25 marca 2014

Warsaw


Aż głupio mi się przyznać, bo to już kolejny raz kiedy biorę ze sobą aparat, a kończy 
się na zdjęciach z telefonu.. na szczęście niedługo pewnie znowu pojawię się w
Warszawie. W sumie nie kupiłam nic co było w planach. Do mojej kolekcji doszły trzy nowe książki o fotografii, które pewnie w niedalekiej przyszłości tu pokażę. Mam dla Was kilka zdjęć, które znalazłam na telefonie. Co do wczorajszego dnia, to rano byłam totalnie nieprzytomna, poniedziałki są straszne! Dzisiaj nie byłam wcale w szkole. Za
to pół dnia siedziałam w książkach! Właśnie się położyłam i czekam na serial.



W pewnym sensie to był dla mnie wyjątkowy wypad do Warszawy, bo większość czasu
spędziłam za kierownicą i po raz pierwszy pojechałam z moim kuzynem do centrum! :)
odwiedziliśmy Złote Tarasy, kupiliśmy kilka rzeczy.. a najlepsze jest to że jechałam jak
już było zupełnie ciemno i gdyby nie Mateusz, to ciężko byłoby mi trafić. Tak czy siak,
w nocy z samochodu stolica wygląda świetnie, wszędzie pełno świateł i masa ludzi.

45 komentarzy :

  1. Ale śliczny kolor kurtki! :)
    Uwielbiam każde miasto nocą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam taką samą kurtke!
    Warszawa jest cudowna mam nadzieje że kiedyś uda mi się ją odwiedzić:)
    http://simplecurls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne te vansy !
    Ja w weekend też byłam w Warszawie i też w Złotych :)
    Szkoda że Cię nie spotkałam :(
    peacelovemus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zaraz też zabieram się za oglądanie serialu :)

    mój blog-klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne takie wypady, zazdroszczę Ci, że masz szansę tak często odwiedzać naszą stolicę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy20:08

    piękna bluzka, gdzie ją upolowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy20:08

    skąd masz case?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. new yorker, w arkadii chyba przed-ostatnia sztuka

      Usuń
  8. Wszystkie miasta nocą wyglądają pięknie! Zazdroszczę Ci, że mieszkasz tak blisko stolicy! :)

    + wat3rcolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy22:48

    To na zdjęciach jest Mati?nie wierze.serio.przecież kilka miesięcy temu to był taki dzieciak ze szok.haha jak wydoroślał!po prosze więcej zdjęć mojego przyszłego męża haha żartuje:D

    OdpowiedzUsuń
  10. ale świetnie wyglądałaś :)
    Ja też kocham Warszawę, to jest zdecydowanie moje miasto :)




    http://messistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy15:09

    swietny post! :))
    a jesli mozna wiedziec, gdzie kupilas ta super kurtke^^?

    OdpowiedzUsuń
  12. No to ciekawie było. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy16:22

    masz iphone'a? jakiego? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jaka Ty jesteś pięęęęęękna :)!
    polecasz jakąś konkretną kanapkę z subwaya, Twoja ulubiona np.? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zawsze biorę miodową posypkę (pieczywo) + szynka + podwójny ser + pomidor, ogórek, sałata i to wszystko :)

      Usuń
  15. Anonimowy18:25

    Ile ważysz? Chyba przytyłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się, ale właśnie średnio mi to wychodzi, a jeśli wydaje Ci się że przytyłam to cieszę się! :)

      Usuń
    2. Anonimowy19:43

      przytyła? jest w ładny sposób szczupła nie jakiś kościotrup ani pączek, po prostu idealna figura ;)

      Usuń
  16. Oo nareszcie znowu powrócili zdjęcia z twwoimi chłopakami <3

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę,w Warszawie byłam tylko przejazdem :/
    www.blog017.blogspot.com ♥
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia i tak są ładne :)
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy20:41

    gdzie kupiłaś tą kurtkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy21:05

    mam pytanie skad spodnie ktore masz tutaj na sobie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. jejku też byłam niedawno w Warszawie <3 uwielbiam cię!

    olciaqq.blogspot.com
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  22. gdzie kupilas kurtke?:) bo swietna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest strasznie stara, dorwana w sh ! :)

      Usuń
  23. Anonimowy16:49

    fajnie olewasz szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy20:10

    dlaczego starasz się przytyć ? ;) masz dobrą figurę ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy20:24

    kiedy nowy post?>

    OdpowiedzUsuń
  26. 22-23 marca były promocje w sklepach, pełno kuponów z gazet i nastawiłam się wtedy strasznie na zakupy i nie kupiłam dosłownie niczego.. Spontaniczne czasem lepiej wychodzą niż planowane :D Warszawa nocą jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy17:53

    Jesteś właśnie bardzo szczuplutka. :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. o wow zazdroszcze :) blog mi sie spodobał, masz ochotę na obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy21:48

    a jak jest z rozmiarówką w Sheinside?? M to M polskie czy jakieś zaniżone?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy23:55

      rozmiar rozmiarowi nie jest równy :) czasem m to jest m, a innym razem będzie to s albo l :) trzeba mierzyć, zresztą masz swoje ubrania więc otwórz rozmiarówkę danego ubrania na sheinside i porównaj wymiary :) tylko weź pod uwagę to, że zdarza się, że czasem jest mała różnica w rzeczywistości jeśli chodzi o sheinside :)

      Usuń
  30. Anonimowy20:11

    ile lat ma twoj brat ? ten co masz z nim zdj w lustrze :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy00:37

    Lepiej wziąć ze sobą aparat i nie zrobić żadnego zdjęcia niż nie mieć go ze sobą, a mieć wiele pomysłów na jakieś zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. fajne zdjęcia



    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń