22 maja 2014

no air to breathe


Jak już pisałam, wczoraj była u mnie moja kuzynka. Przyjechała dopiero koło 18, bo
słońce piekło tak intensywnie że nie było możliwości wyjść wcześniej z domu.. lubię
jak jest ciepło, ale kiedy już zaczynam nie mieć czym oddychać, to przestaje być tak
wesoło! Termometry szaleją, ale co się dziwić, mamy już końcówkę maja, a wakacje
zbliżają się wielkimi krokami. Wiele osób pyta mnie o plany na odpoczynek w tym roku.
Otóż - oczywiście - zastanawiam się jak spędzę te długie wakacje, ale póki co nie mam
planu 100-procentowego.. ciągle coś się zmienia, a datami muszę dostosować się do 
grafiku w pracy mojej mamy jeśli chcę wziąć samochód, a chcę!;) Dzisiaj chcę wam 
pokazać dwie śliczne sukienki, które otrzymałam od firmy sheinside.com i które idealnie
nadawały się do założenia na wczorajszy, upalny dzień! Zamawiałam je już jakiś czas
temu, ale z tego co wiem, to obydwie są nadal do kupienia na ich stronie.



Muszę dodać, że zaczęłam przekonywać się co do sukienek. Jest to zdecydowanie 
najwygodniejsza forma ubioru dla dziewczyn na lato! Myślę że z pewnością w tym
roku się w jakieś zaopatrzę. Obydwie które Wam dzisiaj pokazuję macie w linkach:

SUKIENKA RÓŻOWA & SUKIENKA NIEBIESKA

A wy macie jakieś swoje " must have " na tegoroczne lato? 
Ps. mam nadzieję, że cieszy Was fakt, że częściej pojawiam się na blogu!?

29 komentarzy :

  1. Piękne zdjecia :)
    Ale z Was ślicznotki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia, bajecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteście strasznie podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienki prześliczne!:)

    www.sweet-beauty-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie bliźniaczki :) Cudowne zdjęcia, takie bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteście pięknymi dziewczynami! a włosy macie najlepsze! :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy15:27

    bardzo sie cieszymy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia! Ja zaczynam przekonywać się co do spódnic :)

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. oczywiście, że się cieszymy, bo mnie np. nardzo brakowało Twoich postów :) suuuuperaśne te sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne sukienki i zdjęcia^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia i te sukienki! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy17:41

    twój blog przeglądam jakieś 2 lata :P i nie wyobrażam sobie dnia aby na niego nie zajrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczne letnie sukienki. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne są te sukienki ! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. sukienki są śliczne, takie magiczne, delikatna hm..... w stylu greckim (?!)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś nie podoba mi się ten dekolt po samą szyję, chociaż trochę by go mogło być, ale tak poza tym są śliczne i mają piękne kolory :) Pogoda jest boska!
    Bardzo się cieszę że wracasz do częstszego pisania bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne zdjęcia, cudowne sukienki! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham jak twoje zdjęcia i to jak piszesz!
    Pewnie, że cieszymy się z częstszych odwiedzin!
    Tak 3maj! ♥
    powodzenia jutro na ostatniej maturze! ;3
    buziaczki. :*

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie cudowne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale jesteście podobne! ta sukienka, jedna i druga, genialne!
    peacelovemus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. tak ślicznie wyglądacie! <3 Paula jaki to statyw?

    berrysmilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy01:38

    It's going to be ending of mine day, except before ending I am reading this fantastic piece of writing to improve my experience.



    Review my website :: az criminal law

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy10:46

    Kinga ;3

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy17:04

    Cieszymy się bardzo! Jestem "z tobą" od ponad dwóch lat i nie moge doczekać się kolejnych wakacyjnych postów :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy17:07

    Moje must have to...cieniutkie kombinezony,idealne na upały, białe koronkowe spodenki i najzwyklejsze koszulki na ramiaczkach takie luźne, w jasnych kolorach

    OdpowiedzUsuń
  26. ojej, jakie śliczności :)
    nie mogę się napatrzeć!

    fashion-and-not-only.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne te sukienki :)

    http://jaagaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy18:24

    Pamiętam ,że w tamte wakacje często byłaś na Mazurach i teraz moje pytanie :jaką miejscowość tam mogłabyś polecić , jakieś miejsca do których warto się wybrać ?
    I drugie pytanie :jaką miejscowość nad polskim morzem lubisz najbardziej ? Czy zamierzasz w tym roku odwiedzić Bałtyk ?

    OdpowiedzUsuń