22 marca 2014

dress up with sheinside


Właśnie jest północ, a ja zaczynam pisać posta! Tak wyszło, że przez cały dzień byłam
zajęta i nie mogłam znaleźć ani chwili żeby tu przyjść. Stwierdziłam że nie będę tego
robiła jutro u chłopaków, tylko skleję to dziś. Tak, czy siak - chcę Wam dodać trzy
różne outfity w których połączyłam moje ubrania z kilkoma innymi które dostałam od
firmy sheinside.com / dostaję na temat tej współpracy wiele pytań, ale obecnie nie
jestem w stanie na wszystkie odpowiedzieć. Pamiętam że już kiedyś pisałam na ten
temat kilka słów. Jeśli chodzi o jakość rzeczy które dostaję, to oczywiście nie jest to
jakieś mega - super - dobre, ale niektóre rzeczy są naprawdę fajne. Osobiście strasznie
zakochałam się w ich szortach. Mają dość duży wybór i te spodenki w real'u są niemal
identyczne jak na zdjęciach (a to zdarza się bardzo rzadko!) W związku z tym, że rano
muszę wstać, to nie będę się więcej rozpisywała, tylko dodam Wam zdjęcia, a pod nimi
będę się starała jak najwięcej powiedzieć o rzeczach które mam na sobie. Przepraszam
za jakieś błędy, czy powtórki w tym co piszę, ale jest późno i czuję się śpiąca..

1. spodnie, kurtka - sheinside.com / koszulka - sh / buty - deichmann



2. koszula, spodenki - sheinside.com / torebka i buty nie pamiętam skąd są 


3. sweterek, spodenki, crop top - sheinside.com / buty - vans 

http://www.sheinside.com/Blue-Sleeveless-Letters-Lion-Print-Crop-Vest-p-159340-cat-1779.html


Ostatnia stylizacja idealnie nadawała się na wczorajszą pogodę! Już nie mogę się 
doczekać słońca, ciepła i wakacji. Który outfit najbardziej Wam się podoba? :)

77 komentarzy :

  1. Wszystkie wyszły świetnie, ale siebie widzę najbardziej w pierwszej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się drugi outfit, ale do Ciebie wszystkie pasują ^^
    Masz strasznie chudy brzuch! *-*

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy10:07

    pięknnyy brzuch *.* miesiąć ćwiczeń i byś sb wyrobiła mięśnie :)
    zazdroszcze ci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy10:08

    długiee nogii *.* mmm<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy10:08

    mi się najbardziej podoba ostatni ,ale to dla tych co mają płaski brzuch .;;//

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy10:08

    Wszystkie outfity są genialne! Potrafisz idealnie dobrać ubrania *_*
    Paula a te vans'y zamawiałaś w internecie czy kupiłaś gdzieś w sklepie?
    Ile kosztowały?
    odpowiedz bo mi zależy :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie najbardziej spodobał się stanowczo ostatni :) Twoje rozpuszczone włosy wyglądają niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń

  8. z chęcią się czyta twojego bloga!
    jest na prawde świetny!
    http://simplecurls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy10:57

    Hej! Muszę Cię o to zapytać, jestem strasznie ciekawa... Ćwiczysz coś? Bo muszę powiedzieć szczerze, że masz świetną figurę! Zarówno nogi, jak i brzuch! :3 to zasługa gen, które masz od mamy czy prowadzisz zdrowy i aktywny tryb życia? Jejjj, jak byłoby mi miło, gdybyś zrobiła o tym posta! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na tej stronce mają świetne ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnia stylizacja podoba mi się najbardziej ♥♥
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne outfity!<333

    http://sweet-beauty-lovee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy11:14

    Ile już miałaś par vansów? Jesteś z nich zadowolona? Nie pękają?

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy11:16

    Czy do szkoły chodzisz w pierwszej stylizacji?

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne stylizacje i ciuchy!^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy11:49

    śliczne zdjęcia! rób więcej takich stylizacji. wiem że kiedyś nosiłaś aparat. teraz sama noszę i chciałam cię zapytać czy o zdjęciu aparat nie uszkodził ci szkliwa i czy jesteś zadowolona.z góry dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Drugie zdjęcie od dołu po prawej jest prześliczne. Wszystkie stylizacje są bardzo ładne, ale chyba najlepsza to właśnie ta ostatnia, może dzięki takim ślicznym zdjęcią. :)

    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy12:13

    wykonujesz jakieś ćwiczenia na brzuch lub inne partie ciała? zakochałam się w twojej figurze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. moim zdaniem pierwszy outfit najlepszy <3



    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy13:01

    Bardzo podobają mi sie vansy, ale mnie najbardziej podoba sie zestaw drugi! Delikatny, bez zbednych ozdób. Fajna robota z tymi outfitami, byłyby mile widziane tutaj o wiele CZESCIEJ!!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super miejsce na sesje, a stroje wszystkie 3 przypadły mi do gustu :)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy13:09

    ćwiczysz coś albo jesteś na jakieś diecie? ładne ciało ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy13:10

    Jakiego szamponu do włosów używasz?

