12 maja 2014

sudden


Co u Was słychać? U mnie nic nowego, poza tym, że krążę pomiędzy nauką do matur
pisemnych, a ustnych.. dzisiaj, a w sumie to już od jakichś 3 dni powoli wdrążam się
w moją ustną z polskiego. Myślę że temat 'czarne charaktery' jest dość ciekawym
wyborem. Pamiętam że jak nauczyciel rozdał nam kartki z możliwymi do wyboru 
tematami, to ten wpadł mi w oko jako jeden z pierwszych i tak zostało! Pamiętam 
nawet że to był numer 55, a przecież minęło już trochę czasu.. Obiecałam sobie że
zajmę się tym już dużo wcześniej, ale nie dałam rady. Teraz powoli przyswajam 
lektury i myślę że do piątku się z tym wyrobię. A tak się składa że właśnie tego samego
dnia będę miała okazję do odreagowania, bo idę na kolejną 8-nastkę znajomego. 
Wczoraj cały dzień spędziłam z chłopakiem, a dzisiaj od rana byłyśmy z mamą na
zakupach. Potem pojechałam do lasu zerwać konwalie, o które mnie poprosiła i przy
okazji zrobiłam kilka zdjęć ;) mam już takie jedno swoje ulubione miejsce, gdzie
chętnie wracam i to właśnie tam dziś pojechałam. Obecnie oglądam serial, a przy 
okazji jem jogurt naturalny z owocami na który miałam dzisiaj ogromną ochotę!




Jak ja się cieszę, że na bloggerze jest opcja automatycznego zapisywania postów! Już
tyle razy mój laptop zawiesił się w trakcie pisania, a jednak wszystko za każdym razem
jest do odzyskania. To super opcja dla blogujących. Jedna z ważniejszych jak dla mnie.
Na marginesie, właśnie zauważyłam że ostatnie zdjęcie z tego posta na którym są te białe
kwiaty, jest niemalże identyczne jak tamto dodane w poście z moją przyjaciółką!:o

28 komentarzy :

  1. U mnie jest fatalnie, przyszedł maj, zagrożenia wystawione i czas na poprawianie ocen. A nawet niema żadnych wypadów z przyjaciółmi żeby odreagować stres. :/ Pozdrawiam.
    _________________________________________
    www.natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje konwalie niestety już zwiędły, a szkoda, bo dzięki nim mój pokój pachniał cudownie! :)
    Temat prezentacji bardzo mi się podoba! Niestety moja matura będzie już wyglądała inaczej, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Truskawki i bita śmietana <3
    Lubię takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy21:18

    jaki serial oglądasz?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki serial oglądasz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia na tych maturach!Fajne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia z nauką ;) Świetne zdjęcia ^^ No ta opcja automatycznego zapisywania jest bardzo przydatna :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zwykle śliczne zdjęcia : *

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne te zdjęcia lasu :D
    peacelovemus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Również doceniam opcje wersji roboczej i zapisywania postów. Wiele to ułatwia. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia. Życzę Ci powodzenia z tym materiałem na maturę, obys zdążyła wszystko się nauczyć na czas :3

    http://immortal-hell.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia na maturze :) Narobiłaś mi ochoty na jogurt z owocami ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno sobie poradzisz, faktycznie ciekawy temat :)
    Fajnie, ze miło spędzasz czas :)
    Cudowne zdjęcia :)
    Opcja automatycznego zapisywania to serio świetna i przydatna funkcja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjecia ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja w 3 dni nauczyłam się pracy maturalnej :) i na 18 punktów zdałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy22:51

      Pracy maturalnej i w dzień się nauczysz jeśli sama pisałaś itd :D no ale gratulacje~!

      Usuń
  17. ale fajne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Zjadłabym teraz takie. Zrobiłaś mi smaka!

    nataliaa-blog.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  19. Narobiłaś mi smaka z tą miseczką owoców <3 Mam nadzieję, że z maturą pisemną i ustną sobie poradzisz, piękne zdjęcia! Ja też zauważyłam, że posty zapisują się automatycznie, to naprawdę wielki plus!
    http://olllie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia *-*

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. zawsze tak jest, że obiecujemy sobie, że weźmiemy się za coś wcześniej, ale coś nie wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy14:30

    Konwalie są chronionym gatunkiem... ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. http://septembeer22.blogspot.com/ heeej zapraszam na mojego bloga, byloby mi milo gdzybys wpadla i ocenila moją pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy09:53

    zdjeciz z telefonu?bo beznadziejna jakosc wykonania

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy15:11

    POKAŻESZ NAM SWÓJ POKOJ ?

    OdpowiedzUsuń
  26. pierwsze zdjęcie jest piękne :)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń