2 kwietnia 2014

craving for strawberries


Wczoraj przez przypadek trafiłam na lidlowską reklamę, gdzie pokazywali nowe produkty!
Jak tylko zobaczyłam truskawki w białej czekoladzie, to stwierdziłam że muszę je mieć,
tym bardziej że już jakiś czas temu naleciała mnie ochota na truskawki.. wiadomo że
najlepsze są te prosto z ogródka, ale na takie niestety trzeba trochę jeszcze poczekać.
Wracając ze szkoły zajechaliśmy do lidla, kupiłam truskawki w czekoladzie, zwykłe i
do tego naturalny jogurt. Zrobiłam sobie pyszny koktajl i aktualnie biorę się za kilka
zaległych prezentacji, które muszę koniecznie wykonać w tym tygodniu. W piątek koło
3:30 wyjeżdżamy do Częstochowy! Pogoda ma być tragiczna, także nie wiem jak to 
będzie ze zdjęciami, ale na 100% coś przywiozę. A właśnie, wracając do tematu, macie
może jakieś sprawdzone, ciekawe przepisy na szejki, koktajle czy smoothie's z owoców?




Wiem że będą pytania o przepis! Od razu mówię - nie mam przepisu! Zazwyczaj
tego typu rzeczy wykonuję z głowy.. w tym wypadku połączyłam truskawki z
naturalnym jogurtem kremowym i chyba 3 łyżkami brązowego cukru! :) 

54 komentarze :

  1. pyszotka, aż mi się truskawek zachciało, uwielbiam ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też je zakupiłam, są przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam ale pychota <3

    OdpowiedzUsuń
  4. OJJJ ale mi narobiłaś smaka, zjadłabym takie truskawki, niestety lidl jest taaaak daleko.... :)
    Bardzo fajny blog obserwuje od dawna i zapraszam do siebie! olllie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie moge sie doczekac tych prawdziwych, letnich truskawek !
    peacelovemus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mrrr, sezon na koktajle uważam za otwarty <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Paula... jesteś moją inspiracją. Na prawde jestem uzależniona od twojego bloga, uwielbiam czytać twoje posty i oglądać te cudowne zdjęcia. Codziennie zaglądam tutaj, czy aby przypadkiem nie dodałaś postu. Bardzo się ciesze. że w tej całe blogsferze są też takie osoby jak ty. Które nie tylko zwracają uwagę na współprace z firmami, ale przede wszystkim na jakość postów i swoich czytelników. Po prostu U W I E L B I A M C I Ę ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy15:05

    Kurde jak ja ubolewam z mamą że na moim osiedlu nie ma lidla jest tylko biedronka:( haha ostatni robiłam z owoców leśnych(mrożone są w paczkach w biedronce) i z maślanką. owoce były jeszcze w połowie zamrożone i je zmiksowałam w yyyy zapomniałam.takie coś co jest taki duży jakby dzbanek i na dole jest taka podstawka z kręciołkiem haha w każdym bądź razie było mega! trochę nalałam w jakieś miski i zamroziłam i miałam pyszne lody o smaku owoców leśnych i to jeszcze tak jak słodkie jak chciałam bo zawsze dodaje odrobinę cukru:D

    Przyjeżdżaj do Torunia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:17

      O blender Ci chodzi :)

      Usuń
  9. Pycha!
    Ale ja wole koktajl z wiśni :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    isiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojeju ,ale mi ochoty narobiłaś :c

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. słooodkooo ;3

    obserwuje
    http://teskniewh0j.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Smoothie z kiwi i banana. Jeden banan + trzy kiwi + pół szklanki wody mm pyszne, wypróbuj :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I teraz mam ochotę na truskawki... ;-;

    vicevers4

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka pyszność! Ale mui teraz smaka naroibiłaś.. Mmm *.*
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyjazd do Częstochowy przez maturzystów jest jakimś obowiązkiem czy coś? :D U nas w szkole maturzyści też tam pojechali tydzień temu. Ah, koktajle! Już piłam takie w tym roku. Ostatnio miałam zrobić, ale poszły na pierogi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest obowiązkowy, ale z tego co wiem zazwyczaj każdy jedzie przed maturą :)

      Usuń
  16. Uwielbiam!

    •́ ω •̀ nataliaa-blog.blogspot.com •́ ω •̀

    OdpowiedzUsuń
  17. Zrobiłaś mi smaka na te truskawki w czekoladzie, Wyglądają świetnie !
    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mmm, truskawki w czekoladzie wyglądają przepysznie! :)

    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. MNIAM!!! Aż truskawek się zachciewa...

    obserwuję :)
    http://pamientnikzuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy18:03

    te truskawki są miękkie?

    OdpowiedzUsuń
  21. Truskawki w białej czekoladzie! *o* muszę jechać i je zakupić!
    Jeśli chodzi o somoothie to wypróbuj : 2 banany, 1 szklanka mleka i 1 łyżka duża cukru:)

    http://blueberry-chocolatee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy18:08

    w sensie czy te truskawki w czekoladzie są miękkie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, one są takie suche, chrupiące :)

      Usuń
  23. Zrobiłaś mi smaka na te truskawki w czekoladzie *-*

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja właśnie trzymam w ręku koktajl! :)) robię najcześciej z tego co akurat mam pod ręką. Śliczne zdjęcia.

    Pozdrawiam,
    http://monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Od dawna mam ogromną ochotę na truskawki, a ty ją jeszcze zwiększyłaś! Koniecznie muszę się kiedyś wybrać do Lidla! :)

    + wat3rcolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. przepyszne zapewne! uwielbiam oferty lidla :D

    OdpowiedzUsuń
  27. przepyszne zapewne! uwielbiam oferty lidla :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Też widziałam tą reklamę :D
    Co do przepisu na smoothie, ja zazwyczaj robię albo bananowe albo bananowo-jabłkowe (1 banan, 1 jabłko, jogurt naturalny) :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ty to zawsze wiesz jak osłodzic dzien xD chyba skorzystam w trakcie wolnego.

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy20:57

    w jakiej cenie ? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:20

      dokładnie w jakiej ceniee? :)

      Usuń
  31. Uwielbiam koktajle truskawkowe, ale robię je tylko z truskawek z ogródka, więc będę musiała jeszcze poczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. zmieszaj sobie szpinak z bananami w blenderze i daj trochę wody, pycha!



    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Będzie możliwość spotkania cię w Częstochowie? w jakim celu do nas przyjeżdżasz? ;D

    kmemok.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy22:22

    w jakim programie robisz nagłówki na bloga? ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy22:22

    w jakim programie robisz nagłówki na bloga? ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. mmmm, ale się zrobiło słodko ! Super zdjęcia!
    Ja też muszę skoczyć do lidla ale mi nie po drodze, ale czego nie robi się dla truskaweczek <3
    miło mi będzie jeśli odwiedzisz, skomentujesz i zaobserwujesz ( ja już )

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy16:25

    Też zrobiłam wczoraj koktajl w roli głównej z truskawkami i jedyne czego żałowałam to to że tak szybko się skończył. Przepis jest banalnie prosty ale smakuje obłędnie. SKŁADNIKI: 150 ml mleka, 150g jogurtu naturalnego, 250g truskawek, 2 łyżki stołowe płynnego miodu, 1 obrany banan, 1 garść płatków owsianych. Owoce wystarczy umyć, pokroić w małe kawałki i wymieszać z pozostałymi składnikami. Drugi mój ulubiony przepis z użyciem awokado znajdziesz na tym blogu -> http://terazjedzmnie.blogspot.com/2013/09/koktajl-awokado-z-bananem.html. Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć smacznego! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. truskawki <3
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Nawet nie wiedziałam że są takie gotowe truskawki w czekoladzie. Świeże uwielbiam! W jakimś sklepie ostatnio widziałam takie ogromne. Nie wiem czy to przypadkiem nie w Tesco było :)

    OdpowiedzUsuń
  40. kocham truskawki!
    http://simplecurls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. jejku uwielbiam takie koktajle!

    olciaqq.blogspot.com
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  42. fajnie to wygląda :)

    zapraszam do mnie http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Mmm truskawki :) pysznie! Ja się nie wybieram na pielgrzymkę maturzystów ^^

    OdpowiedzUsuń
  44. Jutro idę do lidla!

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy11:52

    o której wróciłaś z Częstochowy? :) bo zastanawiam się czy to byłaś Ty wczoraj w Przasnyszu, czy to nie Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  46. mm, wygląda pysznie :3

    http://szesnastymarzec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy22:39

    Can I simply say what a comfort to discover someone who truly knows what they are talking about online.

    You actually realize how to bring an issue to light and make it important.
    More and more people need to check this out and understand
    this side of your story. I was surprised that you aren't more popular since you most certainly
    possess the gift.

    Here is my weblog - asdf

    OdpowiedzUsuń