9 marca 2014

women's day


Niedziela! Rano jak zwykle obudził mnie odgłos Mszy Świętej, który działa dosłownie jak budzik. Zostawmy bez komentarza. Tak, jestem wierząca, ale to nie ma w tej kwestii nic do rzeczy. Każdy by się zdenerwował gdyby co niedziela od 7/8 rano słyszał na cały regulator jak ksiądz wygłasza kazanie.. grr. W tym tygodniu mam dość sporo nauki, ale to dlatego że zbliża się kwiecień, a co się z tym wiąże - koniec roku szkolnego maturzystów. U nas straszne ciśnienie, zaliczanie, stres, załatwianie, nauki tyle co nie miara i masa prac dodatkowych. Do tego dochodzą fakultety, nauka na bieżąco.. ten rok, w którym zdaje się egzamin dojrzałości, jak dla mnie jest naprawdę trudnym momentem w życiu. Spraw do załatwiania jest tyle, że nie starcza czasu na normalną codzienność. Odbiegając od tych mało przyjemnych tematów - dziewczyny! - jak spędziłyście dzień kobiet? Dla mnie takie święta zupełnie nie mają sensu.. chyba nie jeden raz o tym wspominałam. Jeśli chce się dać komuś jakiś upominek, kwiat czy coś, to można to zrobić bez żadnej okazji i wtedy ta rzecz cieszy sto razy bardziej niż taka " na siłę " - bo wypada. Ale cóż, to mimo wszystko miłe i chyba każda kobieta lubi być obdarowywana. Ja dostałam wczoraj tak cudowny bukiet kwiatów, że nawet nie wiem co mam powiedzieć.. szczerze mówiąc, to chyba jeden z najpiękniejszych jakie kiedykolwiek dostałam. 




Na dworze jest tak pięknie! Do tego kwiaty swoim kolorem wprowadzają do mojego 
pokoju dużo wiosny. Niedziela od razu staje się piękniejsza :) co do planów na najbliższe
dni, to za tydzień w piątek mam urodziny. W sobotę prawdopodobnie spotkam się z
dziewczynami. Doszłam do wniosku, że muszę wybrać się do IKEI, bo wypada wreszcie
skończyć ten dłuuuuuugi remont mojego pokoju. Mam już plan co chcę kupić i przy okazji
odwiedzę Warszawę. Jakie są wasze plany na  najbliższe dni? 

42 komentarze :

  1. Świetny bukiet!Ja również dostałam kwiatki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne kwiatki :)

    nicolla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy15:25

    od kogo dostałaś ten bukiet? :<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy15:26

    Mieszkasz z mamą tylko? W bloku? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tylko z mamą. w kamienicy

      Usuń
  5. Anonimowy15:27

    zrobisz jeszcze pytania&odpowiedzi? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak, za jakiś czas znowu będę robiła post'a pytania i odpowiedzi ;)

      Usuń
  6. jejku jaki ładny bukiet! u mnie była przyjaciółka i gadałyśmy przez cały wieczór haha, babski wieczór:D

    ourworld-ourrules.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny bukiet


    http://www-girlrauhlll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie piękne kwiaty ♥
    powodzenia w szkole :)

    marcziii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczny bukiet ! ;3
    peacelovemus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy17:51

    od kogo dostałaś? ^^ .

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy18:17

    od kogo dostałaś ten piękny bukiet? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie też w niedzielę budzi Kościół ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bukiet naprawdę śliczny! :)
    Uwielbiam Ikeę, zawsze kiedy tam jestem, nie mam ochoty już wychodzić;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny bukiet! Mój tydzień zapowiada się raczej spokojnie :)

    http://wat3rcolor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny bukiet. <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy19:28

    Od kogo bukiet? Piękny jest

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam podobne podejście do dnia kobiet jak i Ty :)
    Mam wrażenie że życzenia w ten dzień są zazwyczaj na pół wymuszone.
    Wiadomo cieszą, ale jakby to było bez okazji byłoby o wiele sympatyczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy20:38

    Od kogo te piękne kwiaty??? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy20:59

    paula czytasz bloga jessiki?

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam obserwacja za obserwacje ja juz napisz w komentarzy czy ty tez jesli chcesz + Zapraszam : http://andziablogangelika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy22:54

    Jak myślisz, skoro masz młodszego chłopaka, to jak pójdziesz na studia, to wasz związek będzie dalej trwał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy16:52

      ej to Ty masz chłopaka Paula? :o

      Usuń
    2. Anonimowy17:52

      wątpię, że przetrwa xD

      Usuń
    3. Anonimowy21:21

      Tak dokładnie tym bardziej,że dziewczyny w tych czasach też są mało dojrzałe i że o facetach już nie wspomnę.mądry ktoś kto powiedział że dawniej jak coś sie popsuło to się to naprawiało a teraz sie wyrzuca.mały problem i już koniec związków.

      Usuń
  22. Ja raczej w najbliższe dni będę miała randkę z książkami:( Bukiet piękny, taki ładny kolorek!

    Pozdrawiam, Zuza <3
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy02:46

    Najśmieszniej kiedy niektóre kochane kobietki obruszają się, że zapomnieliśmy o tym 'święcie'. Można zawracać sobie głowę takimi głupotami? Serio? :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny bukiet! *,*
    Życzę Ci dużo siły na tą naukę..
    Pozdrawiam! ;3

    OdpowiedzUsuń
  25. wspaniałe kwiaty <3

    OdpowiedzUsuń
  26. naprawdę śliczne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny bukiet! Ooo tak pogoda ostatnio dopisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy22:14

    Z jakiej kwiaciarni sa te kwiaty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19:40

      w Przasnyszu kupowane, w kwiaciarni w rynku

      Usuń
  29. Anonimowy18:42

    Koniecznie podjedź do ikei, teraz jest tam mnóstwo pięknych rzeczy które czynią twój pokój piękniejszym. W jankach w wawie, byłam tydzień i kupiłam piękne białe ramki na promocji w prześlicznych kształtach, wszystkie jest razem skleiłam i wyszedł taki duży piękny obraz, bo w środku wydrukowałam fajne cytaty. W ogóle widziałam dużo świetnych rzeczy, lampeczki, wazony, piękne piękne piękne!

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowny jest ten blog :) Jest taki magiczny i uroczy :) Bardzo mi się podoba wygląd ogólny bloga, zarówno jak zdjęcia i teksty umieszczane w poście :)

    http://kalkosiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. plany na najbliższe dni? nauka, nauka, i jeszcze raz nauka!



    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy13:11

    Paula potrzebuje pomocy! Jakie polecasz kolory gumek na aparacie na zęby? :)

    OdpowiedzUsuń