19 maja 2014

18!


Witajcie! Tak, tak znowu trochę mnie nie było. MATURY! Na szczęście już zostały tylko
dwa egzaminy do zaliczenia. Jutro pisemna historia i w piątek ustny angielski, a potem
zostaje już tylko zamartwianie się o to czy się zda czy nie zda, co jest chyba najgorsze.
Pogoda ostatnio strasznie dopisuje i w sumie to dzisiaj planuję cały dzień spędzić na
tarasie, niestety nie odpoczywając ale ucząc się do historii. Jutro do domu wrócę pewnie
wieczorem, a w środę spotykam się z moją siostrą. Co u was słychać? Jak w szkole? My
w miniony piątek byliśmy na 8-nastce znajomego, mam nawet kilka zdjęć z tej imprezy.




Na dniach dodam posta z możliwością zadawania mi pytań, na które potem postaram się
odpowiedzieć. Teraz jadę z mamą załatwiać sprawy na mieście, a już za tydzień jadę..
właśnie! Kto z was domyśla się gdzie wybieram się za tydzień? To chyba łatwe pytanie!

25 komentarzy :

  1. Ty to się masz z tymi 8-nastkami! ;d Fajnie. Wierzę, że zdasz, jesteś mądra. Ja mam teraz zagrożenia do poprawienia, najgorszy niemiecki i matematyka ... najgorsze jest w tym to, że nie umiem się uczyć! Mam strasznie słabą pamięć i koncentrację! Jakaś masakra, potrafię zapamiętać coś, nauczyć się, ale już za chwile zapomnieć, albo w ogóle się tego nauczyć nie mogę bo nie umiem się skoncentrować i zasypiam z książką. :c eh.. ale trzeba jakoś zdać. Pozdrawiam. :)
    ________________________________
    www.natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śmię twierdzić, że Warszawa :) połamania długopisu na historii. U mnie teraz też troszkę nauki się zaczeło, bo sesja się zbliża, o zgrooozo! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. 8-nastka na bogato widze :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia Paula :) też pisze jutro historie i się troszke boję o nią ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy15:01

    pewnie do Warszawy, pozwiedzać, spędzić miło czas i zrobić coś ze szkołą hmm? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy15:13

    Czyżby do Warszawy? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy15:37

    jak poszedł Ci ustny polski?

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia na ostatnich egzaminach, ja już mam to za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy15:52

    taka wstawiona Paula... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a powiem że nie! :)

      Usuń
    2. Anonimowy13:20

      Oo..to przepraszam :p. Ale szczerze to tak trochę wyglądasz :D

      Usuń
  10. Anonimowy16:10

    Stawiam na Warszawę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy16:57

    Warszawa! Powodzenia na pozostalych maturach;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy16:58

    Warszawa! Powodzenia na pozostalych maturach;)

    OdpowiedzUsuń
  13. zgaduję że do Warszawy! ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy18:26

    Warszawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia, widze że 18 była udana! :)

    Skomentujesz post? :*
    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/05/szacunek-za-szacunek.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy19:34

    czyżby Warszawa? :)
    Paula, a jakie masz plany na wakacje jeżeli można wiedzieć? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aktualnie nad tym myślimy :) planów jest sporo, a co z nich wyjdzie - czas pokaże :)

      Usuń
  17. Zgaduję- za tydzień jedziesz do Warszawy! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. chyba nie znam drugiej osoby ktora byla na tyylu 18 :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Hahah, tyle urodzin ;) Ja w trakcie matur byłabym chyba zbyt zestresowana, żeby ruszać się gdziekolwiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia na ostatnich egzaminach.Fajne zdjęcia^^

    OdpowiedzUsuń
  21. tyyyle osiemnastek! zazdroszczę! :D

    http://saavemylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń