3 czerwca 2014

answers


Jak matury? Opisz uczucia jakie towarzyszyły Ci podczas egzaminów.
Gdzie idziesz na studia, do jakiej szkoły? Jak Ci poszły ustne?

Z tego co kojarzę o maturach pisemnych dodałam jakiś czas temu dość obszerny
post, dlatego nie będę ponownie o nich pisała. Uczucia jakie mi towarzyszyły?
Przy pisemnych nie stresowałam się mocno, stwierdziłam że po prostu napiszę
tyle, ile mam wiedzy. Niestety, gorzej było po fakcie jak zaczęłam patrzeć w
necie na wyniki. Wtedy jest już mogiła.. Jeśli chodzi o ustne, to polski totalnie
mnie zżarł, stres wziął górę i w sumie do końca nie wiem czemu poszło mi aż
tak koszmarnie źle, bo zdobyłam tylko 10/20 punktów, czyli 50%, co dla mnie
jest wynikiem mało zadowalającym, ale to przecież tylko ustne!! Na szczęście.


Angielski za to poszedł mi dość lekko, bo zdobyłam 27/30 pkt. czyli 90%. Nie
muszę mówić że po wyjściu z tego egzaminu mój humor był sto razy lepszy ?!
Studia.. studia. Dla mnie obecnie to temat odległy, oczywiście myślę ciągle o
tym gdzie pójdę i już wiem na 100% że będzie to Warszawa, ale teraz wszystko
zależy od wyników z matur i dlatego nie planuję nic póki nie będę pewna zdania!

Czy do egzaminu teoretycznego z prawka przygotowywałaś się wyłącznie z płyty,
czy również robiłaś jakieś testy w internecie?

To już prawie okrągły rok jak mam prawo jazdy! Jeśli chodzi o teorię to polecam
przeczytać książkę od deski do deski i robić jak najwięcej testów. Ja robiłam i te
w internecie i te które miałam na karcie z kodem od wykładowcy. Poświęć czas
na przeczytanie książki, bo z doświadczenia powiem Ci że warto.

Czy jesteś zadowolona ze swojego aparatu? Jakie obiektywy chciałabyś mieć?
W jakim trybie najbardziej lubisz robić zdjęcia? Czy na Twoim aparacie można
robić zdjęcia panoramiczne? Jakie posiadałaś lub posiadasz do tej pory 
obiektywy? 

Na początku po zmianie z sony na canon'a, którego obecnie posiadam było mi
dość ciężko. Bo to zupełnie inne sprzęty i w każdym inny tryb pracy. Ale canon
bardzo mi odpowiada i z pewnością mogę powiedzieć że jest godny polecenia!
Obiektywy które chciałabym mieć .. jest ich zbyt wiele by wymieniać. Z chęcią
zgarnęłabym jakiś droższy, lepszy, z wyższej półki jak pewnie każdy miłośnik
fotografii. Posiadam kitowy, 70-300 i 50mm 1.8, ale pracowałam jeszcze z 75-300.
Wiem że jest coś takiego jak łączenie zdjęć przez co można stworzyć panoramę
na komputerze. Trzeba mieć jakiś inny obiektyw, tak mi się wydaje. Najchętniej
robię zdjęcia na manualu, bo na moim aparacie auto chodzi dość głośno, co mnie
osobiście strasznie rozprasza i irytuje. Staram się ciągle podnosić sobie poprzeczkę i
nie ograniczam się do trybów tematycznych, tylko kombinuję. 

Warto kupować lustrzankę używaną? Na co zwrócić uwagę i gdzie szukać?
Jakieś rady dla początkujących?

Zależy do czego będziesz jej używała. Jeśli chcesz by długo przetrwała to 
myślę że jednak lepiej dozbierać kasę i zainwestować. Mój sony był kupiony
w sklepie producenta. Canon'a dorwałam na allegro już jakiś rok temu prawie.
Ale żeby kupić coś przez internet najlepiej znaleźć zaufanego i wartego 
uwagi sprzedawcę. Rady na początek? Nie załamywać się że coś nie wychodzi,
próbować i mieć świadomość że zawsze będzie ktoś lepszy. CIERPLIWOŚĆ!!

Jakie masz plany na przyszłość jeśli chodzi o fotografię? Praca w jakimś studiu
fotograficznym, czy może światowa kariera fotografa?

