29 maja 2014

my own model


Często pytacie mnie o fotografowanie. O to komu robię zdjęcia najchętniej i ogólnie o
to wszystko co jest związane ze zdjęciami. Ci, którzy czytają mojego bloga doskonale
wiedzą że fotografia zajmuje ważne miejsce w moim życiu. To jedyne moje hobby na
które poświęcam tak dużą ilość czasu. Jak się zaczęło? Od małego zdjęcia, albumy.
Rodzice ciągle mnie fotografowali jak były jakieś okazje, bądź jak gdzieś wyjeżdżaliśmy i
wreszcie sama wzięłam do ręki aparat (moim pierwszym była cyfrówka Olympus, o czym
pisałam już wielokrotnie) i mi się spodobało. Potem robiłam z moją cioteczną siostrą
coraz więcej zdjęć, potem coraz więcej sesji, nowe aparaty, obiektywy itp. Aktualnie 
czekam na pewną rzecz do mojego canon'a i miałam nadzieję że kurier dzisiaj mnie
zaskoczy, ale niestety nic z tego. Jeśli chodzi o sesje to wiecznie mam problem ze
znalezieniem modelek! Najczęściej fotografuję moją kuzynkę, która już opanowała 
kwestię pozowania i luzu przed obiektywem na tyle, że pracuje nam się doskonale. 
Obecnie przez ogromną ilość czasu wolnego mam zamiar zacząć szukać dziewczyn które
chciałabym sfotografować i będę się starała zrobić jak najwięcej i wykorzystać cenny
czas jaki jest mi teraz dany. W pakiecie wrzucam Wam kilka zdjęć z ostatniej sesji jaką
zrobiłyśmy z moją kuzynką. Niektóre z nich są już na facebook'u na mojej stronie ;) 




Wszystkie te zdjęcia są zrobione standardowym obiektywem kitowym, czyli nic 
nadzwyczajnego. Przy okazji chcę polecić okrągłe okulary z firmy sheinside w
których jestem zakochana! Możecie je znaleźć tutaj: 


Macie szansę zadawania mi pytań dwa posty wstecz, a w niedzielę na większość z
nich postaram się odpowiedzieć. Celowo z tym zwlekam, żeby jak najwięcej osób
zdążyło zapytać o to co chcieliby wiedzieć. Także pytajcie póki jest okazja! 

31 komentarzy :

  1. pięknie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dopiero zaczynam brać to na poważnie,moją pasje do fotografowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja i piękne zdjęcia :)

    Buziaki ;*
    hi-daisies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Część widziałam już na facebooku. Robisz piękne zdjęcia, takie magiczne i mają to coś w sobie, że można się im przyglądać i przyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie zdjęcie cudowne! :)
    Ja dopiero poznaję mój aparat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy18:28

    ostatnie zdjęcie to mistrzostwo

    OdpowiedzUsuń
  8. To ostatnie zdjęcie jest najpiękniejsze <3


    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne masz pomysły ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, a każdy na ten kicik narzeka, choć ja myślę, że aparat, aparatem, obiektyw, obietywem, ale umiejętności też są ważne, a nawet najważniejsze :) :D zdjęcia jak zawsze suuuuuuuper! :) szkoda, że mieszkam tak daleko, bo nie ukrywam, że chciałabym mieć zdjęcia zrobione przez Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy19:18

    Ostatnie zdjęcie jest zajebiste ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnie zdjęcie to mistrz! Niesamowite ujęcie i ten szczery uśmiech, cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  13. To fajnie, że znalazłaś swoją pasję, widać, że masz do tego talent, a co do modelki, to masz rację, trudno znaleźć odpowiednią tak jak trudno znaleźć odpowiedniego fotografa :)
    olllie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka śliczna *-*!

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam te zdjęcia, masz smykałkę do tego zawodu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy21:46

    Jejku, to ostatnie zdjęcie jest genialne! *-*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnie zdjęcie jest idealne. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy21:56

    nigdy nie byłam fanką Twoich zdjęć, ale muszę przyznać, że ostatnie zdjęcie jest bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  20. genialne zdjęcia, pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy10:59

    Chciałabym być Twoją modelką :c

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy11:00

    Jeśli poszukujesz dziewczyn do robienia zdjęć, to oglądasz jakieś na facebooku czy coś takiego ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ale najczęściej wśród znajomych, bądź znajomych - znajomych :)

      Usuń
  23. Anonimowy11:01

    Marzy mi się sesja z Tobą z pozowaniem z piłką nożną <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy13:36

    W jakim wieku poszukujesz modelek ? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie patrzę na to przez pryzmat wieku, głównie to kwestia tego czy uroda danej dziewczyny będzie pasowała do mojej koncepcji na sesję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnie zdjęcie jest g e n i a l n e !!!
    peacelovemus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ŁAŁ ŁAŁ ŁAŁ ;D Zdjęcia wyszły mega. Szczególnie ostatnie. Mówisz, że aparat to nic nadzwyczajnego, a zdjęcia wyszły przepięknie :) Koniecznie musisz wstawiać na bloga więcej zdjęć :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. jestescie tak podobne ze momentami nie wiem która to która :O :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Spontaniczne zdjecia wypadają najlepiej i to ostatnie wlasnie tego dowodzi. Poza tym dobre oko fotografa ktore w odpowiednim momencie uchwyci najlepsza chwile. Brawo!:)

    OdpowiedzUsuń