30 maja 2014

new lens


Właśnie dzisiaj przyjechał do mnie nowiutki obiektyw, którego kupno rozważałam już
strasznie długo. Naczytałam się opinii, przez które w sumie nic się nie dowiedziałam.
Jedni przeciw - inni za, jak zwykle. Moim nowym zakupem jest 50mm 1.8 II, pewnie
większość z Was go kojarzy. Nie mogę nic powiedzieć na jego temat, bo jeszcze nie
został przeze mnie wypróbowany na tyle żebym mogła się wypowiadać. Dzisiaj jak 
tylko otrzymałam paczkę to postanowiłam wypróbować go na kwiatach, niestety źle 
się czuję i chwila bycia na dworze nakłoniła mnie żebym jednak dziś dała sobie spokój.
Wrzucam Wam zdjęcia jakie udało mi się zrobić i lecę, bo bardzo się spieszę! 




Mam nadzieję że dobrze będzie mi się pracowało z moim nowym obiektywem! Ktoś z
Was może go posiada? Co możecie powiedzieć na ten temat? Jestem ciekawa opinii! 

38 komentarzy :

  1. na jakiej stronie zamawiałaś? Czaję się na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy16:03

    Gdzie sie spieszysz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy16:06

    ile za niego dałaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:38

      www.google.pl :D

      Usuń
  4. Anonimowy16:08

    też mam ten obiektyw i jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam Canona 600d i ten obiektyw od roku i jestem nim strasznie zachwycona! Moim zdaniem jego minusem jest to, że przy najniższej przysłonie czasami ma problemy ze złapaniem ostrości, ale poza tym uwielbiam go! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. suuuuper! :) Też się czaje na ten obiektyw i mam nadzieję, że w wakacje uda mi się kupić :) chwilowo niestety inne wydatki mnie "ogałacają" :( :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Siemka.

    Obserwuje Twój blog już ponad rok. Bardzo Cię lubię, jesteś mega pozytywną osobą i bardzo inspirującą. I to właściwie tyle. Bez urazy, ale Twoje zdjęcia są takie... zwyczajne. Nie wiem, może przywykłam do oglądania dopieszczonych zdjęć, a tych naturalnych wcale nie umiem docenić. Może i nie umiem, i nie będę umiała.

    Fajnie jednak, że zakupiłaś nowy obiektyw :) jednak jak dla mnie Twoje klatki to takie... pstrykadła.
    Nie bądź zła na mnie - wcale nie miałam na celu Cię ,,zhejtować" :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam taki, tyle, że Nikona ;) jestem z niego bardzo zadowolona : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam go ostatnio ponieważ znajomy fotograf polecił mi go do zdjec typowo blogerskich ;) wiadomo rozmyte tło dodaje uroku :) dla mnie pracuje sie z nim przyjemnie znowu moj chłopak go niecierpi ponieważ nie ma zooma i musi ciagle chodzić :D efekty sa naprawdę zadowalające. :) ja polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie ma trochę problemy z ostrością, ale może to przez body ;/ czekam na jakieś portrety :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja posiadam, jestem z niego bardzo zadowolona, świetnie sprawdza się do portretów ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 50-dziesiątki 1.8 się cudowne robię cudownie rozmyte tło ja mam nikora ale myślę że efekty są porównywalne:) Świetne szkło do portretów :)

    OdpowiedzUsuń

  13. Amazing! I’m following you with GFC, hope you’ll follow back <3
    http://zhannakessel.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  14. To chyba najpopularniejszy obiektyw poza kitowym, bo często o nim słyszę. Podobno jest dobry do portretów. Można też chyba go odwrócić i też ciekawe zdjęcia wychodzą. I jeśli się drgnie ręką to obraz może się rozmazać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy19:20

    Hej, Paula!
    Fajnie, fajnie. Sama myślę o tym obiektywie, aby nieco podtuningować mojego CANONika, bo to co jest w zestawie nie wystarcza... ale jak tak patrzę na zdjęcia, które nim zrobiłaś to hmm, są niezłe, ale na kolana nie powalają, może to dlatego, że to jakieś pierwsze i z braku czasu i tak dalej... Nie wiem. Jednak ja podobny efekt zdjęć uzyskuję używając soczewek, które zamawiam sobie na amazonie. No nic... będę zaglądać, może się przekonam.
    A poza tym to niezła galeria, podobają mi się niektóre pomysły!
    Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  16. ogromna różnica jest pomiędzy tym obiektywem od canona a odpowiednikiem jego z nikona. Ja mam nikona i z chęcią zmienila bym firmę :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy20:30

    Do mnie przybył w środe, jutro czeka go pierwszy test, bo narazie robiłam tylko zdjęcie właśnie kwiatków, kota i martwej natury :) Wolałabym 1/4 , ale wiadomo różnica w cenie jest i teraz było mnie stać na ten, tym bardziej, że planuje zmianę sprzętu.
    Mam nadzieje, że obiektyw sie Nam spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowite zdjęcia! Piękne są te od 3 do 8 *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. On nie jest dobry do kwiatków przy portretach robi cuda jak chcesz zobaczyć to niektóre zdjecia wykonałam 50 1.8 na http://oliwiaphotos.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy20:49

    Jakby ktoś wysłał Ci swoje portfolio i poprosił o sesje, zgodziłabyś się? Jeśli modelka odpowiadałaby twoim oczekiwaniom?

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy21:44

    Prześliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak pięknie! Uwielbiam zdjęcia stokrotek!
    Sama myślę o jego kupnie, ale raczej w dalekiej przyszłości, na razie muszę poznać mój obecny obiektyw :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety nie posiadam tego obiektywu, ale zdjęcia za to są boskie! :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam go już ponad rok , podpięty do puszki 600d dzała cuda, jestem bardzo zadowolona z tego zakupu. Oczywiście wady sie znajdą, ale da sie przymknąć na nie oko:) Jak na tak tani obiektyw uważam, że jest rewelacyjny i godny polecenia!
    Miłej współpracy z 50-siątką:)

    OdpowiedzUsuń
  25. I również mam taką nadzieję ;) jak na razie zdjęcia cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy21:10

    Hej, mam pytanie. Masz iphone 4s tak? Jak ci sie sprawuje? Moglabys odpowiedziec, to wazne dla mnie. ;) Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  29. Boskie zdjęcia. Chciałabym mieć kwiaty w roli modelek gdzieś w pobliżu *.*

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam twoje prace , a zdjecia są genialne <33

    OdpowiedzUsuń
  31. coś pięknego! ja posiadam nikona D3100 i rozważam kupno jakiegoś obiektywu, jednak na razie muszę się zadowolić podstawowym 18-55 VR. chociaż powiem szczerze że jestem zadowolona :)

    fashion-and-not-only.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. boże , świetne zdjęcia <3

    http://jaagaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy16:36

    będzie dzisisaj post z odpowiedziami ?

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy22:00

    zrobisz post o swoim sprzęcie fotograficznym i wgl jaki posiadasz, obiektywy , akcesoria i wgl ? :) d bardzo wdzięczna :3

    OdpowiedzUsuń
  35. ja posiadam do canona 1.4, nie mam go długo, więc też wiele powiedzieć nie mogę! miłej współpracy z tym cudeńkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy14:05

    Ja też bym chętnie poczytała coś o Twojej przygodzie z fotografią, jakie posiadasz akcesoria, jakie masz zamiar kupić, co Cię inspiruje itd. :)

    OdpowiedzUsuń