20 kwietnia 2014

warm Saturday


Wczoraj była piękna pogoda! No .. pomijając ten okropny wiatr. Rano pojechałyśmy z 
mamą do kościoła i na cmentarz. Potem byłam u Dawida i poszliśmy na spacer. Wieczór
spędziliśmy w gronie naszych znajomych. W sumie dzień minął mi strasznie szybko, a
jak wróciłam to nawet nie wiem kiedy oczy same mi się zamknęły. Obecnie mamy zamiar
jechać do rodziny, więc jak tylko skończę pisać tego posta, pójdę się ubrać i
pewnie niebawem będziemy jechać. Mam kilka zdjęć z wczorajszego dnia, a dzisiaj 
wybieram się .. a z resztą, napiszę o tym jak wrócę do domu. Miłego dnia!




Pogoda, pogodą - chyba każdy cieszy się że wychodzi słońce i jest ciepło,
ale owady, które już powoli zaczynają się pojawiać strasznie działają na nerwy!!

30 komentarzy :

  1. piękne zdjęcia! podoba mi się bardzo twój blog i sposób pisania, czekam na kolejne posty! pozdrawiam :) sogivemelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  3. B.ładne fotki , a pogoda na prawde dopisuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wczoraj była piękna pogoda i dzisiaj jest piękna pogoda :D Spacer w takie dni to bardzo dobry pomysł ;-)
    Śliczne zdjęcia fontanny :D Ja uwielbiam ujmować w obiektywie wodę :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyszłaś na tym zdjęciu z dzieciakami :) jak zawsze promienna.

    Ps: Życzę Tobie Wesołych Świąt, pełnych nadziei i miłości. Pogodnego nastroju oraz najwspanialszych rodzinnych spotkań wśród rodziny i najbliższych przyjaciół :) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy14:35

    Dawid to Twój chłopak? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia fontanny są ładne, nawet bardzo !
    peacelovemus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy17:25

    Jeszcze wyżej podwijaj te nogawki ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. cześć :) muszę to przyznać, że uwielbiam zaglądać na Twojego bloga :) a przede wszystkim jestem zakochana w Twoich zdjęciach, masz talent :) i mam zapytanie co do zdjęć, czy przerabiasz je w photoshopie, czy to urok Twojej lustrzanki canon ? sama mam lustrzankę sony, ale jakoś zdjęcia nią robione mnie nie satysfakcjonują.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem coś tam dodaję :) zależy od tego jak zdjęcie wyjdzie

      Usuń
  10. Jak tak mogłaś.:P Teraz jestem ciekawa a Ty "potem wam napisze" nosz nie.:P
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia jak zwykle śliczne! Podoba mi się to ostatnio ujęcie. Lubię patrzeć jak się uśmiechasz ;)
    Mokrego dyngusa!

    + wat3rcolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy23:20

    mi dzisiaj na nerwy działał deszcz :/

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne zdjęcia ♥
    mokrego dyngusa ♥
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę oderwać wzroku od Twoich zdjęć *_*

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tak! Owady działają mi już na nerwach! Pogoda jest wspaniała i oby utrzymała się jak najdłużej ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy13:09

    Hej! Mam do Ciebie pytanie odnośnie samochodu, jaki masz sposób ruszania by auto nie zgasło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby jak mam to wytłumaczyć? naciskasz gaz, puszczasz powoli sprzęgło

      Usuń
    2. Anonimowy19:06

      odwrotnie :D ale wg tutaj nie ma sposobu, musisz mieć wyczucie :D

      Usuń
  17. Jakie Ty robisz piękne zdjęcia. Nie mogę się napatrzeć!

    polne-maki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. zdjęcia bardzo pozytywne!: ))

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy20:58

    Dawid to ten twój chłopak którego miałaś w 1 klasie lo?

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku robisz tak cudne zdjęcia :3

    http://szesnastymarzec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy13:09

    utrzymujesz kontakt ze swoim byłym?

    OdpowiedzUsuń
  22. Pozytywne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Boskie zdjęcia ! Niby takie zwykłe, ale jednak mają coś w sobie, że przyciągają oko.

    http://kizi-kinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń