30 marca 2014

szybka decyzja


Miałam nadzieję, że ten weekend będzie dla mnie 2-dniowym odpoczynkiem bez żadnej
nauki, obowiązków.. A wyszło tak, że byłam w Warszawie! Okazało się że musiałam 
zawieźć moją przyjaciółkę do jej brata. W piątek pisaliśmy maturę próbną z matematyki,
ale zupełnie nie mogłam się skupić i aż boję się jak nasza nauczycielka je sprawdzi. 
Szkoda gadać. Wczoraj cały dzień spędziłam poza domem. Najpierw Ciechanów, później

ta Warszawa i wieczorem na chwilę pojechaliśmy na imprezę.. niestety wszyscy tacy
zmarnowani, że nie mieliśmy siły się podnieść. Do tego było strasznie zimno i nie 
odchodziliśmy od ogniska. Jak wróciłam do domu, to rzuciłam się na moje łóżko i w
ekspresowym tempie zasnęłam. Ze względu na to, że nie zawsze noszę aparat, staram
się w miarę możliwości robić zdjęcia telefonem. Myślę że to lepsza opcja niż posty bez 
zdjęć! A przecież główną tematyką mojego bloga są właśnie zdjęcia! Jak tylko skończy
się szkoła, sprawy maturalne i wszystko z tym związane, to postaram się nadrobić.




Dzisiaj koło 11 jadę na korepetycje, później mamy zamiar wybrać się z mamą do 
kościoła i na cmentarz, a potem jedziemy do rodziny. Biorę aparat !

21 komentarzy :

  1. Kocham takie katywne dni ;d Fajne zdjęcia !
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. matematyka....jak ja jej nie cierpie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio też wracam zmęczona do domu i momentalnie zasypiam. Jestem trochę zdziwiona tym faktem, bo nigdy tak mocno nie spałam! No cóż, nic dziwnego, kiedy ma się tyle roboty. :)

    + wat3rcolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam ostatnio też próbne masakra..
    http://fucklifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjęcia :D aż mam ochotę na te przysmaczki :>

    http://siala-lall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę, że nie tylko ja jestem ostatnio zabiegana ;c

    mój blog-klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy post ! :D
    Powróciłam na mojego starego bloga :) Może zajrzysz i na dobry początek skomentujesz i zaobserwujesz ? :D JA to zrobiłam :D

    juleczka-kuleczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia i post też jak zwykle świetny! <33
    http://najla-beauty-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog ! :)
    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. śmacznie wygląda :D

    obserwuję :)
    http://teskniewh0j.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. krushers <3
    Ja mam za 2 tyg egzaminy gimnazjalne, to co prawda jest coa mniej powazniejszego niz matura, ale też stres jest.
    Także powodzenia na maturze :)
    peacelovemus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszczę tak częstych wypadów do Warszawy! chciałabym dostać możliwość odwiedzenia jej na spokojnie i obejrzenia ciekawych zakątków! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Twoje zdjęcia na blogu. Niby takie normalne, przeciętne, ale zawsze mają w sobie coś, co strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahahahaha Paula znowu w Warszawie!

    olciaqq.blogspot.com
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  16. zjadłaaabbyyym sheaka ;D
    http://inspirations-blogg.blogspot.com/ obserwacja-obserwacja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy17:04

    w środę 50 cent będzie w Wawie będziesz tam ?

    OdpowiedzUsuń
  18. ahhh ta matma to zmora każdego ucznia ;c



    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy14:56

    Hi there to all, how is all, I think every
    oone is getting more from this site, and your views are nice designed
    for new users.

    Review my web page: dobre korepetycje

    OdpowiedzUsuń