20 lutego 2014

my little


Dzisiejszy dzień strasznie szybko mi mija! Może dlatego, że obudziłam się koło 11 i przed
12 zjadłam śniadanie. Później przyszła do mnie kuzynka i siedzi ze mną do tej pory. 
Wzięłam samochód, pojechałyśmy na spacer. Niestety wyczuwam zbliżającą się chorobę,
bo kichanie i kaszel nie dają mi spokoju.. Oby nie!! Jutro miałam z mamą pojechać do
Warszawy, ale przełożyłyśmy wszystko na kolejny tydzień. Myślę że jeśli coś się będzie
nadawało, to jutro pojawi się post z kilkoma zdjęciami z osiemnastych urodzin mojego
kolegi, na których byłam przedwczoraj. Tym razem przychodzę z dość dużą ilością zdjęć!





Trochę tych zdjęć jest! Cieszę się, że laptop jakoś to zniósł i udało mi się je wrzucić, bo
tak jak ostatnio wspominałam, mam z tym pewne problemy.. a teraz przypominam że pod
ostatnim postem możecie jeszcze do jutra zadawać mi pytania na interesujące was tematy
dotyczące mojej osoby. Jeśli się wyrobię to wrzucę to jakoś rano. 

33 komentarze :

  1. Tak samo jak ty wstałam o 11, a o 12 śniadanie...A teraz już prawie 18 tak szybko czas leci! :O życzę zdrowia, a najśliczniejsze zdjęcie to w tej czapce ''DOPE'' *.*

    KLIK KLIK BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy17:52

    Zasada numer jeden Pauli?Post bez jedzenia to nie post! A tak serio to Agata strasznie się zmieniła!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia! :)

    http://swiatwobiektywiecanona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. aww, uwielbiam zdjecia koni!

    OdpowiedzUsuń
  5. Az milo sie oglada blogi, gdzie zdjecia to podstawa! Masz oko co do natury i zdjec gdzie ujmujesz najbardziej ukryte cuda!
    Ja za to juz mam dosyc zimy, w UK same ulewy i powodzie :(
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :*
    Buziaki :)

    BUZIACZEKGIRLOO.BLOGSPOT.CO.UK

    OdpowiedzUsuń
  6. Przedostatnie zdjęcie jest genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie śliczne , a kuzynka bardzo ładnie wyszła na zdjęciach *.*

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia*o*

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia ;-)
    A te konie są piękne!! Jeżdżę konno, gdzie te konie się znajdują?
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy18:55

    Paula skoro jutro nie jedziesz z mamą do Warszawy to może znajdziecie chwilę na nakręcenie tego filmu dotyczącego Ciebie ?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczny koń :)
    _____________________
    olyy-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy19:15

    a może nakręcisz jutro ten filmik z mamą ? tu jest link z pytaniami jakbyś nie mogla znalezc http://plapart.blogspot.com/2013/10/any-questions.html#comment-form ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdjęcia, nie przejmuj się ja jestem chora od początku ferii także fajnie



    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog!
    Zapraszam do mnie bedzie mi bardzo miłoo :-)
    Obserwuję :-)
    http://couldbebetterrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy20:11

    przedwczoraj* :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, jeszcze śnieg, ja już zapomniałam jak on już wygląda :) zdjęcia jak zawsze super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia,zawsze każde twoje zdjęcie z osobna oglądam przez kilka minut i nie rozumiem,jak można mieć tak wielki talent :c
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba już się powtarzam, ale Twoje zdjęcia są świetne ! :)
    peacelovemus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne zdjęcia! Uwielbiam Twojego bloga! :)

    + wat3rcolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia. <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy21:21

    mam takie małe pytanie jak przerabiasz(w czym i jakich efektów używasz) na zdjęciach? głównie chodzi mi o te zdjęcia z tego posta gdzie jesteś na nich ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisałam już kiedyś, że nie dam rady wytłumaczyć tego, bo ja używam mnóstwo programów - gdzie w każdym z nich robię coś innego, lub powielam czynność robioną w poprzednim ;)

      Usuń
  23. ojeny, u was jeszcze śnieg jest? :)
    u mnie to czuć wiosnę haha.
    wspaniałe zdjęcia Paula!

    OdpowiedzUsuń
  24. ej te zdjecia sa jak z filmu!

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne zdjęcia, dużo zdrowia życzę ;)
    pozdrawiam!
    paulinagawlik.blogspot.com ;>

    OdpowiedzUsuń
  26. Współczuję śniegu tak szczerze. U nas już powoli wiosna.
    Ślicznie wyszłaś na zdjęciach. Ogółem robisz takie piękne zdjęcia, na prawdę masz do tego wielki talent. Te czarno białe zdjęcie mnie urzekło :)

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy21:47

    kitowym obiektywem zdjecia robione;)?

    OdpowiedzUsuń