21 kwietnia 2014

#houseparty


Kolejny raz dodaję posta niemal o północy :o brak czasu mnie przytłacza.. jak tylko
wracam do domu, dosłownie muszę w głowie układać sobie wszystko co mam po kolei
robić, bo inaczej bym się w tych wszystkich planach pogubiła. Wczoraj zostaliśmy
zaproszeni na imprezę - niespodziankę do znajomych. W sumie dobrze się bawiłam,
ale w związku z tym że byłam kierowcą - no sami wiecie! Mam dość dużo zdjęć. Jutro
jadę do miasta, bo mam do załatwienia kilka spraw, a później pewnie znowu wsiąknę
na jakiś czas w książki. Ogólnie jeszcze o tym nie wspominałam, ale w piątek 8-nastka
mojego chłopaka i jestem w trakcie przygotowywania mu prezentu! Ciekawe czy się
ucieszy.. jeszcze trochę pracy przede mną! Chyba już wielokrotnie wspominałam, że
bardzo lubię dawać ludziom prezenty, ich uśmiech na twarzy sprawia niesamowitą radość!




39 komentarzy :

  1. Zauważyłam, że często bywasz na imprezach, osiemnastkach. Fajnie masz :)
    Ja rzadko bywam na weselach, osiemnastkach czy nawet imprezach u znajomych.
    Trzymam kciuki, że Twój chłopak będzie zadowolony z prezentu. Świetne zdjęcia.

    xoxo, Zuza :)
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje zdjęcia są takie naturalne, takie pozytywne! :)
    Widać, że się świetnie bawiłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy10:00

    Jak ma na imię Twój chłopak? Czyli jest od Ciebie młodszy o rok?

    Btw świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy14:41

      Pauli chłopak ma na imię Dawid

      Usuń
    2. Anonimowy17:09

      Co Ci to da, że się dowiesz jak ma na imię i ile ma lat XD. Ciekawość ludzi nie za granic..

      Usuń
    3. Anonimowy19:08

      Śmiać mi się chce :) W poprzednim poście mamy napisane wyraźnie, że ma na imię Dawid :) W tym poście jest wyraźnie napisane, że ma 8-nastkę na dniach więc ile ma mieć lat? 10? Ludzie czytanie ze zrozumieniem nie boli...

      Usuń
    4. Anonimowy12:06

      Przepraszam, czy masz jakiś problem z tym, że chciałam się dowiedzieć? Czytam Pauli bloga od 3lat i przyzwyczaiłam się więc nie widzę powodów dla których blogerka miałaby to ukrywać, czyż nie? Oczywiście rozumiem, że nie chce pisać o swoich osobistych sprawach ale bez przesady. Chamskość ludzi też nie zna granic :)

      Usuń
    5. Anonimowy18:44

      No widzisz czytasz od trzech lat i nie wiesz, jak ma na imię choć Paula już o tym pisała ;). Coś chyba nieuważnie czytasz heh. Myślę, że gdyby miała potrzebę i ochotę się tym z Nami podzielić to by to zrobiła, nie uważasz? I jak dla mnie tak, to normalne, że pewne rzeczy się ukrywa i nie wystawia na światło dzienne.

      Usuń
    6. Anonimowy19:05

      Nie widzisz powodów? PRYWATNOŚĆ :) To chyba wystarczający powód. To, że ktoś jest blogerem nie jest równoznaczne z tym, że ma dosłownie wszystko opisywać tutaj :)

      Usuń
  5. Ciekawa jestem, co to będzie za prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy11:40

    twój chłopak jest od cb o rok młodszy :OOOO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co z tego? :) dla mnie to żadna różnica

      Usuń
    2. Anonimowy20:10

      jej, wiek nie ma znaczenia :) fajnie, ze mlodszy, bez spiny :D

      Usuń
    3. masz racje, rok to żadna różnica.. też mam chłopaka młodszego o rok tyle że ja jestem w drugiej a on w pierwszej

      Usuń
  7. Dawanie prezentów daje o wiele większą radość, niż dostawanie :) widać po zdjęciach, jak bardzo dobry kontakt macie!

    www.katsuumi.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, że dobra zabawa :)
    Robisz świetne zdjęcia, zrobisz najzwyklejsze zdjęcie ja i tak mogę na nie patrzeć i patrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale pozytywne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa tego prezentu :)
    peacelovemus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy15:33

    Kurcze jak dla mnie to regularnie odwiedzam twojego bloga i jeszcze jakoś się nie natknęłam na wpis o chłopaku. Życzę szczęścia i oby prezent się udał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie piszę postów o moich sprawach osobistych :)

      Usuń
  12. świetne zdjęcia :)
    uwielbiam twojego bloga :*

    Dodasz komentarz? Zaobserwujesz?
    ♥ Masz jakieś sprawdzone metody ćwiczeń? ♥
    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/04/cwiczenia-i-zdrowa-dieta-2014.html

    OdpowiedzUsuń
  13. pokażesz potem prezent? :)
    Świetny pomysł z takim tortem! :D

    nicolla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy16:33

    Jaki masz model telefonu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy18:59

    Paula jaki ty masz rozmiar buta???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy od rozmiarówki, ale 39/40

      Usuń
  16. Anonimowy19:08

    A tak z ciekawości jest jakaś szansa, że po urodzinach pokażesz prezent bądź opiszesz jakoś? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz rację, ja też lubię przykładać się do prezentów największa radocha jest jak ktoś jest zadowolony z tego prezentu! :) x

    ~ tajemniczy-las.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. super zdjęcia :)
    kocham Twojego bloga ! :)
    tymczasme ja dopiero zaczynam.... bedzie mi milo jesli wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz.
    pozdrawiam ! ♥
    klaudiaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy20:32

    Hej Paula! ;) Mam pytanie, jak zamawiasz coś z sheinside to jak to wygląda z płatnością? Bo nie mogę się połapać, a zależy mi na pewnej rzeczy z tej strony. I czy pamiętasz ile czekałaś na paczke? :) To dość ważne, więc czekam na Twoją odpowiedź i przepraszam, że pod tym postem, ale stwierdziłam, ze tu najszybciej zauważysz. :) Trzymaj się ciepło. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19:03

      Odpowiem za Paulę jeśli Ci to nie przeszkadza :) Płacisz albo kartą kredytową albo przez paypal z czego bardziej polecam opcję drugą. Wpłacasz tam pieniądze i czekasz max 2 dni aż wpłyną na konto i potem gdy na sheinside wybierasz opcję płatności to wybierasz paypal i łączy Cię z tym kontem i potem pobiera pieniądze :) Jeśli chodzi o czekanie to ja czekałam dokładnie 13 dni. Jeśli wybierasz standardową przesyłkę (darmową) to czeka się do miesiąca ale szybciej przychodzi zwykle :) Możesz wybrać szybszą przesyłkę i wtedy za nią dopłacisz ale nie ma gwarancji, że przyjdzie szybciej. Czytałam na forum, że jedna dziewczyna zapłaciła a paczka i tak przyszła po 3 tyg.
      Paula z nimi współpracuje więc nie kupuje tych ubrań :)
      Tak więc jeśli coś chcesz to po prostu musisz się uzbroić w cierpliwość aż przyjdzie paczka :)

      Usuń
  20. Anonimowy20:42

    czy zaproponowałabyś koledze jako pierwsza spotkanie? :>

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej !
    Obserwujemy? Jeżeli tak, to zacznij : ) Odwdzięczymy się tym samym :D
    Pozdrawiamy !
    http://typicalfashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. houseparty najlepsze! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. O, to się pewnie świetnie bawiliście. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy12:46

    Dlaczego ty się całujesz z dziewczynami? To obleśne. ;d

    OdpowiedzUsuń