5 marca 2014

at home


Jak Wam mija dzień? Ja jestem totalnie zdezorganizowana.. nie wiem za co mam się 
zabrać. Na dodatek ten czas, który płynie zbyt szybko!! Nie byłam w szkole i przez to
dłużej spałam, a obecnie efekt jest taki że się rozleniwiłam i nie zrobiłam od rana, do
tej pory totalnie NIC. Jak tylko mama dokończy robić obiad, pójdę zjeść i potem na 100%
zabieram się do nauki. Grr.. niech już przyjdzie weekend! :( przy okazji pokażę Wam 
co dzisiaj dostałam od firmy sheinside.com




Rzeczy które otrzymywałam od nich, po otrzymaniu - nie zawsze mnie zadowalały. To nie
jest tak że wszystkie idealnie pasują.. niektóre z nich są do niczego i nawet ich tu nie
ukazuję. Ale sweter, który przywiózł mi dziś kurier bardzo mnie zadowala. Będzie mi
pasował do wielu rzeczy, do tego jest mega wygodny i wieeeelki plus za kieszenie! ;) nic,
tylko brać. Podam Wam tutaj link'a gdzie możecie go dorwać, ale w tej chwili widzę że
ten produkt nie jest dostępny. Mimo wszystko może jeszcze go przywrócą.


Jak Wam mija ten tydzień? Też macie tyle do zrobienia? Bo ja jak zawsze ledwo 
się ze wszystkim wyrabiam.. nauka zabiera mi większość mojego czasu.

58 komentarzy :

  1. Anonimowy16:49

    masy już prace maturalną ? jaki temat ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy16:51

    na pierwszym zdjęciu masz kanapki z szynką jak dzisiaj jest post :O

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy16:55

    czy rzeczy, ktore otrzymujesz/zamawiasz z sheinside sa materiałowo dobre?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak pisałam, nie zawsze spełniają oczekiwania ( tak jak materiał )

      Usuń
  4. Jakoś trudno teraz po tych feriach :c Jednak tylko jeszcze jeden miesiąc i mam praktyki.
    Sweterek jest śliczny :)
    http://lifemizip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wychodzisz na zdjęciach jesteś śliczna i wgl. a co do sweterka to jest cudowny xd <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz takie śliczne oczy, naprawdę *-*

    immortal-hell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy17:05

    aale masz malutkie usta ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek jak najbardziej na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy17:12

    kochana:( do przeróbki np pierwszego zdjęcia z jedzeniem jakiego programu użyłaś i jakiej opcji? piękna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powtarzam ciągle że ja jedno zdjęcie przerabiam w 5 innych programach i na serio ciężko jest powiedzieć mi jak konkretnie to przerobić :)

      Usuń
  10. Anonimowy17:15

    dzisiaj jest Wielki Post a ty jesz kanapkę z szynką -_- chyba, że nie jesteś wierząca - to zwracam honor

    OdpowiedzUsuń
  11. super tutaj u ciebie :) ładne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie, jakość sheinside nie zawsze jest taka, jakiej możemy się spodziewać, ale sweterek śliczny!
    Niestety z tą nauką i lenistwem mam podobnie, ehh

    Pozdrawiam,

    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pyszne śniadanie :D Mmm pomarańcze :D
    Pozdrawiam ;*

    Miska
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. mi dobrze mija ten tydzień , ale niestety mam dużo sprawdzianów w tym tyg. :c
    zapraszam na giveaway :))
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny jest, mnie też by zadowalałm ;D

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy18:36

    Paula bardzo byłabym wdzięczna jakbyś dodała zdjęcia swojego pokoju, chyba każdy czytający twój blog jest ciekawy, pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dokończę remont to może go pokażę :)

      Usuń
    2. Anonimowy20:42

      twój remont trwa od września bez kitu...

      Usuń
  17. Aale śniadanie <3
    śliczny jest ten kardigan *_*
    peacelovemus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się,że czas płynie zbyt szybko!Świetny sweter i zdjęcia♥

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie też jest dość ciężko z nauką, ale trzeba wierzyć, że wszystko się uda ;)

    Zapraszam na mojego bloga:
    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. genialne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy19:28

    no ja np. leżałam w szpitalu, a też czekał mnie ciężki tydzień, no i teraz wszystko nadrobić, nawet mi się myśleć o tym nie chce no i oczywiście ładny sweterek! firma sheinside zaskakuje mnie pozytywnie i chyba niedługo skuszę się na zamówienie tam czegoś, mam takie małe pytanie...wiem, że akurat sporo rzeczy dostajesz od nich ''za darmo'' ale jeśli już tam zamawiasz to bierzesz tą darmową przesyłkę? jeśli tak to w jakim okresie przychodzi Tobie dana rzecz? Jeśli pytanie się powtórzyło to przepraszam, ale jestem ciekawa.. nie chcę się zawieść!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dostaję te rzeczy, to przychodzi w ciągu max 3/4 tygodni :)

      Usuń
  22. Jest wieczór a ja mam masę roboty! Zamiast tego oczywiście siedzę na blogu- norma! :)

    http://wat3rcolor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Mmm pyszne śniadanie! <3 Ja też muszę się PORZĄDNIE zabrać za naukę ale BARDZO mi się nie chce.:/ Śliczny sweterek.;) Ja jutro idę tylko na 1 lekcje.:P
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki śliczny sweterek *-*

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też zawsze naukę odkładam na "po obiedzie"
    Sweterek śliczny ;)

    kmemok.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ja już nie wyrabiam ze szkołą :C

    nicolla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Paula a mogłabyś mi odpowiedzieć na moje pytania odnośnie sheinside? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paula kurde nie zadałam jakiś trudnych pytań serio, tylko o podstawowe rzeczy, a skoro z nimi współpracujesz to masz jakieś pojęcie o nich i serio będę wdzięczna jak coś mi powiesz w tej sprawie :) Jak nie chcesz mi pomóc to okej i nie dodawaj tego komentarza bo to trochę takie "zlewanie" czytelników jest jak tak robisz :p

      Usuń
    2. Anonimowy15:11

      jedyne pojęcie jakie ma to to że dostakje coś za zadarmo i musi coś za reklamować i tyle.

      Usuń
  28. Śliczny sweterek. .
    Ja też się potrafię rozleniwić. Masz rację szkola i lekcje zajmują najwięcej czasu

    Serdecznie zapraszam

    jusiathebest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy14:56

    i co z tego, ze je kanapki z szynką w post i tak umrze i tak więc nie wiem z czym macie problem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy17:31

      Robią głupi problem trochę bo to jest prywatna sprawa każdego z nas. Ale to co Ty piszesz jest śmieszne trochę :D to nie chodzi o to, że "i tak umrze" tylko jeśli ktoś jest chrześcijaninem i obchodzi wszystkie Święta to powinien w post nie jeść mięsa :) Ale jak mówiłam to jest prywatna sprawa każdego z nas :)

      Usuń
  30. naszczęście najgorsze w tym tygodniu już za mną :)



    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. kocham twoje włosy! też bym takie chciała! <3 uwielbiam twojego bloga:*

    http://ourworld-ourrules.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy19:21

    CZEMU TY DOSTAJESZ OD NICH CIUCHY? NA CZYM TO POLEGA? TY COŚ DLA NICH TEŻ ROBISZ? MUSISZ JE ZWRACAĆ? CZY JAK TO JEST? :))

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczny sweter ♥
    powodzenia w nauce! :)

    marcziii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy21:04

    sama pisałaś pracę maturalną ? :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy10:26

    Czy Pacia ma fbl? Jeśli tak to mogłabyś mi podać link? Byłabym wdzięczna:) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny sweterek! Ja wolę takie przez głowę :)
    Powodzenia w nauce, jak sie jest w liceum to nauka nieunikniona, coś o tym wiem.. :(



    http://messistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy22:02

    Paula, mogłabyś mi napisac jakiego jedwabiu używasz do wlosów? I ile razy w tygodniu użwasz?:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Sweterek bardzo ładny, ale wygląda na strasznie cienki... :(

    http://yourcaer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. cudowny ten sweterek!

    http://pidipii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy02:12

    You could certainly see your skills in the
    work you write. The sector hopes for more passionate writers like you who are not afraid to mention how
    they believe. Always go after your heart.

    My website: JacqulynCBroermann

    OdpowiedzUsuń