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne outfity *.*
    zwłaszcza drugi i trzeci - są boskie <33
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Trzeci zdecydowanie najlepszy! :)
    Masz takie długie i chude nogi, jej ;)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy13:57

    Wszystkie outfity są świetne, uwielbiam twój styl :3

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne stylizacje!
    Przepięknie wyszłaś na zdjęciach! :)
    Zazdroszczę Ci figury.. *,*

    A ćwiczysz jeszcze? Bo pisałaś kiedyś, że z początkiem roku zaczęłaś.. ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. ale masz śliczne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jesteś taka śliczna! :)
    Ostatnia stylizacja najbardziej mi się podoba.
    Pozdrawiam! :3

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkie świetne, ale 2 rewelacja! <3

    its-l0vely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz talent to dobierania outfitów :)

    Miło mi będzie jeżeli skomentujesz nowy post! :)
    ♥ Napisz w komentarzu 5 rzeczy bez których nie możesz żyć ♥

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/03/without-that-i-cant-live.html

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczna ta koronkowa bluzeczka! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Myślę, że ostatnia stylizacja jest najlepsza. Tle tylko, że ja nie założyłabym do tego swetra. Oczywiście jeśli byłoby zimno to sweter byłby konieczny.. :)

    + wat3rcolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy17:07

    chodzisz w spodenkach do szkoły ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. 2 i 4 strój są świetne :D
    peacelovemus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy18:37

    od kiedy masz chłopaka ? :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy18:52

    To u Ciebie było ciepło na taki stój? U mnie to długie spodnie i bluzka na krótki rękaw i jakaś bluza/kurtka ale na coś takiego to jeszcze za wcześnie, szczerze mówiąc dziwnie dla mnie wygląda jak w marcu dziewczyny w spodenkach już chodzą, a potem chore się najczęściej robią ale no jak kto woli :D outfit podoba mi się tylko ostatni :) pierwszy jak dla mnie jakoś dziwnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chodzę jeszcze w spodenkach :)

      Usuń
    2. Anonimowy22:31

      A to przepraszam w takim wypadku :) Myślałam, że jak niektóre już tak chodzisz :) Chociaż mogłam wpaść na to, że zdjęcia są zrobione w tym samym miejscu i dniu haha :)

      Usuń
  38. Anonimowy18:56

    Wszystkie śliczne ale ten z białą koszulka najlepszy:D

    OdpowiedzUsuń
  39. 2 o wiele bardziej mi sie podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy20:32

    ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy20:50

    http://4.bp.blogspot.com/-xtlg2zh2HRM/UyzGEDos4GI/AAAAAAAAS3Y/8W7GhpMFD-E/s1600/IMG_4363.png przypominasz mi tutaj Joannę Jabłczyńską :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy20:50

    http://4.bp.blogspot.com/-xtlg2zh2HRM/UyzGEDos4GI/AAAAAAAAS3Y/8W7GhpMFD-E/s1600/IMG_4363.png przypominasz mi tutaj Joannę Jabłczyńską :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy21:12

    ile zajmuje ci podróż autobusem do szkoly ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżdżę samochodem z kolegą :) ale autobusem z tego co pamiętam około 30 minut

      Usuń
  44. Nie lubię nosić takich ubrań, ale uwielbiam patrzeć jak ktoś ma je na sobie i bardzo mu pasują. Ty wyglądasz świetnie w takiej stylizacji, bardzo mi się podoba!
    http://zpasjadozycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy21:48

    http://4.bp.blogspot.com/-xtlg2zh2HRM/UyzGEDos4GI/AAAAAAAAS3Y/8W7GhpMFD-E/s1600/IMG_4363.png wyszłaś jak nie Ty, tak starzej trochę ale poza tym zdjęcia fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  46. PIĘKNE MASZ BUTY I STYLIZACJE ♥

    http://andzia-o-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy10:01

    Pierwsza i ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy10:02

    Wyglądasz pięknie na tym ostatnim zdjęciu ! *-*

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy10:02

    Jesteś naprawdę śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy10:04

    Lubię twoje zestawy , wyglądają na wygodne i w dodatku świetnie się prezentują ! :) Wszystko fajnie się "zgrywa " :) ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy10:05

    Taka ładniutka !

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy11:11

    masz chłopaka?

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy11:12

    ktoś Ci robił te zdjęcia czy to samowyzwalacz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetne zdjęcia, strasznie mi się podobają stylizacje. ;))

    OdpowiedzUsuń
  55. wszystkie outfity są naprawdę dobre, ale najbardziej widzi mi się drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  56. są tam na prawde bardzo ładne rzeczy. :)
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy15:23

    Każdy z nich jest świetny, aczkolwiek najbardziej do gustu przypadł mi zestaw nr. 3 :) Tobie za to świetnie outficie nr. 2, tak uroczo i kobieco:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Wszystkie są świetne, nie potrafię wybrać najlepszego :)
    Zazdroszczę Ci figury!

    zuuziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy16:28

    pamietam ze mialas jeszcze bordowe vansy, zastanawiam sie nad ich kupnem , godne polecenia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. godne, są super i pasują do wielu rzeczy

      Usuń
  60. Anonimowy21:03

    Jak się nazywają te buty w 2 stylizacji?

    OdpowiedzUsuń
  61. Każdy outift bym na siebie włożyła, każdy jest świetny- na lato przemawia do mnie ostatni, mega!
    Świetne te spodenki. Muszę sobie zakupić jakieś vansy na wiosnę- te mi się bardzo podobają!

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. ten trzeci taki wakacyjny! aż poczułam lato! <3

    olciaqq.blogspot.com
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  63. drugi outfit jest świetny! (:

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Jeej śliczne te outfity! <33 Kochaaam Twojego bloga! ;3 Ten sklep jest naprawdę fajny i jest w nim wiele fajnych ciuchów, najbardziej podoba mi się Twój trzeci outfit ale każdy ma w sobie to coś. <3
    http://natalia-stylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Anonimowy13:33

    Paula czy któreś z tych zdjęć odwracałaś może w jakimś programie? :D http://3.bp.blogspot.com/-R5uC1895Pco/UyzGyzTy6TI/AAAAAAAAS5I/Jl8FiD_unwk/s1600/IMG_4597-horz.png

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowy20:55

    Rękawy kurtki są dobre na długość?

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowy12:06

    Cudowne zdjęcia plapcia :*

    OdpowiedzUsuń