polecam romwe.com ale tą stronę pewnie wszyscy znają ;))

    Ślicznie wyglądacie!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy19:53

    Świetne zdjęcia, takie naturalne :)
    PS koniecznie spytaj kuzynkę o sweterek, jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetnie wyglądacie! Jesteście podobne moim zdaniem :)
    Piękne te kardigany wasze, ogółem ładne zdjęcia. Takie pozytywne!

    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia, jesteście śliczne !!!
    Zapraszam do siebie na nowego bloga, który również jest poświęcony fotografii :) http://dabrowskabasia.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy07:12

    Paula proszę odpowiedz na to pytanie, albo moze ktoś inny, ile trzeba czekać na przesylke w sheinside?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dość długo :) ja czekam koło 2/3 tygodni

      Usuń
  18. Świetne macie te zdjęcia.:) <3
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nigdy jeszcze nie kupowałam przez internet ;)
    Pięknie wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Paula, gdzie przerabiasz zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam oglądać zdjęcia na których jesteście razem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudownie wyglądacie, prześliczne ♥

    http://saavemylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń