30 kwietnia 2014

18 & 18


Długo zastanawiałam się jak podzielić zdjęcia, które chcę pododawać, bo trochę mi się
tego zebrało.. no niestety. Obecnie nie jestem w stanie bywać tu tyle razy, ile bym 
chciała. Matura już za kilka dni, czasu tak mało, a jeszcze tyle do nadrobienia. Musicie
mi to wybaczyć. Ale należy w tym wszystkim pamiętać że niebawem lato, wakacje, 
odpoczynek + WIĘCEJ CZASU!! Przed-maturalny stres jest czymś strasznym, można to
porównać do stresu przed egzaminem praktyczny na prawo jazdy, ale w sumie na poprawę
matury trzeba czekać rok, a na ponowną praktykę z prawka lekko ponad tydzień (o ile
dobrze pamiętam). Jak wygląda obecnie moje życie? A więc, krążę między książkami,
znajomymi, książkami, imprezami, książkami i tyle. Nic nadzwyczajnego. Ale mam już
totalnie dość. Niestety nie jestem zadowolona z ilości czasu jaki poświęciłam na naukę,
przez co obecnie muszę " biegać " wzrokiem od przedmiotu do przedmiotu i jakoś na
siłę wciskać informacje do głowy, żeby jednak cokolwiek sobie powtórzyć. Mam zdjęcia
z piątkowej 8-nastki chłopaków i jest tego niewiele. Jak zwykle pokażę wam tylko 
namiastkę. Jutro jadę na kolejną imrezę urodzinową, ale jeśli mi się uda, to zaplanuję
posta, żeby dodał się automatycznie. Mam nadzieję, że jeszcze ktokolwiek tu zagląda?;)




Aha, no i chciałam dodać że nasza szkoła ( chyba jako jedyna w kraju ) miała dzisiaj
zakończenie roku szkolnego maturzystów. Jestem zadowolona z moich ocen i jeśli uda
mi się zdać maturę, to chyba będę najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi! Ktoś pisał
już maturę? Jakieś rady na ostatni dzwonek? Chętnie poczytam wasze opinie! 

Jeśli ktoś jest zainteresowany śledzeniem mnie systematycznie:
instagram.com/paulamroczkowska

40 komentarzy :

  1. coś ty,jesteś jedną z moich ulubionych blogerek!

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia na maturze,3mam kciuki !!! <3
    http://blog017.blogspot.com/2014/04/dzisiejszy-outfit.html
    ZAPRASZAM NOWY POST <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy21:06

    To bracia czy przyjaciele?

    OdpowiedzUsuń
  5. zycze powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia na maturze.Fajne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Matura na pewno pójdzie Ci dobrze :) Powodzenia !
    peacelovemus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia ;) ja pisalam egzaminy gimn ;)

    New post izey-izabella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy22:06

    w ostatni dzień przed pisaniem matury, nie powtarzaj,nie myśl o tym, rozluźnij się, spędź miło czas ale nie zaprzątaj sobie głowy niczym ważnym, wyśpij się, rano zjedź porządne śniadanie i przede wszystkim opuść nerwy. Jeżeli bedziesz bardzo zdenerwowana wszystko zapomnisz, ja podeszłam na luzie z przekonaniem że nie po to sie uczyłam by się tak lekko poddać i to zawalić, ja na swojej maturze gdy tylko dostałam kartki wszystko zaczeło mi się przypominać i sama nie wiem kiedy zapełniałam podane miejsca. Słyszałam też że żucie gumy wpływa na większe myślenie ale przez ok pół godziny, nie wiem ile w tym prawdy ale może działa. Trzymam kciuki, na pewno się uda Paula ;) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy22:22

    Pisałam maturę 2 lata temu. Jakoś nie miałam nigdy problemów z nauką, ale powtarzając do matury czułam się, jakbym uczyła się tego po raz pierwszy ;) Duuużo się stresowałam, szczególnie kilka dni przed, nawet płakałam nie raz, ale zawsze przyjaciółka z klasy wysłuchiwała mojego marudzenia i pocieszała ;)
    A jeśli chodzi o rady, to wierz w siebie, że się uda :) Ja czytałam przed egzaminem wiele rad, np. żeby nie powtarzać nic na ostatnią chwilę, ale do tej akurat się nie stosowałam. Po prostu czułam się pewniej wiedząc, że coś jeszcze doczytałam, a nie, że siedziałam i się relaksowałam ;) Panikara ze mnie. Ale zdałam maturę z wynikami, które były powyżej moich oczekiwań :)
    Teraz patrząc z perspektywy czasu, to coś co mimo wszystko dobrze wspominam, między innymi dzięki koleżankom i nauczycielom, którzy dodawali nam otuchy, choćby uśmiechem.
    Na ustnych staraj się opanować, wyobraź sobie, że mówisz do kogoś, kogo lubisz. Wysypiaj się i jedz śniadania ;) Powtarzaj sobie, że dasz radę. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nadal zaglądam! Ale niestety rad co do matury nie dam, bo mam dopiero za rok i już ta nowa...mam nadzieje, ze dobrze Ci pojdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy22:35

    Rada jest jedna.W sobote i niedziele zapomnij o maturze i sie nie ucz.Odpocznij.Nic nie zdzialasz przez te 2 dniJedyne co odpoczniesz.I pozytywne nastawienie to polowa sukcesu.Mysl ze sie uda. I caly czas sobie powtarzaj.Ja co prawda pisalam w tym roku testy gimnazjalne ale to co napisalam powyzej nie zaszkodzi a moze tylko pomoc.Powodzenia;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Na razie nie mam zamiaru opuszczać twojego bloga i będę trzymać za Ciebie kciuki, co do stresu i bieganiny to moja siostra też tak ma więc to normalne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tu zaglądam codziennie, nawet kilka razy dziennie :) a co do matury, pisałam ją 6 lat temu :o i na pewno ostatni dzień polecam na maxa się zrelaksować, bo i tak za dużo już się nie nauczysz. Trzymam kciuki i wspieram modlitwą! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  15. zaglądam, kilka razy dziennie :D
    Dasz radę Paula :3

    OdpowiedzUsuń
  16. zaglądam kilka razy dziennie :D
    Dasz radę Paula :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno matura pójdzie Ci dobrze, trzymamy za ciebie kciuki ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. trzymam kciuki za Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja rada: dzień przed daj sobie na luz, odpocznij, zrelaksuj się i nie zaglądaj do książek ;) I koniecznie się wyśpij ! Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę powodzenia ;) Nie stresuj się ;D Świetne zdjęcia ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia na maturze! Na pewno ci się uda :)

    marcziii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. mature można jeszcze poprawić w sierpniu :) ze spokojem! ja właśnie odpalam Potop :C

    OdpowiedzUsuń
  23. uu jaki smakowity tort :D

    http://najkololczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja pisałam rok temu. I na pisemne egzaminy poszłam na lajcie! To popłaca:D i generalnie to piłam codziennie magnez z myślą, że mi to pomoże i pomogło! Jestem zadowolona z wyników, a dzień przed tylko przeczytałam streszczenia:D BĘDZIE DOBRZE:*

    OdpowiedzUsuń
  25. Powodzenia na maturze! :)
    pozdrawiam i zapraszam http://pampaarampa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Moze to nie rada, ale to nie prawda, ze w dzien przed matura juz sie nic nie przyswaja, ja wszystko co czytalam przed samiutka matura doskonale pamietalam i duzo mi to pomoglo:d

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy12:32

    Poprawka z matury jakiejś jest w sierpniu, jeśli się nie zda :) Jeśli chcemy wynik poprawić to za rok. Natomiast prawo jazdy to jak się uda :D moi znajomi czekali 2-3 tyg :/ (w tamtym roku tak było)

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy12:36

    Moja rada jest taka żebyś na siłę nie próbowała sobie wszystkiego przypominać bo to nie wpływa pozytywnie :) Ja dwa dni przed maturą spędziłam ze znajomymi i się odstresowałam i polecam coś takiego :) Gdy wejdziesz do sali pamiętaj żeby nie stresować się tylko po prostu pisać to jak każdy sprawdzian, jeśli ktoś będzie prosił Cie o pomoc w trakcie to zignoruj to albo powiedz, że możesz pomóc gdy skończysz swoją pracę. Nie możesz się rozproszyć w trakcie pomagając innym :) i oczywiście zaglądam tutaj każdego dnia z nadzieją na nowy post! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy12:48

    Nie stresuj się, jak zdawałaś z klasy do klasy to matura jest tylko potwierdzeniem twoich umiejętności ;) Największy stres będzie w czerwcu przed otrzymaniem wyników;p

    OdpowiedzUsuń
  30. ale fajne zdjęcia :)
    zazdroszczę takiej imprezki !

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy13:18

    Oczywiście że tu zaglądamy! Powodzenia na maturze!

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy13:29

    Rady na ostatni dzwonek to przede wszystkim odpuścić :) Na ostatnią chwilę warto wrzucić na luz i pozwolić sobie nabrać nieco pozytywnej energii. Sposób sprawdzony- odniosłam sukces rok temu. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy13:33

    czytamy, czytamy :) a jaka była twoja średnia?

    OdpowiedzUsuń
  34. Jesteś jeszcze w starym systemie i macie lepszą maturę zdaniem większości. Ja piszę dopiero za 2 lata, w nowym systemie. Oho, to jaka średnia Ci wyszła? :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy15:42

    Oczywiście że zagladam! Trzymam za ciebie kciuki,nie ma bata żeby takiej mądrej dziewczynie się nie udało:D

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna sukienka :)
    Moja matura na szczęście dopiero za dwa lata :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam Twojego bloga, zawsze z niecierpliwością czekam na nowego posta. Życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy16:29

    skąd sukienka ? :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy15:37

    Ej Paula czy ty wiesz co to jest iso? Ostatnie zdjęcie to tragedia. Takie prześwietlone :/

    OdpowiedzUsuń