' światowa kariera fotografa ' - to brzmi świetnie! Ale niestety aby być znanym i
cenionym fotografem, trzeba robić to naprawdę na poziomie, a moje zdjęcia to
póki co tylko zwykłe pstrykadła. Jeśli chodzi o fotografię, to mam zamiar w 
przyszłości iść na studia związane z tym kierunkiem. 

Jesteś optymistycznie nastawiona do życia, przyszłości?

Raczej jestem realistką. Nie widzę nic w ciemnych ani jasnych kolorach, 
tylko tak jak to wygląda. Często przeżywam różne sprawy, ale staram się
myśleć tak, żeby czuć się dobrze i nie przejmować! 

Jak wygląda Twój poranek w weekend?

Obecnie? Tak jak cały tydzień! Spanie do późna, jeśli sąsiedzi mi w tym nie
przeszkodzą i później jak się budzę to włączam tv, idę się umyć i potem zjeść.

Używasz kosmetyków? Opisz jakich produktów używasz. Jakiego podkładu?

Podkładu?;o nigdy nie używałam i chyba nawet nie wiedziałabym jak 
prawidłowo nanieść to na twarz.. haha. Nie jestem w stanie tego opisać, bo
nie mam nic do makijażu prócz jednego, starego tuszu do rzęs. Jeśli chodzi o
pielęgnację to do twarzy kosmetyki firmy Nivea w moim przypadku super
się sprawdzają. Lubię też często przetrzeć twarz tonikiem z ogórka. 

Jakie dalsze plany? Jakieś studia, własne mieszkanie? Napisz o planach.

Ciężko mi w tej chwili coś powiedzieć. plany są - no pewnie. Ale jeśli już
będę wiedziała co i jak wygląda, to będę tutaj o tym pisała, także spokojnie!

Z tego co widzę lubisz podróżować? Jakie jest najpiękniejsze dla Ciebie 
polskie miasto i dlaczego akurat to miasto wybrałaś? 

Uwielbiam! Niestety obecnie nie miałam zbyt dużo czasu by zwiedzać, ale 
myślę że przyszłość przyniesie mi jeszcze wiele czasu na rozjazdy po Polsce i
świecie. Kraków jest pięknym miastem, Warszawa również. To takie moje
dwa typy z tych które odwiedziłam. Chętnie wybrałabym się jeszcze do Poznania,
bo miałam okazję tam być, ale tylko przejazdem na lotnisko :( może w wakacje
uda mi się tam pojechać, bardzo bym chciała, bo słyszałam że jest pięknie.

Jak zrobić taki design bloga jak Twój?

Z tym moim wyglądem bloga, to skomplikowana sprawa. W sumie jeśli
miałabym zrobić to wszystko czego tu dokonałam od nowa, to raczej nie
poradziłabym sobie z tym. Ciągle coś tu zmieniam, nie potrafię wytłumaczyć
jak zrobić to wszystko po kolei, bo to po prostu niemożliwe! 

Czy postarasz się teraz, kiedy masz więcej czasu robić częściej posty ze
stylizacjami? Są naprawdę świetne!

Tak, oczywiście! Będę się starała robić ich jak najwięcej. Dziękuję:)

Oglądasz programy typu project runway czy x-factor?

Często się zdarza że oglądam coś w tv jak się nudzę. Akurat te wymienione
obejrzałam obydwa od połowy. Project runway na początku nie przypadł mi
do gustu, a te muzyczne stają się już zbyt nudne. Czekam na top model !

Czy kiedyś dodasz jakiś filmik?

Muszę się przyznać że niedawno z kuzynką doszłyśmy do wniosku że fajnie byłoby
nagrywać taki 'mini-backstage' z sesji które robię, ale w praniu okazuje się że
jest na to zbyt mało czasu i nie warto, bo lepiej skupić się na samych zdjęciach.
Ale zobaczymy, bo może w przyszłości coś z tego wyjdzie. 

Z kim byłaś ostatnio w Warszawie i kiedy wybierasz się kolejny raz?

Ostatni raz byłam z chłopakiem. Myślę że jakoś niedługo wybiorę się do moich
kuzynów, bo dość dawno się nie widzieliśmy. 

Czy kiedyś planujesz zakończyć działalność na blogu?

Jestem z nim strasznie związana i nie mam takich planów. Ale nie wiadomo jaka
będzie przyszłość i czy będę mieć możliwość tu pisać. Mam nadzieję, że tak!

