24 kwietnia 2014

warm days


Na dworze coraz cieplej, a co za tym idzie - niestety - matura coraz bliżej! Zostało już
bardzo mało czasu do nauki, a i tak nie chce mi się ruszyć z czymkolwiek.. najgorszy jest
fakt, że pogoda wcale nie zachęca do nauki. Dzisiaj jak tylko wstałam jakoś na siłę 
wzięłam do ręki książki, a później myłam samochód. Niedługo idę się wykąpać, no i
pewnie jakoś wcześniej będę chciała pójść spać. Udało mi się jakoś w ciągu dnia znaleźć
chwilę i skoczyłam na działkę, przy okazji zrobiłam kilka zdjęć. 




Życzę wam miło spędzonego weekend'u! :) macie już na te dni jakieś plany,
czy raczej wszystko będzie działo się spontanicznie? 

26 komentarzy :

  1. Fajne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te kwiaty na 1 zdjęciu !
    peacelovemus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie wszystko spontanicznie ;) Kiedy coś planuję, nigdy nie wychodzi ;(
    Piękne tulipany!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te zdjęcia, u mnie jeszcze tulipany nie rosną :(
    Nie martw się za dużo, maturę na pewno zdasz (trzymam kciuki)! Poza tym, możesz przecież uczyć się na dworze? Połącz przyjemne z pożytecznym :)
    Zapraszam!
    http://olllie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy19:55

    Pamiętam ten stres przed maturą z jednoczesną niechęcią za wzięcie się do jakiejkolwiek nauki ;d. Niestety to nie był mobilizujący stres, ale skoro trzeba, to trzeba :D. Po maturze jestem już dwa lata, ale nigdy nie chciałabym przeżyć tego ponownie :P. Choć nie było to jakieś mega straszne. Jak dostałam do ręki arkusz to stres jakoś odpuścił i chyba w tym tkwi połowa sukcesu, nie pozwolić, żeby stres wziął górę bo tak to wszystko z głowy uleci ;). To samo tyczy się ustnej matury.
    A co do weekendu, planów nie mam, aktualnie leniuchuję i myślę, że jeśli już to wyjdzie coś spontanicznie ;).
    Powodzenia na maturze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na szczęście moje egzaminy mam prawie za sobą :)
    Cudowne zdjęcia :)
    Na weekend mam plany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne zdjęcia <3

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia.
    U mnie wszystko na spontana. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia! Powodzenia na maturze :-)


    zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba to możesz zaobserwować lub skomentować :-) Będzie mi miło!
    http://kinlala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. weekend równa się spontaniczność <3
    naprawdę przepiękne robisz zdjęcia! dążę do tego, żeby robić tak dobrze jak Ty!
    agniesxka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba zmieniłaś ustawienia w aparacie podczas robienia tych zdjęć, bo jakoś inaczej wyszły - i powiem ci że dużo ładniej wyglądają! Pierwszy wygląda jak obrazek, świetne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ze zdjęcia na zdjęcie coraz bardziej się rozwijasz! Przepiękne są :))
    Ja się wybieram na dni otwarte do, prawdopodobnie, mojej przyszłej szkoły. A poza tym może jakiś wypad z koleżankami, ale jeszcze nic dokładnie nie ustaliłyśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia jak zwykle piękne :3

    polne-maki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. przede wszystkim odpoczywamy po testach ! :)
    powodzenia na maturze ♥
    + pierwsze zdjęcie - uwielbiam, piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miłej zabawy dziś na urodzinach Twojego chłopaka! ♥

    Co do matury, to 3mam kciuki i nie stresuj się tak.. DASZ RADĘ ;3
    Ja właśnie mam za sobą egzaminy gimnazjalne, też było ciężko, ale już po.. ;)
    Jesteś zdolna, na pewno sobie poradzisz! :>
    Caaaaaałusy Paula! ;33

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja w sobotę muszę iść do szkoły, bo odrabiamy jakiś tam wolny dzień >.< a niedzielę pewnie całą prześpię . Pozdrawiam! :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy14:30

    Paula to kiedy ty masz zakończenie roku? Nie dziś ?:)

    OdpowiedzUsuń
  18. pierwsze zdjęcie magicznee! *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia na maturze, ja na szczęście egzaminy mam już za sobą:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia jak zawsze piękne i coraz piękniejsze :) Ja cały dzień siedzę na dworzu - na szczęście mam wolne.
    Współćzuję matury, ja piszę ją za 6 lat więc na razie nie muszę się tak martwić. Na pewno pójdą Ci dobrze.

    Pozdrawiam <3
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam Twoje zdjęcia, są naprawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia. :)
    Pozdrawiam
    Maja ♥
    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. pierwsze zdjecie :oo

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowne zdjęcia

    olciaqq.blogspot.com
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń