16 kwietnia 2014

tension


Jestem! Dzisiaj pogoda nie dopisuje i w sumie to ciągle są jakieś zakłócenia w necie.
Miałam napisać już rano, bo nie byłam w szkole. W poniedziałek też nie poszłam.
Teraz już w sumie mam " wakacje ", jeśli można to tak nazwać.. bo przede mną ten
najgorszy czas, czyli tuż przed maturą! Ostatni czas by się zawziąć w sobie i zacząć
konkretnie douczać się, żeby napisać egzaminy w miarę możliwości. Tak, tak wiem
że każdorazowo kiedy tu wpadam, muszę napisać cokolwiek na temat matury. Ale
to jest tak bardzo stresujące, że nie da się inaczej! Cóż, aby jakoś przez to przebrnąć.
Wrzucam wam weekendowe zdjęcia z warszawskiego Starego Miasta, które wreszcie
udało mi się odwiedzić ponownie, niestety pogoda nie dopisała, ale kolejnym razem
kiedy tam pojadę zapewne będzie już bardzo ciepło. Na marginesie - słyszałam że w
te świąteczne, wolne dni ma być super na dworze, wiecie coś na ten temat? 




Mam nadzieję, że moja naganna obecność tutaj nie jest powodem braku waszych
odwiedzin? Jak już pisałam wielokrotnie, jak tylko skończy się ta maturalna rzeźnia,
to zabieram się za nadrabianie z postami! Z resztą, powoli zbliżają się wakacje, a
co się z tym wiąże .. mnóstwo, mnóstwo zdjęć ze słońcem w roli głównej! :)

41 komentarzy :

  1. Anonimowy15:28

    ty masz wakacje po maturze czy jak to jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy17:13

      maturzyści kończą szkołę już pod koniec kwietnia i praktycznie od tego momentu mają wakacje. a w maju tylko matura... no i później jeszcze odebranie "dyplomów". :)

      Usuń
    2. Nie tylko ona wszyscy maturzyści mają wakajce po maturze;D

      Usuń
    3. Anonimowy23:24

      No najdłuższe wakacje w życiu aż do października :) tylko najgorsze w nich jest to, że masz matury i potem czekasz jeszcze trochę na wyniki...

      Usuń
  2. też tak słyszałam, że ma być ładnie :) i oby naprawdę tak było. W ogóle super, że Twoje kuzynowsto daje się sfotografować, bo u mnie patrzą na mnie jak na jakiegoś ufoludka :o

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia na maturze !
    Ja mam za tydzienegzamin gimnazjalny, co prawda nie jest to tak wazne jak matura, ale troche o dalszym losie decyduje :)
    peacelovemus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy16:59

    piękne zdjęcia, z wielka przyjemnością na nie patrze

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy17:38

    wiesz ze ona pamietnik-jessiki.blogspot.com sobie zrobila taki destin jak ty?? !!! ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy23:23

      Dziewczyno przestań się tak reklamować bo już kolejny raz widzę ten komentarz :) Znajdź inną drogę do zdobycia czytelników :)

      Usuń
  6. Pojechałabym do Warszawy, jeszcze tam nie byłam. Zdjęcia są super, szczególnie to z jedzeniem, kwiatem i schodami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy17:56

    Piękne zdjęcia! Widać że fotografia to Twoja pasja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia;3

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zwykle prześliczne zdjęcia,chciałabym mieć taki talent jak ty <3
    www.blog017.blogspot.com ☻

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy20:12

    hey paula please answer me ! ( beata rozcek )

    OdpowiedzUsuń
  11. hey paula please answer me ! ( Beata )

    OdpowiedzUsuń
  12. hey paula please answer me !! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Taaak, podobno przez święta ma być bardzo ciepło, a w Lany Poniedziałek najbardziej, więc w sam raz ;)
    Aż mi narobiłaś ochoty na Starbucksa ;-; Piękne zdjęcia, jak zwykle!

    vicevers4

    OdpowiedzUsuń
  14. Od razy rozpoznałam miejsce ze zdjęcia, może dla tego ze często tam bywam. :)
    Zdjęcia świetne!

    Pozdrawiam,
    http://monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę ci żebyś maturę zdała śpiewająco! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy20:56

    Jak ja kocham twoje zdjęcia! W szczególności kiedy za twoim obiektywem występują krajobrazy! Wychodzi Ci to o wiele lepiej niż za modela robią ludzie :) No ja coś słyszałam o tej ciepłej pogodzie, ale jak to z pogodą nigdy nic nie wiadomo, choć sama byłabym zadowolona żeby się ona polepszyła, bo wtedy ma się na wszystko chęci! Trzymam kciuki za twoje maturki i racja pojawiaj się częściej bo twój blog to jedno z moich uzależnień i brak notek to niezadowolenie w moim sercu! Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  17. matura na pewno bardzo dobrze Ci pojdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zwykle cudowne zdjęcia. Mogę się tylko domyślać jaki to stres przed tymi egzaminami, ale nie martw się dasz radę. :) Pozdrawiam!
    ____________________________
    www.natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham Stare Miasto! Jest zawsze takie barwne,mnóstwo przeróżnych osób i eventów, nigdy mi się nie znudzi. Ja słyszałam, że pogoda ma się polepszyć niebawem więc nie mogę się doczekać Twoich zdjęć, póki co trzymam kciuki za przytogowania do matur :) Zapraszam też do siebie magdalena-antonina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy23:15

    co powiesz na to, że włascicielka pamietniki-jessiki ma prawie identyczny szablon z Twoim

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy23:23

    wczoraj oglądałam pogodę i miało być u nas (Warszawa) 20 stopni bez deszczu ale w innych miejscach deszcz. ja tak szczerze nie ufam tym prognozom i zawsze jestem przygotowana na każdą pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rozumiemy to, że masz matury. Blog przecież nie jest na pierwszym miejscu są ważniejsze sprawy :) Nie przejmuj się nami ♥
    Świetne zdjęcia, jak zwykle, mogłabym je oglądać całymi dniami i nigdy mi się nie znudzą :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Eh ... pogoda ma swoje humorki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. WOW jakie ty robisz świetne zdjęcia ! Jestem pod WIELKIM wrażeniem !

    OdpowiedzUsuń
  26. Powodzenia w napisaniu matury! (:
    Jak zawsze super zdjęcia
    crystalixus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy11:06

    http://pamietnik-jessiki.blogspot.com/ IDENTYCZNY WYGLĄD, PRZYPADEK ?

    OdpowiedzUsuń
  28. Też słyszałam że ma być ładna pogoda na święta :) Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ach, piękna Warszawa :)
    Oby było ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy13:35

    Zrobisz sobie sesję w czerwonych ustach ?:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy14:23

    Jak patrze na twoje zdjęcia to strasznie ciągnie mnie do warszawy:( w wakacje koniecznie muszę się tam wybrać!

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam Warszawę, szkoda tylko, że jest tak daleko ode mnie.. Za każdym razem kiedy wstawiasz zdjęcia ze Starego Miasta, masz nam do pokazania coś innego. To jest bardzo fajna sprawa, bo założę się, że nie jedna osoba będąc tam kilkakrotnie fotografowałaby te same obiekty. Nie mogę się doczekać następnych zdjęć! :)

    + wat3rcolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. fajny blog :)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy14:05

    Dokad w w wakacje?

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zdjecia ! ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Kurczę, w kategorii zdjęcia na blogu - Twój miażdży wszystkie!

    www.asiazow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń