3 marca 2014

March - newspaper


Pierwszy dzień w szkole po dłuższej przerwie - zaliczony! Nie czuję się najlepiej, bo
jeszcze trzyma mnie katar i dodatkowo zmagam się z bólem głowy.. lekcje na szczęście
minęły mi dość szybko. Musiałam coś załatwić na mieście, a przy okazji wstąpiłam po
nową, marcową prasę. Czasem lubię zobaczyć co dzieje się w świecie zarówno polskiej,
jak i zagranicznej mody. Marcowe wydania gazet które dzisiaj dorwałam (hot i glamour)
są dość ciekawe. Uwielbiam przeglądać sesje z takich gazet, do tego jeśli są wykonane
z pełną profeską - to tym bardziej! Nie mogę Wam powiedzieć zbyt dużo o tym, co jest
napisane w każdej z gazet, bo nie zdążyłam ich dokładnie przeczytać. Wiem tylko, że
tej wiosny modna będzie biel, niebieskie koszule, torby z frędzlami (których osobiście
nie cierpię!), torby wyglądające jak worki na śmieci, kolorowe printy - najlepiej na 
topach i letnich sukienkach! Więcej nie będę Wam mówić, tylko obejrzyjcie zdjęcia!!




Zawsze kiedy przeglądam takie gazety, dochodzi do mnie fakt że moda z wybiegów nie
bardzo odzwierciedla się w codziennych strojach. 3/4 ubrań które oglądamy w gazetach,
nigdy nie będą przez nas noszone. Moda jest strasznie kontrowersyjna. Niektóre rzeczy
czy ciuchy są tak dziwne, że aż ciężko uwierzyć w ich prawdziwość.. do tego w modzie
wszystko kręci się jak w kołowrotku, przy czym jedne trendy - wypierają inne. Jako
przykład podam chociażby połączenie czerwieni z różem, co możecie zauważyć na 
jednym ze zdjęć powyżej! Dawniej to było nie do przyjęcia, a obecnie większość z 
dziewczyn która weźmie hot'a do ręki, pobiegnie do centrum i kupi coś w tych kolorach.
Albo ten rogal od Moschino .. osobiście nigdy w życiu bym tego nie założyła, ale wiem
że są osoby które docenią niezwykłą pomysłowość kreatora i chętnie kupią taki gadżet!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -         - - - - - - - - - - - - - - - -    - - - - - - - - - - - - - - - - 
Chciałabym wiedzieć jakie jest wasze zdanie na temat mody, trendów na wiosnę 2014 i
ogólnie na temat wybiegów. Macie swój styl, czy raczej wzorujecie się na trendach? 

23 komentarze :

  1. Anonimowy18:40

    Ja ubieram się w sklepach internetowych. http://localheroesstore.com/ http://alohafromdeer.com/ http://loveitshop.pl/ głownie te i od czasu do czasu sin-say.com.To wszystko.Lubie się ubierać tak,żeby się wyróżniać.Myślę,że mi się udaje.Co prawda teraz większość fejmów nosi z tych stron ciuchy,ale ja je bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nienawidze frędzli gdziekolwiek :/
    peacelovemus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nigdy nie kupuję tego typu gazet, ponieważ nie wzoruję się na tym co tam pokazują. Tak jak napisałaś: "Niektóre rzeczy
    czy ciuchy są tak dziwne, że aż ciężko uwierzyć w ich prawdziwość". Może na Manhattanie jak ktoś to założy to będzie ok, ale wątpię, że u nas to przejdzie, nawet jeśli jest uznane za modne.
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy19:09

    Paula ,możesz powiedzieć ,czy zniżka do sinsaya z hota obowiązuje również online ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem zdarzają się rzeczy, które można na siebie gdzieś okazyjnie założyć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba nigdy nie zrozumiem dzisiejszych trendów.
    Ja zazwyczaj kupuję to, w czym czuję się najlepiej i uważam, że najzwyczajniej dany ciuch do mnie pasuje :) Nie kieruję się zwykle tym, co inni noszą. Moda przemija, a styl pozostaje ;)

    Zapraszam na mojego bloga:
    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zawsze kupuję to, co po prostu wpadnie mi w oko. Nigdy nie stawiam na trendy z magazynów modowych.

    + wat3rcolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się te buty na drugim zdjęciu od dołu *.* Ja nie ubieram się jak podają w takich gazetach bo bardzoooo rzadko je oglądam. Ubieram się tak jak mi się podoba. Często wpadam do ciucholandów ale tylko po ciekawe swetry i bluzki czy topy. Teraz w sieciówkach rzadko znajduję coś fajnego. A poza tym nie lubię jak ktoś ma taką samą bluzkę. Z góry nie uważam takiej osoby za "złą" i ogarniam ją nienawiścią. Po prostu czuję się dziwnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam raczej własny styl XD

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie gazetki ^^
    świetny blog ;)

    http://siala-lall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te stroje *_*
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Również nie lubię frędzli.
    I ja jakoś nie podążam śladami mody. Po prostu kupuję to, co mi się spodoba, nie koniecznie te rzeczy zaliczają się do super trendy ;p

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak samo jest z wybiegami mody. Gdy zerknie się choćby na fashion.tv widać od razu, że nie ma to nic wspólnego z życiem codziennym lub praktycznością. Ostatnio też zauważyłam, że modne jest dosłownie wszystko, passé może są w tej chwili spodnie typu dzwony, ale generalnie w sklepach można dostać całą paletę materiałów,wzorów, kolorów i tak to też łączymy, każdy po swojemu. Moda zaczyna się na ulicy :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy20:52

    Moda to sztuka, niekoniecznie coś co się nosi.
    "Zwykłe ciuchy" rzadko pokazywane są na wybiegach.
    Moda to sztuka tak samo jak malarstwo czy rzeźba.
    Czasem trudno ją ogarnąć i ciężko do nas dociera, że można
    nosić takie dziwactwa jak widzimy, na niektórych pokazach.
    SZTUKA, SZTUKA

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tam mam raczej swój własny styl. No chyba że jest w modzie coś co akurat bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie podążam aż tak bardzo za modą, bo ona co sezon się zmienia, a poza tym to, co pasuje innym, nie zawsze mnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się z Tobą.Ja stawiam na swój styl;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja glamour kupiłam już tydzień temu i chyba to był drugi raz jak kupiłam tą gazetę i od teraz będzie tego więcej :) Zapomniałaś dodać, że jest chyba -20% na nową kolekcję w Reserved (oczywiście są jakieś warunki odnośnie tego ale jak dla mnie fajna sprawa) :)
    Jeśli chodzi o mnie to po prostu kupuję to co mi się podoba i nie zwracam uwagi na to czy to jest modne czy też nie :) Więc mam jakiś tam swój styl chociaż czasem zdarzy się, że jakiś outfit mi się gdzieś spodoba i wzoruję się na tym jakoś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja w sumie nie mam określonego stylu, ubieram się w to w co mam ochotę :) często jest to zależne od mojego humoru :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam GLAMOUR!
    Tak samo, jak ty, nienawidzę toreb z frędzlami, ugh
    Jeśli chodzi o modę z wybiegów, to faktycznie, nie jest ona praktyczna. Nie założyłabym większości tych rzeczy na co dzień, jednak myślę, że niektóre stylizacje mogą być bardzo inspirujące i w jakiś sposób wpłynąć na nasz codzienny styl :)

    Pozdrawiam,
    personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ja mam swój styl i raczej nie zastanawiam się nad tym czy coś jest modne czy nie :)



    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. też mam tę gazetę i kilka "trendów" mnie zszokowało, bo ja na nie, nie zdecydowałabym się :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Dokładnie. Wielu ubrań nigdy nie założymy, możemy się jedynie inspirować. Ale mimo wszystko również uwielbiam czasami sobie usiąść i przejrzeć na spokojnie jakiś magazyn :)

    www.little-crazy-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń