13 marca 2014

sunshine


Ten tydzień mija mi jakoś dziwnie szybko. Już jutro kończę 19 lat! Pamiętam dokładnie
jak przygotowywałam moją imprezę urodzinową z okazji 18, a to już rok temu. Nie chce
się wierzyć że ten czas tak leci.. do matury zostało raptem 5 tygodni. Ostatnie 5 tygodni!
Obecnie jakoś ciężko mi się zebrać do nauki i w tym tygodniu nie robię kompletnie nic.
Wczoraj dostaliśmy płyty z naszej studniówki. Mamy film i zdjęcia, ale stwierdziłam, że
nie będę robiła posta z tymi nowymi zdjęciami, tylko dodam je do tego który już pisałam.
Dzisiaj posprzątałam trochę w pokoju, później pojechałam do babci, a przed 17 byłam
trochę 'pobawić' się z moim aparatem. Stwierdziłam, że skoro już mam jakieś zdjęcia, to
napiszę dzisiaj. Jutro bądź w sobotę napiszę jak minął dzień moich urodzin.




Właśnie takich zdjęć mi tu brakowało! Wiem że niektóre osoby o to pytają, więc od
razu odpowiadam: nie przerabiałam tych zdjęć, poza zmniejszeniem. 
U was też taka ładna, słoneczna pogoda? 

40 komentarzy :

  1. Jestem pod wrażeniem tego z jaką łatwością robisz tak piękne zdjęcia! Zazdroszczę tak cudnej okolicy :)

    + wat3rcolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne masz widoki <3
    http://andzia-o-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy19:28

    jej mi też czas tak szybko leci.ja pamiętam jak pisałas o swoich 17 urodzinach! dziś Monika Kazyaka ma 18 a pamiętam jak pisała o 16 haha

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w tych zdjęciach *-*

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Magiczne zdjęcia! Mają w sobie 'to coś' :) Udanej imprezy życzę i wszystkiego najlepszego!

    Zapraszam na mojego bloga:
    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie piękne ♥ wszystko w takich złotych odcieniach ♥
    wszystkiego najlepszego z okazji jutrzejszych urodzin! :)

    marcziii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia^^

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, to super zdjęcia Ci wyszły :) a z okazji jutrzejszych urodzin życzę Ci:
    samych pomyślnych dni, dużo radości, jak najmniej smutku oraz pozytywnych wyników na maturze!! :) 100 LAT!! :*
    HAVE FUN! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy20:31

    Czytałam, że lubisz eksperymentować w kuchni z rożnymi słodkościami: http://namiotle.pl/7052/ciastka-kredki/

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy21:38

    O której godzinie mniej więcej było robione np. 1 i 3 zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń
  11. Skoro nie przerabiasz zdjęć, to na prawdę robisz je świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze przepiękne zdjęcia :*
    www.blog017.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  13. jeeejku, przesliczne te zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy22:22

    Foty robione kitem?:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy23:22

    to matury są w kwietniu a nie w maju?

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy23:24

    Pogoda jest cuuuudowna wręcz! :) Głupio mi tak pytać ale mogłabyś podać link do tego posta? Bo nie wiem ile wcześniej był :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy14:41

      Już mam jak coś :)

      Usuń
  17. Najbardziej lubie takie posty jak ten dzisiaj !
    Same zdjęcia natury :)
    peacelovemus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia!
    Za 20 minutek Twoje urodzinki więc już składam Ci życzenia
    A więc życzę Ci zdrowia, szczęścia, radości, pomyślności, przede wszystkim jeszcze większych sukcesów blogowych, dużo uśmiechu i wszystkiego co sobie wymarzysz :)

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy06:01

    Hey there! I know this is somеwhat off topic but I was wondering
    which blpɡ platform aгe you usinց for this weЬsite?

    I'm getting sick and tired of Wordpress because I've had problems with hackers and I'm lookіng at optioոs foг another platform.
    I would bbe fantastic if you could poіnt me in the direction of a
    goօd platform.

    Also viѕit my website tworzenie stron internetowych radom zakopane poland

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie też śliczna pogoda ♥ A zdjęcia są fenomenalnee ;)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. wow pare zdjęć tu świetnych widzę <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Od razu składam życzenia, najlepszego ;* !
    śliczne zdjęcia
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszeeegooo ;*
    Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy15:15

    Wszystkiego Najlepszego! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy16:13

    Najlepszego Paula! :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego dobrego, spełnienia marzeń! :)

    •́ ω •̀ NATALIAA-BLOG.BLOGSPOT.COM •́ ω •̀

    OdpowiedzUsuń
  27. Spełnienia marzeń i stooo lat! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy18:04

    Wszystkiego Najlepszego :D
    daj link do tych zdj :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego najlepszego! Dużo udanych zdjęć, miliony postowych natchnień, wspaniałych przyjaciół, udanej matury i zdrówka!
    Mi też jakoś ten tydzień szybko miną. Piękne zdjęcia! Masz wielki talent do robienia ich :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego najlepszeegooo :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne są! :)
    Pozdrawiam,
    http://nothing--unique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy20:15

    Paula! Odkrylam cie p4zez przypadek i jestem z tobą od czasu twoich 17 urodzin ;)jestem na biezaco i skoro dzis sa tw urodzinki zycze ci po prostu - wszystkiego najlepszego, spelnienia marzen, radodci i usmiech j ZDANIA MATURY! wierze w ciebie! Twoja fanka Julia. :3

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczne zdjęcia, piękna okolica



    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkiego najlepszego! A maturą nie ma co się przejmować :)

    OdpowiedzUsuń
  35. sto lat kochana <3 śliczne te ostatnie zdjęcie :)

    mój blog-klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy09:25

    Wszystkiego najlepszego!! spełnienia marzeń i pozytywnych wyników matury! ;* wiem trochę się spóźniłam...ale liczą się chęci!

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam Twoje zdjęcia, są cudowne. Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń :)
    prospecte-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. cudowne zdjęcia *_*
    obserwuję : )

    http://passionsofcolourday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Mmm cudowne <3
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)) http://juulia-julia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń