25 lutego 2014

waffles


Przepraszam Was kochani, że tak późno się tu zjawiam, ale wcześniej nie miałam czasu..
rano zawiozłam mamę do pracy, później miałam dodatkowe z matematyki, a potem już
ciągle ktoś u mnie był i tak wyszło, że jestem wolna dopiero teraz.. miałam zamiar nie
pisać dzisiaj nic, bo jestem mega zajęta obróbką zdjęć z najnowszej sesji z moją siostrą.
Ktoś słusznie stwierdził ostatnio w komentarzu, że u mnie na blogu post bez jedzenia, to
nie post! Haha, dokładnie. Dlatego żeby tradycji wrzucania tutaj jedzenia stało się 
zadość - mam do pokazania coś co udało mi się dzisiaj przygotować w kuchni! Wprawdzie
nie jestem zachwycona tym przepisem na gofry, jaki dziś wykorzystałam, ale i tak kocham
gofry. Macie jakieś sprawdzone, szybkie przepisy? ;) chętnie je wypróbuję!!



Jakoś dawno się tu nie pokazywałam, więc tym razem to chyba już ten czas! ;) a tak
nawiasem - w szoku jestem jak szybko mijają mi ferie. Z niczym nie nadążam!! :o

dobranoc!

35 komentarzy :

  1. Jaka piękna plapcia ! *-*
    Mniami gofryyy <3

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale apetycznie wygląda :* mi też ferie mijają w ekspresowym tepie !!:/

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie pyszności <3
    http://noemisoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż głodna się zrobiłam *_*
    uwielbiam gofry :)
    peacelovemus.blogspot.com <--- zapraszam chętnych na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega apetycznie wyglądają, mniaam
    Śliczne zdjęcia:)
    Mi już dawno ferie przeleciały i nie wiwm jak to się stało w ogóle :o

    Pozdrawiam,
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia, post genialny i ogólnie spodobał mi się Twój blog, widać, że wkładasz dużo pracy w niego i posty, bo design jest rewelacyjny! zakochałam się w nim *.*

    zapraszam do mnie : BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. mniaaaam, ale narobiłaś smaka :c
    stylofthemostimportant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. goffry <3
    zapraszam
    olciaqq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmm ale smacznie wyglądają te wafle <3
    _______________________________
    olyy-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. o jaa<3 pysznie to wygląda. Ślicznie wyszłaś na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też nie wyrabiam że już się powoli kończą te dni lenistwa! Aż mam ochotę na gofry :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają smakowicie :) Z chęcią bym se zjadła ;d
    Twoje zdjęcia również są piękne ;)

    http://ayumigirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. można wiedzieć w jakich sklepach kupujesz owoce? wyglądają tak pięknie, jakby były dopiero urwane z krzaczka ! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy14:58

    ten jeden gofr wygląda jak plastikowy ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Jadłabym te goferki :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też kocham gofry! <3

    + wat3rcolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. eh, a myślałam, że znajdę jakiś przepis na gofry, bo sama niedawno kupiłam gofrownicę i wszystkie te przepisy są jakieś dziwne, daj znać koniecznie jak znajdziesz jakiś fajny przepis



    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. O matko, pysznie wyglądają te gofry <3

    immortal-hell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale bym zjadłaaaa :33 Ja sama nie robię gofrów, w sumie rzadko je jem ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy19:45

    Ja wiem co pisze :D Ja polecam własnoręcznie robione bezy.Fakt faktem są strasznie słodkie,ale można to zminimalizować np.dodając sok z cytryny,albo jakiś kwaśny owoc:D Pycha.Jeśli chodzi o gofry to kocham ten sapach gdy się robią.Mniam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdzie kupujesz świeże owoce?:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy17:08

      Pewnie w sklepach? :D Głupie pytanie serio..
      Truskawki kupisz np w biedrze teraz, ale osobiście wolę poczekać aż będą normalnie sprzedawane na targach bądź w takich miejscach :)

      Usuń
  22. Jak pysznie to wygląda. Truskawki w czekoladzie mmm ♥

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    https://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy11:22

    też mam urodziny 14 marca ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy11:41

    Trochę za wcześnie dałaś bitą śmietanę ale i tak smakowicie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale smacznie wyglądają ♥ aż się głodna zrobiłam :)

    marcziii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy17:09

    Czekam na post odnośnie Tłustego Czwartku :D musi być jakaś wzmianka o pączkach u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy17:09

    Właśnie Paula, zastanawiam się czy Ty czytasz nasze komentarze czy po prostu dodajesz wszystkie i dopiero później na nie zerkasz?:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zjadłabym :( Mniam :D >> MÓJ BLOG <<

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy19:20

    kto tam siedzi na łóżku u Ciebie,na tym ostatnim zdjęciu? :D

    OdpowiedzUsuń
  30. hahaha, zawsze, gdy widzę u Ciebie na blogu jakieś jedzenie momentalnie robię się głodna :D a to, co przyrządzasz jeszcze swoim wyglądem zachęca do jedzenia, aż ślinka cieknie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Mniaam ;) + Świetny blog
    Pozdrawiam ;)

    http://zwariiowanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń