6 kwietnia 2014

trip to..


Częstochowa! W nadziei że mój laptop mi na to pozwoli, postanowiłam wreszcie dać
zdjęcia z naszego szkolnego trip'u do Częstochowy. Jak wiecie (lub nie) w piątek 
odbyła się Msza dla maturzystów. Osobiście uczestniczyłam w drodze krzyżowej, szłam
na kolanach (przy okazji dodam że mam mnóstwo siniaków na ciele, nie wiem czemu) i
wrzuciłam swoje osobiste prośby dotyczące spraw dla mnie w tym momencie istotnych
w nadziei że pomoże mi to przebrnąć przez wydarzenia jakie czekają mnie w niedalekiej
przyszłości! Mam maturę za 4 tygodnie!!! Nie wiem jak to mogło tak szybko polecieć, 
mam nadzieję że uda mi się te ostatnie dni wykorzystać na maxa.. a teraz wrzucam dużo
zdjęć. W sumie to wszystko jest pomieszane z tymi z telefonu i doszłam do wniosku że
słabo wyczyściłam obiektyw, bo widzę plamy. No cóż.. 




Ogólnie wycieczka była dość udana, w autobusie jak to z moją klasą.. bardzo
wesoło! Pogoda dopisała, ale ogromnym minusem był fakt, że wyjechaliśmy 
stamtąd z 2h spóźnieniem. Szkoda gadać, w domu byłam dopiero koło 01:00!
Co jeszcze? Ogólnie wzięłam się do nauki i każdą chwilę staram się poświęcać
właśnie na to. Za tydzień jadę do Warszawy. Tym razem przywiozę jakieś 
zdjęcia i nie, to nie żart! Jadę z pewnym konkretnym celem, ale o tym napiszę
jak już wszystko wypali i dojdzie do skutku. Przy okazji wpadnę do chłopaków.

Jak Wam mija weekend? 

36 komentarzy :

  1. super zdjęcia!
    Cieszę się, że wycieczka się udała C:

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać ,że wyjazd się udał :)

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyscy maturzyści chyba teraz tak wyjeżdżają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie,że wycieczka się udała.Świetne zdjęcia;3

    OdpowiedzUsuń
  5. meega świetne zdjęcia!
    simplecurls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy13:14

    To Kinga?

    OdpowiedzUsuń
  7. ja byłam w zeszłym roku przed swoją maturą :) niestety było to na początku marca i pogoda była okropna :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy23:33

      w zeszłym roku klasy maturalne były w kwietniu ogólnie, dokładnie to 12 albo 13 kwietnia :D i pogoda była podobna jak w tym roku :)

      Usuń
  8. To zdjęcie drzewa jest genialne !
    peacelovemus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam w tym roku maturę i też nie mam pojęcia kiedy to zleciało. Dopiero pamiętam, jak szłam do pierwszej klasy :D Zostało nam teraz się uczyć, uczyć i jeszcze raz uczyć! Zdenerwowana? ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Paula, masz canona 600d? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zdjencia = zapraszam do mnie http://andziablogangelika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam twoje zdjęcia! Są takie... niby po prostu z wypadu, a jednak klimatyczne i czuć od nich pozytywność! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Boskie zdjęcia <3 (:

    ps.
    Bardzo proszę o pomoc. Jeżeli nie było by to dla Ciebie problemem to wystarczy, że wejdziesz w tą notkę: http://patrycjasstyle1212.blogspot.com/2014/04/sheinside.html i poklikasz w podane w niej linki. Staram się o współpracę. Z góry dziękuję. Jeżeli też chcesz, abym Ci w czymś pomogła to napisz w komentarzu. <3 Przepraszam za spam

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że wycieka jak najbardziej udana! Ja jeszcze nie miałam okazji być w Częstochowie, ale gdy nadarzy się okazja, to czemu nie? :)

    + wat3rcolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne zdjęcia. :)
    widzę że wyjazd udany :>

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/04/youre-beautiful.html
    ♥ Co byś chciała w sobie zmienić? ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku, zdjęcia jak zwykle świetne, cieszę się, że wycieczka udana :)
    Powodzenia na maturze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ty przed matura, ja 3 lata młodsza, przed egzaminami gimnazjalnymi ;)
    jadę we wtorek. u mnie róznież będzie relacja ;)
    fajne zdjęcia, zainspirowałaś mnie jakie ja zrobie :D

    nowy wpis http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy19:44

    jakim obiektywem robiłaś zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam te białe kwiatki na drzewach :)
    Cieszę się, że do mojej matury jeszcze zostało dość sporo czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam te białe kwiatki na drzewach :)
    Cieszę się, że do mojej matury jeszcze zostało dość sporo czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy19:31

    Paula trzymam za ciebie mocno kciuki na maturze! A post jak zwykle super:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też mam maturę, ale ja byłam w Częstochowie w listopadzie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jejku ale sliczne zdjęcia ! szczególnie te przyrody !
    http://sylwiaxsylwiax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak widać było extra. *.*

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne zdjęcia ! :)
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy17:50

    Naprawdę ten czas leci, czytam twojego bloga jak byłaś w 3 gim. i pamiętam te posty z komersu :)) Bardzo się zmieniłaś pozytywnie i z wyglądu. Co do matury ciesz się że piszesz ją w tym roku bo nowa matura z polskiego to dramat. Losuję jedno pytanie z ustnej i jak odpowiem to zdam a jak nie znam odpowiedzi to nie.
    Pozdrawiam i powodzenia w maturze! :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne zdjęcia! Widać wiosnę! Powodzenia na maturze! Będziemy wszyscy trzymać kciuki!

    olciaqq.blogspot.com
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Powodzenia na maturze :) Zdjęcia zjawiskowe :)

    http://karina-kaarina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Super blog i ciekawe wpisy:)

    Zapraszam do mnie:
    www.kirs-zegarki.blogspot.com

    Dodam również że zajmuję się sprzedażą zegarków i biżuterii:
    www.sklepkirs.na.allegro.pl

    Obserwujemy?;)
    Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy13:16

    a moze znowu jakis post z odpowiedziami ?:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy19:12

    Jaki masz model telefonu? Czy nadal masz Xperię S (chyba?) polecasz ją?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy16:55

      Zobacz sobie wcześniejsze posty gdzie widać jaki ma telefon, pisała zresztą też już o tym. Iphone 4s

      Usuń
  32. Anonimowy10:21

    ciężko zdać te nowe testy teoretyczne na prawo jazdy? zdałaś za pierwszym? a praktyczny jak ci poszedł? dużo uczyłaś się na praktyke? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy16:55

      tak samo łatwo zdać, jak znasz przepisy itd to nie ma problemu ze zdaniem.. oczywiście musisz jeszcze ogarniać jazdę samochodem

      Usuń
  33. Anonimowy15:55

    czy nie uważasz, że ma wygląd identyczny do Twojego? http://pamietnik-jessiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń