14 kwietnia 2014

every time..


Nawet nie wyobrażacie sobie jakie to męczące, kiedy nie jest się na blogu przez jakieś
3-4 dni, a później ma się ochotę wszystko z głowy dokładnie przelać do posta.. strasznie
trudna sprawa! Ja mam coś takiego, że na kilka godzin przed pisaniem w mojej głowie
roi się tysiąc pomysłów na to, w jaki sposób Wam zobrazuję co się u mnie działo, a gdy
już zasiądę do pisania.. muszę dosłownie wygrzebywać z głowy wszystko, nagle mi się
coś przypomina i potem ciężko to wkomponować. ale nie o tym chciałam mówić. Jak już
pisałam wcześniej, ostatnie dni miałam ciężkie, zabiegane i byłam w Warszawie w celu
o którym napiszę na dniach oddzielnego posta! stwierdziłam że nie będę mieszała 
razem wszystkich tematów, tylko najpierw przedstawię sprawy ogólne. Za każdym razem
kiedy jadę do Warszawy, mijam Zalew. Już nie jeden raz miałam ochotę tam zajechać,
a że w sobotę pogoda była dość ładna - to stwierdziłam czemu nie! Zajechałam i zrobiłam
jakieś zdjęcia. Udało mi się też jechać wreszcie na Stare Miasto z moim kuzynem i mam
stamtąd też trochę zdjęć (tak, tak WRESZCIE mam). Dzisiaj wrzucam zdjęcia znad Zalewu
i trochę z wczoraj. Jak tylko wróciłam z Warszawy, to zaraz pojechałam do Przasnysza, a
w domu byłam późnym wieczorem, więc w żaden sposób nie byłam w stanie tu zajrzeć.
Dzisiaj mam zamiar wziąć się znowu trochę za książki, bo czas leci.. a my mamy mieć
wystawione oceny do środy. Już za kilka dni święta i znowu trochę wolnego. Niestety ja
pewnie większość tego czasu spędzę na czytaniu lektur, albo rozwiązywaniu durnych
zadań matematycznych, cóż - takie życie maturzysty!




Jakaś osoba wspomniała w komentarzu o ponownym poście z możliwością pytań do mnie.
Też dzisiaj o tym pomyślałam, ale póki co nie dam rady na nie odpowiedzieć, więc zanim
się pojawią, to jeszcze minie jakiś kawałek czasu. Natomiast myślę że już jutro, bądź w
najbliższych dniach dodam posta ze zdjęciami z Warszawy. Zaglądajcie !

27 komentarzy :

  1. Uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia! Są bardzo ciekawe, a szczególnie jeśli są robione w jakimś fajnym miejscu. Nie mogę się doczekać następnych! :)

    + wat3rcolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny zachód slonca !

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja dokładnie wiem co to znaczy (adekwatnie do dwóch pierwszych zdań )
    Śliczne zdjęcia :D Piękny zachód słońca :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia^^

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy16:28

    Jak ma na imię Twój chłopak ? :) Dasz z Nim zdjęcie ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy23:46

      Na Instagramie mają fajne zdjęcie razem :)

      Usuń
  7. Świetny post i zdjęcia <33 Kocham!

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy16:39

    Zaglądnem na sto procent! :D PS piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam dokłądnie tak samo jak ty, jak chcę coś napisać xD cudowne zdjęcia ♥
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy16:53

    na chwile zaglądałaś chyba wczoraj bo komentarze zaakceptowałaś? :p czekam na posta!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy18:01

    Paula proszę prowadź znowu fbl :**

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomyśl sobie, że potem za to czekają Cię najdłuższe, a zarazem piękne wakacje :)
    Ps: zdjęcia jak zawsze cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie piękne miejsce ;o taka przejrzysta, cudowna woda *_*
    i genialne zdjęcia ;))
    http://passionsofcolourday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie piękne widoki! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy22:17

    A co to za bmka? :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia. Ostatnie jest mega fajne. Czekam na zdjęcia z Warszawy :)
    Też tak mam z postem, zawsze mam pomysł a nagle nie wiem jak to napisać, post jest bez sensu..

    Pozdrawiam, Zuza <3
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy09:36

    Ona skopiowała twój szablon!!!!
    www.pamietnik-jessiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. nie tylko świetnie piszesz, ale też i robisz przepiękne zdjęcia! bardzo fajny blog! Jako, że jestem tu pierwszy raz to chciałabym zaprosić Cię i na mojego bloga :) jeśli mnie zaobserwujesz z wielką radością się odwdzięczę tym samym!
    Miłego dnia i tak trzymaj, świetny blog!

    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  20. ah te Twoje zdjecia, odprezają wzrok.. Matura to bzdura;DD

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam czytać twojego bloga :)
    zdjęcia są przecudne! nie martw się, ja też nie mam na nic czasu, cały dzień w biegu...

    fashion-and-not-only.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy15:56

    czy nie uważasz, że ma wygląd prawie identyczny jak Twój? http://pamietnik-jessiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy17:59

    przypadek ? :)
    http://pamietnik-jessiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy12:45

    zrób coś z nią: http://pamietnik-jessiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń