21 maja 2014

only 1!


Wreszcie! Mogę powiedzieć że matury praktycznie za mną.. został ustny angielski który
mam do zaliczenia już w ten piątek. Gdzie spędzę weekend? Otóż każdy z was miał rację
bo oczywiście jadę do Warszawy. Głównie w celu zakupów, ale przy okazji pewnie 
zahaczę o starówkę i starbucks'a :) przecież zbliżający się weekend to początek moich
najdłuższych w życiu wakacji! Macie jakieś plany na najbliższe dni, czy raczej spontan?
Dzisiaj przyjeżdża do mnie moja kuzynka i .. a z resztą napiszę jutro o tym czym 
będziemy się dziś zajmowały. Pogoda dopisuje i aż żal byłoby siedzieć w domu, dlatego
jak tylko skończę pisać, to wychodzę na taras! Zdjęcia z telefonu z ostatnich dni ;)
Pozdrawiam wszystkich czytelników!:)

30 komentarzy :

  1. Pewnie będziecie się świetnie bawić z kuzynką. W Warszawie są świetne ciuchy , życzę miłych zakupów.+

    ♥♥♥♥
    alex-bloguje.blogspot.com/

    Zapraszam ! :))
    Wejdź,komentuj,obserwuj!!

    Zależy mi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy11:37

    Mam nadzieje ze od piatku bedziemy moglibspodziewac sie czestych postow.Licze ze spotkach sie z Pacia i dodasz z nia zdjecia bo ma niesamowita urode.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pewnie że będą częstsze! ale to też zależy od ilości czytelników, bo żeby pisać, trzeba mieć do kogo ;)

      Usuń
    2. Anonimowy18:17

      Zmniejszyla sie ich liczba?

      Usuń
    3. nie, nie :) ale nie pisałam sporo czasu, przez obowiązki, a wiem jak to działa na czytelników ;)

      Usuń
  3. Super zdjęcia :) udanych wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia na maturze z angielskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mm babceczki ! <3
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy14:52

    Poowodzeeenia na maturze! :d A TAK Z INNEJ BECZKI masz jakis kontakt z Ola Wozniak ( ollinem) o ktorej czasem pisalas na blogu ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy14:54

    jakie masz plany na te najdłuższe wakacje w życiu? jakieś wyjazdy? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy14:54

    kiedy post gdzie będzie można zadawać pytania? :d

    OdpowiedzUsuń
  9. tyle nauki było :D a teraz tyle wolnego! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy15:22

    trudna historia była?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dość trudna jak dla mnie :) strasznie dużo źródłowych

      Usuń
  11. powodzenia na maturach! Mój najbliższy weekend ? pewnie nie wynurzę nosa w książek, papierów.... ach wakacje przybywajcie !

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne masz włosy! powodzenia w angielskim :)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia na ustnym angielskim.Fajny mix^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję że zakupy będą udane i pokażesz je na blogu :) Powodzenia na angielskim!
    A na weekend ma przyjechać moja ciocia z córką, która ma roczek i pewnie zrobimy jakiegoś grilla :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia w piątek <3
    www.blog017.blogspot.com < nowy poost <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy20:12

    Paula masz pilot do aparatu???

    + Poowodzeniea :)

    OdpowiedzUsuń
  17. oddaj włosy *-*

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy21:48

    dlaczego nie chodzisz na dyskoteki typu pomarańcza , energy 2000 itp? jesteś młoda a co piszesz o weekendzie to zawsze zakupy lub Warszawa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo " tego typu " dyskoteki mnie nie kręcą :) jeśli mam iść się gdzieś bawić, to organizujemy coś ze znajomymi

      Usuń
  19. Anonimowy22:14

    masz jeszcze kontakt z Pacią? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile miałaś % z ustnej z polskiego?

    OdpowiedzUsuń