Miałaś kiedyś przykrość z powodu wzrostu? Czy ktoś kiedyś sprawił Ci z
tego powodu przykrość?

Nigdy w życiu! Właśnie zupełnie odwrotnie, kiedyś sama sobie wmawiałam jakieś
głupoty, a wszyscy dookoła chwalili go i powtarzali że mój wzrost jest super.
W końcu przyszedł moment że sama zauważyłam że to atut, a nie problem.

Jaki masz telefon i gdzie go kupiłaś? Ja chcę kupić na allegro, ale boję się.

Ja mam iPhone'a 4s i jestem zadowolona poza faktem, że muszę go ładować 
niemalże codziennie, co jest dla mnie strasznym minusem. Kupiłam go w salonie
orange, bo mam telefon na abonament. Nie wiem czy opłaca się na allegro,
popytaj w internecie, bo nie doradzę Ci. Nie miałam okazji mieć używanego.

Gdzie oglądasz skinsów? Masz jakieś ulubione seriale, wymień wszystkie
jakie obejrzałaś w całym sezonie. 

Skinsów oglądałam na zalukaj.pl, ale nie pamiętam czy obejrzałam cały sezon.
Nie jestem maniaczką, obejrzałam tylko ten serial, ale obecnie mam tyle czasu,
że będę miała okazję nadrobić i może rzucę się w wir oglądania! Co polecacie?

Twoja najbardziej krzywa akcja pod wpływem alkoholu?

Nigdy się nie upiłam, więc nie było żadnej takiej akcji :)

Czy wchodzisz na blogi? Czy dużo komentujesz? Kto Cię inspiruje blogowo?

Wchodzę praktycznie tylko i wyłącznie na zagraniczne blogi. Zdjęcia tych
blogerek są dla mnie jakoś wyjątkowo inne i magiczne. Nigdy nie komentuję.
Blogowo inspiruję się wszystkim. Nie mam żadnej konkretnej osoby.

Czy jedziesz w tym roku za granicę na wakacje?

Nie mam pojęcia! Wszystko pod znakiem zapytania.

widok z tarasu mojego brata, Hiszpania wakacje 2012

Czy ćwiczysz coś, albo biegasz? Masz świetną figurę! Co robisz aby ją
utrzymać? Jakieś ćwiczenia/ dieta? Znasz jakieś fajne ćwiczenia?

Dziękuję! Jedyne ćwiczenia jakie praktykuję to jazda rowerem i czasem
spacery. Nie robię ze sobą zupełnie nic. Tak, tak był czas że biegałam, ale
to nie dla mnie. Aktualnie przygotowuję sobie zarys ćwiczeń, bo muszę 
wykorzystać ten ogrom czasu jaki jest mi teraz dany. Żadnej diety!

Czy odżywiasz się zdrowo? Często pozwalasz sobie na słodycze? 

Obecnie nie pamiętam kiedy zjadłam jakiś owoc bądź warzywo. Ostatnio 
odżywiam się wręcz beznadziejnie. Sama nie wiem czemu tak się dzieje,
ale muszę to zmienić i znowu zacząć jeść zdrowo! 

Czego strasznie nie lubisz?

Kłamstwa, chamstwa i plotkowania.

Czy wybierasz się do jakiejś pracy?

Obecnie nie. Możliwe że dopiero na studiach.

Masz kontakt z Beatą? 

Tak, tak. mamy ze sobą kontakt i prawdopodobnie w te
wakacje również się spotkamy. 

Jak pielęgnujesz włosy? Jaki szampon, odżywka? Czym je czeszesz?

Przez to że moje włosy są strasznie długie, wymagają dużo czasu. Nie mam
konkretnych produktów, bo lubię testować ciągle nowe. Czeszę je szczotką i
staram się czesać tylko suche, bo na mokro się niszczą i łamią. 

Jaką miejscowość na mazurach mogłabyś polecić? Czy zamierzasz w tym roku
odwiedzić Bałtyk?

Rok temu odwiedziłam Krutyń. To niewielka wioska, która według mnie jest
rajem dla miłośników wędkowania i kajaków. Tak, w tym roku mam zamiar 
jechać nad polskie morze, ale nie znam dokładnej daty i nie mam pewności.

Krutyń, sierpień 2013

Jak układa Ci się z chłopakiem? Jak się poznaliście, od kiedy jesteście
razem? Mieszkacie w tej samej msc?

Układa się bardzo przyzwoicie. Nie narzekamy. Poznaliśmy się na początku 
tego roku na imprezie znajomego. Jesteśmy razem od marca. Nie, nie
mieszkamy w tej samej miejscowości. Mamy do siebie 13 kilometrów! 

Wreszcie dobrnęłam do końca! 

20 komentarzy :

  1. Ze swojej strony polecam Sherlocka :) To świetny serial!
    Jestem bardzo ciekawa takich studiów fotograficznych!

    OdpowiedzUsuń
  2. A, 13km to nie jest aż tak daleko do drugiej połówki. Moja koleżanka ma 120km :/

    http://immortal-hell.blogspot.com/2014/05/o-to-mi-sie-podoba.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy16:30

    Paula mogłabys opisać jaki masz abonament w orange ? Bo obecnie poszukuje dobrej oferty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy00:30

      A nie lepiej iść do salonu i powiedzieć im jakie masz potrzebny tzn czy wolisz smsy czy minuty czy internet chcesz itd a oni Ci coś dopasują? :)

      Usuń
  4. Anonimowy16:37

    tryb manulany to jest to, że sama ustawiasz ostrość w aparacie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :)
    Fajnie odpowiedziałaś na niektóre pytania, ja tylko czekam na posta o twoich konkretnych planach na studiach!
    olllie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia :)
    Fajnie odpowiedziałaś na niektóre pytania, ja tylko czekam na posta o twoich konkretnych planach na studiach!
    olllie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy16:55

    polecam grę o tron, zanim zaczęłam oglądać to byłam tak sceptycznie nastawiona, ale bardziej na nie, a po dwóch pierwszych odcinkach się wkręciłam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy16:59

    mogłabyś podać link do chociaż jednego z blogów na które zaglądasz, tak wiem, że zagraniczne :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie się czyta :) Boże! Z angielskiego 90% to marzenie. Mnie pewnie trema zje, a poza tym nie mam dobrego nauczyciela. Z polskiego 50% to też całkiem nieźle. Też chciałabym mieć takie wyniki. Ostatnio miałam diagnozę z matematyki z całego roku, dzisiaj z polskiego, a jutro z angielskiego. Ciekawe jakie będę miała wyniki, ale z matematyki uzbierałam 67,5% całkiem nieźle, ale jak na mat-eko to słabo xD A co do seriali to koniecznie zacznij oglądać Grey's Anatomy(Chirurdzy). Jestem już na 9 sezonie! Zaczęłam oglądać skinsy, ale po 3 albo 4 odcinku przestałam. Próbowałam obejrzeć Pamiętniki Wampirów i Słodkie Kłamstewka ale w ogóle tam jak dla mnie akcji nie ma, i taka nudna fabuła. A w Chirurgach to się tyle dzieje, najlepsze są początkowe i ostatnie odcinki sezonu! :o

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie ze nie używasz podkładów , masz piękną cerę , a na blogu aż roi się od brązowych skwarków :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Eh te matury, no... Mnie to chyba będzie prześladować ;/
    MASZ INSTAGRAM?
    pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy18:02

    Co do seriali to polecam Czas Honoru, nawet jeżeli np. nie interesuje Cię zbytnio taka tematyka, to polecam obejrzeć bo warto ;). Z takich luźniejszych mogę polecić Gossip Girl i Pretty Little Liars.
    Myślę, że jeżeli znajdziesz też jakieś ciekawe pomysły na coś zdrowego do zjedzenia i dobrego to też byłoby fajnie gdybyś się tym z nami dzieliła! :) Myślę, że zaraziłabyś takim stylem życia parę osób ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też czekam na top model! Project Runway obejrzałam tylko kilka odcinków ostatnich, niektóre pominęłam, a Mam talent i x factor nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy18:33

    Z seriali polecam ci np. Carrie Diaries :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy20:54

    definitywnie polecam serial Castle, Przyjaciół lub Chirurgów : ) . takie moje ulubione typy, oglądałaś któryś? pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy11:48

    Jaki masz abonament w orange?

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy12:04

    hey ,a mogę wiedzieć ile placisz msc abonamentu za telef? i ile za niego dalas?

    OdpowiedzUsuń
  18. Z seriali na pewno Brzydula! Kocham serio obejrzyj na tvn player :) a tak to przyjaciolki, rodzinka.pl, hotel52, prawo agaty jest cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy22:36

    skazany na śmierć i zagubieni <3

    OdpowiedzUsuń